ספרים חדשים לקטנטנים לחודש ספטמבר

 100 מילים ראשונות מבית דני ספרים

"100 מילים ראשונות" בהוצאת "דני ספרים" יצא לאור במהדורה מחודשת עם מילים חדשות ועיצוב חדש. הספר מיועד לפעוטות והוא כולל יותר ממאה תמונות יפות של חפצים שונים מחיי הפעוט.

הספר צבעוני ומוגש בפורמט גדול, עם דפים קשיחים.

"100 מילים ראשונות" מהדורת 2019 – הוצאת "דני ספרים", ספר קשיח – דפי קרטון. מחיר לצרכן 88 ₪ לספר. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

טיול עם זנבלול/ מאת חגי ברקת

יצאתי לטיול, מצאתי לי זְנָבלול.

זנבלול? זנבלול!

הוא גר ממש ממול.

"טיול עם זנבלול" מאת חגי ברקת, בהוצאת "דני ספרים" הוא ספר נפלא לפעוטות, המוגש על דפי קרטון קשיחים ומביא את סיפורה של גלי שאוהבת לשחק עם בובות הפרווה שלה וגם אוהבת לצאת עם אמא לטיולים בחוץ. אבל הטיולים שהיא הכי אוהבת מתרחשים בדמיון שלה, שם היא פוגשת כל מיני יצורים מעניינים וממציאה עליהם שירי אי-גיון נחמדים.

גם חגי ברקת אוהב לטייל בדמיון עם המון יצורים מצחיקים, ואחר כך לכתוב עליהם ספרים. "טיול עם זנבלול" הוא ספרו השביעי לילדים. ספרו "חרדיל לא רגיל" יצא אף הוא בהוצאת דני ספרים וזכה לשבחי הביקורת. האיורים בספר זה זיכו את המאייר עומר הופמן בעיטור אנדרסן הבינלאומי היוקרתי. 

גל ויצמן נהנית לקחת את היצורים הנחמדים שבדמיון, להעניק להם צורה וצבע ולהפיח בהם חיים על הדפים. זהו הספר הששי לילדים שהיא מאיירת.

"טיול עם זנבלול" מאת חגי ברקת. איורים: גל ויצמן. הוצאת "דני ספרים", ספר קשיח – דפי קרטון. מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

מילים לקטנטנים: מילים, חיות, כלי רכב, צבעים/ מבית דני ספרים

"מילים לקטנטנים" בהוצאת "דני ספרים" היא סדרה נפלאה לפעוטות, המוגשת בספרי קרטון קשיחים, ארבעה ספרונים מקסימים של מילים ראשונות לקטנטנים. האיורים החמודים יהפכו את חווית הלימוד של ילדיכם לקלה ומהנה יותר.

4 הספרים בסדרה: מילים, חיות, כלי רכב, צבעים. בכל ספרון 5 כפולות קשיחות.

"מילים לקטנטנים" – הוצאת "דני ספרים", ספר קשיח – דפי קרטון: 4 ספרים בסדרה: מילים, חיות, כלי רכב, צבעים. מנוקד. מחיר לצרכן 68 ₪ לספר. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

נשימה קסומה/ מאת ניק אורטנר אליסון טרילור

ספר הילדים החדש "נשימה קסומה" חושף את הקטנטנים דרך סיפור ואיורים מיוחדים לדרך הפשוטה בה ניתן למצוא שלווה ורוגע בנשימה מודעת. 

דרך סיפור צבעוני ומרגיע, פוסעים הילדים לתוך מרחב של מיינדפולנס. העלילה מלמדת את הילדים איך בדומה לתרגול יוגה, להקשבה למוזיקה מרגיעה או לקריאה בספר אהוב, לנשימה עמוקה ומודעת יש השפעה קסומה על מצב הרוח שלהם.

העלילה חושפת את הילדים להסבר פשוט וקליל על כיצד נשימה קסומה מזכירה לכולם שהרוגע והשלווה נמצאים במרחק נשיפה אחת. 

מנוקד

כריכה קשה

40  עמודים

מחיר 74 ש״ח

הוצאת ספר לכל

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

www.bookme.co.il

האיש עם השיער הפרוע/ מאת פמלה אלן

הָיֹה הָיָה אִישׁ עִם שֵׂיעָר פָּרוּעַ

הוּא הִסְתּוֹבֵב כָּךְ בְּכֵּיף, בְּאֹפֶן קָבוּעַ.

אֲבָל בִּגְלַל אוֹתוֹ שֵׂיעָר הוּא הִסְתַּבֵּךְ בְּסִיפּוּר מוּזָר…

ספר הילדים "האיש עם השיער הפרוע" מזמין את הקוראים הצעירים ליהנות מסיפור משעשע וקצבי הכתוב בחרוזים, שמתאים להקראה ולהמחזה מול הילדים וביחד איתם. ילדים, הורים ומורים ימצאו את עצמם חוזרים לקרוא בו שוב ושוב. 

מנוקד

כריכה קשה

36  עמודים

מחיר 74 ש״ח

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

www.bookme.co.il

תָּמָר וְאִיתָמָר בֵּין שְׁבִילֵי הַכְּפָר/ מאת אסנת גואז

בְּיוֹם שַׁבָּת בִּקְּרוּ תָּמָר וְאִיתָמָר אֶת סַבָּא וְסָבְתָא  בִּכְפַר חֵמָר. 

אַחַר הַצָּהֳרַיִם יָצְאוּ הַשְּׁנַיִם לְטַיֵּל תַּחַת כִּפַּת הַשָּׁמַיִם. 

לְפֶתַע גִּלּוּ… 

מה גילו תמר ואיתמר בין שבילי הכפר? מה הם עשו בשָלל שמצאו? כל אלה ועוד בסיפור שמפליג אל מחוזות הדמיון, שרק בהם גזר דקיק יכול להפוך לקורה, כרוב גדול למתקן טיפוס ופלפל מפותל למגלשה… וכל אלה תוך כדי היכרות עם צבעים, צורות וגדלים, מניית ימות השבוע ועידוד אכילת סלט (!) 

קיבלנו לסיקור את ספר הילדים הראשון של אסנת גואז, מרצה ומנחת סדנאות סטוריטלינג. גילינו ספר חמוד, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים – יש בו איורים של ארנבונים משתובבים, ילד וילדה שמטיילים ואוספים אחד אחד ממגוון הירקות והפירות שהם פוגשים בדרך, ובסוף יש חיבור לסבא וסבתא וארוחה משפחתית מזינה.

כיף של ספר לקטנטנים, ויש גם סיפור מאחוריו:

״בסוף יולי 2017 מצאתי בתוך תיק שחור, כבד ומאובק – שישב אצלי בבוידעם – מעטפה גדולה, לבנה ובלויה. המעטפה הייתה סגורה וחתומה, והבול והטקסט שהתנוססו על גבה העידו ששלחתי אותה לעצמי בדואר רשום 15 שנים קודם לכן. מאחר שנחפזתי לדרכי – דחפתי את המעטפה כלאחר יד לתוך התיק שלי. כשפתחתי לבסוף את המעטפה, מצאתי בתוכה סיפור שכתבתי עבור בתי הבכורה, מָ טָ ר, כשהייתה בת שנה. אחרי שקראתי את הסיפור, בעיניים לחות צלצלתי הביתה וסיפרתי לבתי, שלא מכבר מלאו לה 16 שנים, על הסיפור הנשכח שכתבתי לה אחרי שנולדה. כששאלתי אותה אם תסכים לאייר אותו – היא נענתה מיד. הורים יקרים, תָּמָר וְאִיתָמָר בֵּין שְׁבִילֵי הַכְּפָר הוא לא רק ספר ילדים, אלא גם סיפור על סגירת מעגל, על מימוש הבטחה של אימא צעירה לבתה הבכורה, על הפיכת חלום – אחרי יותר מ-17 שנה – לפרויקט משותף של אם ובת. זהו סיפור שאולי מוכיח יותר מהכול שגם אם אנחנו מוותרים על חלום – החלום לא בהכרח מוותר עלינו.״

על  הסופרת:

אסנת גואז מרצה ומנחת סדנאות סטוריטלינג. מספרת סיפורים עסקיים (Business Storyteller) ומחברת ספר ההדרכה והעיון 'התחילו לספר!'; מוסמכת (M.A.) בתקשורת ובעיתונות מטעם האוניברסיטה העברית. תָּמָר וְאִיתָמָר בֵּין שְׁבִילֵי הַכְּפָר הוא ספר הילדים הראשון שלה. 

איירה: מטר גב

מחיר קטלוגי של הספר (לפני מבצעים): 74 ש"ח. 

לרכישות מרוכזות בלבד במחירים נוחים ניתן לפנות למייל: osnatgoaz@poprite.co.il

הוצאה לאור: poprite (או בעברית: פופרייט)

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב