ספרי ילדים חדשים – סקירה

הכירו ספרי ילדים חדשים שיוצאים בימים אלה לחנויות, ואותם אהבנו במיוחד.

אנחנו שמחים לתת לכן גם קוד קופון ייחודי, שכולל כפל מבצעים, ומקנה 10% הנחה על כל הספרים והמשחקים באתר של ספרי אגם. באתר תמצאו מגוון משחקי קופסא, וספרי ילדים יפים.

היכנסו לאתר של ספרי אגם, הקלידו את הקוד goodmother בסל הקניות וההנחה תתעדכן באופן אוטומטי.

תרצי שנשלח לך קופונים נוספים לספרים ומשחקים?

מזמינים אותך להרשם לניוזלטר שלנו:

[newsletter_signup_form id=4]

אופי טופי מלכת היופי/ מאת אופירה עזריאלי וד״ר נעמי אפל

ספר ילדים חדש הגיע אלינו לסיקור, ולו נושא חשוב וגימיק חביב – שילוב עם אפליקציה.

הספר שם דגש מיוחד על חיזוק הבטחון העצמי של הילדים והאמונה שכל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד ובכל אחד מסתתר אוצר. במרכזו של הסיפור – ילדה שמנמנה, חכמה ומוכשרת, שהילדים נוהגים לצחוק עליה בגלל המראה. היא בוכה ועצובה, אבל מצליחה להתגבר ולצמוח מהסיטואציה. בזכות הוריה האוהבים והתומכים היא מגלה את האוצר שבתוכה.

זהו ספר הילדים הראשון שמגיע עם אפליקציית Greatboox  – אפליקציה ידידותית שזמינה להורדה בחינם עבור כל מערכות ההפעלה. באפליקציה תמצאו סרטונים, שיר, שעת סיפור ושיח עם הילדים, יצירה, תרגילי התעמלות ואפילו עצות מעשיות להורים מד"ר נעמי אפל ואופירה עזריאלי.

מה אומרים על הספר אנשי החינוך?

מיכל דליות (סופר נני), אשת חינוך ותקשורת: "אופי טופי היא אני, אלא שלא ידעתי שאני מלכת יופי, אלא רק בגיל מבוגר. הספר נוגע בציפור נפשם של ילדינו: הנראות שלהם, יחס הסביבה אליהם ובעיקר יחסם אל עצמם"

פרופ' זאב צ'רלס גרינבאום, לשעבר ראש מכון ע"ש האריס לגיל הרך, המחלקה לפסיכולוגיה, האוניברסיטה העברית בירושלים: "הספר מכבד את רגשות הילד, הוא מעניין ומהנה ומתאר ילדה העוברת לאכילה המקדמת בריאות, הערכה עצמית ומודעות עצמית. הספר מגדיר במילים חדשות את מושג האכילה הבריאה ומעניק תפקיד חשוב להורים בתהליך זה."

להשיג ברשת חנויות סטימצקי, 74 ש"ח

פיקסי בהסוואה – תעלולים בבית הספר/ מאת אילסה ויילד

סדרת ספרים חדשה מספרת על ג׳ני – פיה קטנה ושובבה, שהיא הפיה היחידה בבית ספר של ילדים רגילים.

לא קל לה, במיוחד שהיא נאלצת לשמור בסוד את זהותה האמיתית. 

ג'ני חיה עם סבתא בת מאה ועם שבע דודות מבוגרות. היא בודדה ורוצה לשחק עם ילדים, אבל האם ילדים עלולים להיות גם מסוכנים?

פיקסי בהסוואה – תעלולים בבית הספר הוא ספר ראשון בסדרה המיועדת לגיל ראשית קריאה, 6 ומעלה. הספרים מנוקדים וכוללים איורים מקסימים בשחור לבן.

מומלץ מאוד!

"הסיפור של פצפונת"/ מאת נטלי בלהסן

ספר חדש לילדים בגיל הגן מספר את סיפורה של בבושקה, יותר נכון, של הבובה הכי קטנה שבתוכה.

נגה הילדה מזמן לא שיחקה עם הבבושקות, והן התחילו להשתעמם, במיוחד הבובה הכי הכי קטנה. עם הרבה אומץ ותעוזה היא מצליחה לצאת החוצה, להצטרף אל נגה בדרכה אל הגן ולגלות עולם גדול, מלא בסיפורים מעניינים והרפתקאות.

הסיפור היפה, שמלמד את הילדים שגם הכי קטנים יכולים להגיע רחוק, מקבל תנופה עם האיורים הקסומים של המאיירת אפרת דהאן.

ספר מקסים ומומלץ מאוד!

ואגב, הידעתם שהשם האמיתי של הבובה שמכילה בתוכה בובות נוספות הוא מטריושקה?

נטלי בלהסן, ילידת 1983, מחברת ספר הילדים "גברת מגזרת" (הוצאת הקיבוץ המאוחד), שצעד במצעד הספרים של משרד החינוך ותורגם לכמה שפות. בוגרת תואר ראשון בביולוגיה ובספרות ותואר שני בספרות מאוניברסיטת תל אביב. 

אפרת דהאן, ילידת 1988, בוגרת מסלול איור ואנימציה במכללת שנקר. סרטים שביימה והנפישה הוצגו בפסטיבלים בארץ ובעולם. "פצפונת" הוא ספרה הראשון. בזכות סגנונה הייחודי והמרהיב, היא כבר נמצאת בתהליך יצירה לספרה החדש של רונית רוקאס, המו"לית והעורכת של הוצאת כנפיים. 

"הסיפור של פצפנת" מתאים לילדי גן.

36 עמודים, מחיר: 72 ₪, הוצאת כנפיים.

שני סנאים ואיצטרובל/ מאת רייצ׳ל ברייט וג׳ים פילד

ספר ילדים חדש מהיוצרים של רבי המכר ״האריה שבפנים״ ו״קוין הקואלה״.

הספר מספר על שני סנאים חמדנים שרואים אצטרובל עם צנוברים ויוצאים למרוץ בעקבותיו, כשבדרך לומדים שתמיד כדאי לשתף פעולה ולהתחלק.

ספר יפהפה, עם סיפור מעניין ומוסר השכל.

הוצאת כנפיים, מספר עמודים 32, מחיר 68 ש״ח.

קלמן הקרנף בלי קרן על האף/ מאת בלינדה בן עטר קוטלר

ספר ילדים חדש מספר על קלמן, קרנף צעיר, שמתמודד עם משהו שהוא הגאווה הכי גדולה שלו וגם הבעיה הכי קשה שלו – הקרן של אפו. היא כל כך מרשימה ויפה, שהציידים רוצים אותה ומוכנים לעשות הכול כדי להשיגה. מפגש מקרי עם זלדה הזיקית מוביל לפתרון יצירתי, שבזכותו יכול קלמן להמשיך בחייו בלי פחד.

דרך הסיפור נפגש הקורא הצעיר עם סוגיה מורכבת ומאתגרת: כיצד מצד אחד להישאר מי שאנחנו ולעשות את מה שאנו אוהבים ומצד שני למצוא דרכים יצירתיות להתגבר על אבני נגף ומכשולים בחיים. 

בלינדהבןעטרקוטלר (56) אם לבן וחברת קיבוץ רמת יוחנן, מורה לחינוך מיוחד מעל 20 שנה, יועצת חינוכית ומטפלת באמצעות בעלי חיים. בלינדה פועלת למען זכויות בעלי חיים שהיא מאוד אוהבת, ומקדישה משאבים רבים מחייה למען חינוך והגברת המודעות לאיכות הסביבה ולשמירה על כדור הארץ.

את הספר מלווים איורים מרהיבים בצבעים העזים של איגורקוביאר, בוגר בית הספר לעיצוב ויצ"ו בחיפה. איורים אלה ממחישים בצורה נפלאה את מסריה של המחברת. הספר מיועד לגילאי 12-5.

הספר מוקדש באהבה לקרנפים המעטים שנותרו בעולם, שלצערנו עדיין ניצודים בפראות ובאכזריות רק כדי לגנוב מהם את מה שמאפיין ומסמל אותם! ששייך להם, ולא לנו – הקרן שלהם. כל רווחי הספר מיועדים לארגונים שפועלים להצלתם של הקרנפים.

הוצאת הספרים "אוריון", 24 עמודים. מחיר לצרכן 55 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה  www.orion-books.co.il


מתנה – מגזין מדעי דיגיטלי לילדים!

גליליאו– מגזין מדעי דיגיטלי לילדים – במתנה בקישור הבא

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב