עוד מעט בית ספר: כל מה שיעזור לכם להתחיל את השנה

מחברות, כלי כתיבה, קלמר ושלל פיצ׳יפקעס לבית ספר כבר הכנו בכתבה הקודמת.

מה עוד צריך אנחנו צריכים להכין לקראת תחילת שנת הלימודים?

בגדים

תלבושת אחידה כדאי לקנות לפני תחילת השנה כי בתקופה הזו כל הרשתות מציעות מבצעים משתלמים של בין 5-8 חולצות טריקו ב-100 ש״ח. הדפסת סמל בית הספר היא בדרך כלל בחינם, וברוב הרשתות ניתן אפילו לחזור ולהדפיס את הסמל במהלך השנה, עם חשבונית מקורית ובמידה ולא נעשה שימוש בחולצה.

ברוב בתי הספר, ימי שישי הם ימים של ביטוי עצמי מבחינת הלבוש – הילדים יכולים להגיע בתלבושת חופשית, כרצונם. כדאי להערך גם לימים האלה ולקנות לילד את הבגדים שהוא בוחר ומתחבר אליהם. אנחנו למשל קנינו בסולוג סטים של חליפות כדורגל מדליקות, כי זה מה שבוביק אוהב.

חליפות כדורגל מדליקות בסולוג

נעליים

רוב הסיכויים שנעלי הספורט משנה שעברה הן כבר קטנות עליכם, ובוודאי כבר בלויות, וזה הזמן לרכוש חדשות.

הטרנד של השנים הקודמות ממשיך, וגם השנה, הנעליים הכי מדליקות שתוכלו למצוא לילדים שלכם אלה נעלי ספורט עם אורות. מצאנו בגלי בדיוק כאלה, בעיצובים לבנים ולבנות, בעלות נגישה של 99 ש״ח בלבד.

 

אביזרי לימוד

בתחום הציוד ואביזרי הלימוד שמעבר לרשימה שקיבלתם בבית הספר:

לחברת קלסיקלטת יש מגוון של עזרים שמכינים לכיתה א׳ ומסייעים ללמוד אותיות ומספרים בדרך חווייתית. בימים אלה אנחנו שוקדים על כתיבת האותיות, בעזרת ספר פעילות המשלב לוח מגנטי מחיק, מסדרת כותבים ולומדים.

צילום: יוני רייף

סדרת ספרי הלוח המחיק, כוללת את הספרים הבאים: "מציירים ולומדים חיות/צורות" ו"כותבים ולומדים מספרים/אותיות". כל ספר מכיל קטעי קריאה חביבים בליווי איורים צבעוניים, וגם לוח ועט מותאם, שניתן לכתוב עליו את מה שלומדים בספר.

מדובר בגימיק מדליק שעוזר להושיב גם את הילדים התזזיתיים ביותר.

 

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

הגיינה אישית

וכינים, מה איתן…?

מכה. באמת מכה. ואם אפשר להקדים לה תרופה, אז למה לא?

חברת רפא, המשווקת את סדרת מוצרי הדרין להגנה ולטיפול בכינים, משווקת מארז מיוחד לקראת החזרה לגן ולבית הספר.
המארז כולל: הדרין ONCE תרסיס לטיפול בכינים, והדרין פרוטקט להגנה מפניהן. מדובר בספריי לשימוש קבוע המבטיח למנוע הדבקה מכינים.

סדרת מוצרי הדרין עולה כעת 120.40 ₪ (במקום 142 ₪).
כמות: הדרין ONCE תרסיס – 100 מ"ל, הדרין פרוטקט -250 מ"ל

ניתן להשיג בפארמים, בבתי המרקחת הפרטיים, בבתי המרקחת של קופות החולים ובבתי המרקחת הדיגיטליים.

סדרת Alco-Gel (אלכו-ג'ל) של ד״ר פישר, ג׳ל לחיטוי כפות הידיים, מהווה פתרון לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון, ומפחיתה את הסיכון להידבקות במחלות במקומות ציבוריים.

לכבוד פתיחת שנת הלימודים החברה משיקה את אלכו-ג'ל GOLD  – מהדורה מיוחדת במגוון עיצובים נוצצים ומוזהבים, בבקבוקונים קטנים הניתנים לתלייה על תיקים.

האלכו-ג'ל מועשר בכדוריות מוזהבות המכילות ויטמין E.

מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל במיוחד.

Sensitive- מותאם לעור רגיש, מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומיל לשמירה על לחות העור.

מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים

הסדרה נמכרת באופן בלעדי ברשת סופר-פארם,

למילוי חוזר של הבקבוקון המעוצב, ניתן להשתמש באלכו-ג'ל   100 מ"ל.

 

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

עוד במסגרת ההגיינה האישית, שקלו רכישה של מברשת שיניים חשמלית, שמייעלת ומקצרת את זמן צחצוח השיניים, וכידוע, לילדים אין הרבה סבלנות לדברים האלה.

מברשת השיניים החשמלית לילדים של המותג Oral-B מעוצבת עם דמויות מהסרט "לשבור את הקרח" ו-"CARS", ולכן, אולי, אפילו תצליח להיחשב לכם כמתנה לחג לילדים שלכם. 

המברשת החשמלית מומלצת לשימוש מגיל 3, היא עוזרת לצחצח את השיניים מהר יותר ובצורה יעילה יותר, כשהסיבים של המברשת החשמלית מגיעים למקומות אליהם הרגילה לא מצליחה להגיע. 

יש לה תוספות נחמדות שאולי יצליחו לכם להפוך את כל עניין הצחצוח לכיף של ממש:

המברשת תואמת לשימוש עם האפליקציה Disney Magic timer App by Oral-B שמלווה את הילדים באמצעות משחק ותמונות, ויש לה גם טיימר מובנה המסמן לילדים כשזמן הצחצוח המומלץ הסתיים (4 זמזומים לאחר 2 דקות). 

המחיר המומלץ לצרכן למברשת שיניים החשמלית לילדים של Oral-B הוא 120 (המחיר הסופי באחריות הרשת הקמעונאית). ניתן להשיג את המברשת שיניים החשמלית של Oral-B  ברשתות: שופרסל, ניו פארם, רמי לוי סופרפארם וויקטורי.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב