פורמולה צמחית לחיזוק ההגנה הטבעית של הילד לקראת החורף

את חשיבות צמחי המרפא לבריאותינו כולנו מכירים, בעיקר בחיזוק המערכת החיסונית בעונות המעבר, בתקופות לחץ ומתח ובעונת החורף – בה אנו מסתגרים בבתים, בחלונות מוגפים וחשופים יותר לוירוסים נפוצים וחיידקים.

לקראת החורף שבדרך, הדס מוצרים טבעיים, מציעה את תוסף התזונה המוכר והאהוב –  חיזוקית והפעם בפורמולה חדשה כסוכריות ג'לי לילדים, בטעם תות טעימות במיוחד!

חיזוקית סוכריות ג'לי בטעם תות לילדים, מבוססת על שילוב של פרופוליס וצמח הארכינצאה – המוכרים וידועים בזכות יעילותם הגבוהה בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של הגוף כנגד זיהומים, וירוסים וחידקים.

נוסף, מועשרות סוכריות הג'לי בויטמין סי – המוכר כמסייע בהתמודדות עם תהליכי צינון ושפעת.

לפי מחקר שפורסם במגזין הרפואי JAMA במרץ 2004, חיזוקית של הדס נמצאה יעילה ובטוחה למניעה של מחלות בדרכי הנשימה בקרב ילדים!

סוכריות ג'לי חיזוקית בטעם תות של הדס, מהווה כיום מענה לפעוטות מגיל שנתיים ולילדים, לשימוש יום יומי, המאפשר צריכה ידידותית ומהנה, ללא מאבקי כוחות, הכתמת הבגד בתוסף נוזלי או שימוש בתוסף בטעמי לוואי קשים.

בפיתוח חיזוקית סוכריות ג'לי לילדים, הושקע מאמץ רב ושולבו בו טכנולוגיות ייצור ייחודיות המאפשרות את שילובם יחד של הרכיבים הפעילים שבתוסף, בקפסולה מיוחדת השומרת על איכותם.

המארז מכיל 75  סוכריות במשקל 240 גרם, במחיר של  65 ש"ח לפני מבצעים.

אחסנה- לשמור במקום קר ויבש. המוצר כשאר סדרת מוצרי הדס – כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ בעל"ז וניתן לרכישה בבתי הטבע, רשתות הפארם ובבתי המרקחת.

פרטים נוספים – www.floris.co.il  או קו יעוץ והדרכה  1-800-336636

%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%a3-%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a1

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב