פעילויות שוות לשבועות – לילדים ולכל המשפחה

סיור במכון המטאורולוגי בבית דגן, קטיף דובדבנים בקיבוץ רמת רחל או חגיגת ביכורים בפארק יטבתה? אינספור פעילויות לילדים ולכל המשפחה בחג השבועות הקרוב, נותר רק לבחור!

 

פעילויות במרכז הארץ

יבנה – פסטיבל רוקדים בלבן – הופעה של עברי לידר, אילנה אביטל ברחבת היכל התרבות, להקות מחול עברי, שוק איכרים, יין ובירה.

בית דגן – יום פתוח בשירות המטאורולוגי – סיור מודרך במרכז החיזוי, מפגש עם חזאי הטלוויזיה, הרצאות של חזאים וחוקרים, הסבר על שימוש במכ"מ הגשם ועוד. הכניסה חופשית!

מזכרת בתיה – הפנינג שבועות בחוויה החקלאית – קציר חיטה, אפיית פיתות, פינת ליטוף, שוק איכרים ועוד. כרטיס בהנחה בקישור הבא.

תל אביב – שבועות בחווה – חגיגת שבועות וטבע ממש כמו בקיבוץ, עם טקס ותהלוכת ביכורים מסורתית, סדנאות יצירה, סדנת טוויה, מופע קרקס ועוד.

תל אביב – חגיגת שבועות בתחנת קרליבך

גבעת שמואל – פסטיבל שבועות, כניסה חופשית

פארק בגין תל אביב – מסע אופניים חגיגי בשבועות

 

פעילויות באיזור ירושלים

חבל מודיעין – פסטיבל שבועות חגיגה בלבן – מגוון של פעילויות בישובי חבל מודיעין. חגיגה של גבינות ויינות, ירידים כפריים, קציר חיטים, חג הלחם ועוד. חלק מהפעילויות ללא תשלום. שימו לב – הפעילות תתקיים במהלך שני סופי שבוע.

קיבוץ רמת רחל – קטיף דובדבנים – חוויה קיבוצית לכל המשפחה. כרטיס בהנחה בקישור הבא.

פארק נאות הקדומים – ביקור בגני שבעת המינים, קציר חיטה, אפיה וכמובן הכנה וטעימה מהמטעמים.

ארועי שבועות בירושלים – פעילות מיוחדת במיני ישראל, פסטיבל ביכורים בעין יעל, ליל שבועות במוזיאון מגדל דוד ועוד.

 

פעילויות באיזור הצפון

פסטיבל חלב ודבש בעמק יזרעאל – פסטיבל של חקלאות וטבע, סדנאות ופעילויות לילדים, מופעים, ירידים חקלאיים, טקס הבאת ביכורים ועוד.

צוק מנרה – רכבל, מגלשות, סנפלינג וגם פעילויות ייחודיות לכבוד שבועות, כלולות במחיר הכניסה.

ארועי חג שבועות בגליל – סיור במרכז המבקרים של תנובה באלון תבור, קטיף עצמי של פטל משדה יעקב, פסטיבל הקולעים בבית לחם הגלילית ועוד.

בית לחם הגלילית – שביל פרות החלב – פעילות חוויתית ברפת בעקבות החלב. הסיור עובר את כל שלבי הגידול של העגלה מיום הוולדה עד היותה פרה בוגרת. הסיור כולל הסברים והפעלות.

 

פעילויות באיזור הדרום

שבועות בערבה – תיקון ליל שבועות בקיבוץ יהל, סדנת שוקולד בעין יהב, חגיגת ביכורים בפארק יטבתה, ועוד.

חגיגת שבועות בקיבוץ יד מרדכי – סיור במרכז המבקרים של מכוורת יד מרדכי, פעילות באתר שחזור הקרב בליווי שחקנים, סיור בטרקטור הקיבוצי, ביקור בבית האוסף "קיבוץ של פעם".

צריף בן גוריון בשדה בוקר – בחג שבועות הקרוב, מזמינים בצריף בן-גוריון את המבקרים לשפוט בעצמם לגבי טיב הקוץ' מוץ' – המנה האהובה על בן גוריון. במהלך היום יכינו בצריף את המנה, יחד עם הילדים ובסיום הפעילות אף יקבלו הביתה עותק של המתכון המקורי, כתוב בכתב יד. הפעילות תתקיים בימים שבת וראשון, 11-12 ביוני, בין השעות 11:00-14:00, וכלולה במחיר הכניסה לאתר.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב