הכוכב שלי הוא אתה: 6 פריטי כוכבים נוצצים

לא חשוב איזו פלטת צבעים בחרתם לחדר הילדים, ולא משנה אם נושא החדר הוא מטוסים או כבשים – לא תימנעו מלשלב בו כוכבים.

באליאקספרס תוכלו להזמין צלחת בצורת כוכב ובמגוון צבעים, בעלות של כ-11 ש״ח ליחידה. ניתן לשים בה נשנושים בריאים ולא מלכלכים או אביזרים צבעוניים שונים, כמו חרוזים, צדפים, ופיצ׳פקס מהקלמר. לחצו כאן  לפרטים.


אין כמו כריות נוי בצורת כוכבים כדי ליצור אווירה של קסם בחדר הילדים. לורה סוויסרה, יצרנית הטקסטיל לתינוקות, השיקה  לאחרונה כריות כוכבים בגודל המושלם לחדר הילדים, 41X41 ס״מ, ובמספר צבעים: תכלת, ורוד ואפור. רכה, נעימה וכיפית, היא בהחלט משדרגת את מראה החדר.

מחיר: 49 ₪

 

חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, שהוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד. עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לחדר תינוקות.


אם החלטת ללכת על סט כריות בצורת כוכבים, כדאי לשלב בו גם את הכוכב הרך והמתוק הזה.

המנורות המשגעות האלה מגיעות במגוון צבעים ועיצובים. מלבד מוטיבים שמתקשרים לשמיים, כגון עננים, ירח וכוכבים, תוכלו למצוא גם קקטוס, פלמינגו, ארנב, לבבות ועוד. שימו לב שהלינק  שבחרנו להביא לכם הוא למוכר עם מירב הפידבקים הטובים ולא הזול ביותר. ניתן למצוא את המנורות האלה ברחבי אליאקספרס במחיר נמוך יותר.

פריט עיצוב מתוק מעץ, במגוון צבעים, בקישור הבא.

וכמובן, איך אפשר בלי מדביקות הכוכבים לקיר. ברשת תמצאו מגוון עצום של צבעים, גדלים וצורות של מדביקות בצורת כוכבים, במחירים סמליים מאוד.

כוכבים זוהרים בחושך

כוכבים במגוון צבעים לבחירה – שחור, לבן, זהב, ורוד, ירוק , כחול, אפור, צהוב ועוד.


אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר ומידע על ההגרלות למנויים:

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

השימושון – כל מה שאמא צריכה! האטרקציות החינמיות לילדים, המשחקיות, מפעילי ימי הולדת, צילומי משפחה, עוגות לימי הולדת ועוד. השימושון מתעדכן מדי יום ואם את בעלת עסק בתחום הילדים – תוכלי לפרסם אצלנו בחינם! (המבצע לזמן מוגבל).
חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב