9 רעיונות מדליקים של צילום תינוק לפי חודשים

צילום תינוק לפי חודשים – ראו את הרעיונות הכי מדליקים שמצאתי ברשת.

תכננתי לעשות את זה עם הגדול, הבטחתי לעצמי לעשות את זה עם התאומות, ואיכשהו, לצערי, זה לא יצא לפועל. בכל פעם שאני רואה סדרת צילומים מדליקה כזו, אני מתבאסת על הפספוס ושוקלת להביא עוד ילד רק כדי שהפעם אעשה את זה סוף סוף כמו שצריך, וגם לנו יהיה תיעוד יפה כזה של השנה הראשונה.

אתן, חביבות – אל תהיו אני! שימו תזכורת ליום ההולדת החודשי של התינוק, תתכננו את הקונספט וסיפור המסגרת של הצילומים שמתכתבים עם החיים והסגנון שלכם, תכינו מראש את כל האביזרים ותשקיעו שעה – שעתיים בצילומים.

מצאתי עבורכן ברשת מספר רעיונות מקסימים לצילומים כאלה, שישמשו מזכרת נפלאה לכל החיים. שימו לב, שחלק מהם לא מצריכים שום אביזרים והכנות מקדימות.

מספר טיפים לפני שמתחילים

  • הקפידו שהמקום בו אתם מצלמים את התינוק יהיה בטיחותי. בסדרת צילומים מוזרה אחת שנתקלתי בה, הניחו את התינוק על מדף, בין שלל ספרים ואקססוריז. אז לא. אבל גם מבלי להקצין – שימו לב שהמקום בו אתם מצלמים את בן החודש שלכם שעדיין לא מתהפך, לא יהיה מסוכן לבן החצי שנה השובב שיהיה עוד מעט.
  • הקפידו על תאורה טובה בזמן הצילום – לנו, הצלמים החובבים, יש נטייה לשכוח מהפרט החשוב הזה. תאורה גרועה יכולה להרוס לכם את כל הקונספט. חשבו מראש על הנקודה שאתם מצלמים בה. האם היא מספיק מוארת עכשיו? האם תהיה מספיק מוארת בחודשי החורף?
  • החליטו על קונספט ומוטיב חוזר בכל התמונות – תעברו על מספר רעיונות לצילומים, ותיסגרו על משהו אחד. תבחרו מוטיב אחד או שניים שילוו אתכם בצילומים. גם בלונים, גם בובה וגם עוגת יומולדת בכל תמונה, יהפכו את הקולאז׳ שלכם לעמוס ומעייף. חוץ מזה – מיעוט באובייקטים יעביר את הזרקור לכוכב האמיתי – התינוק שלכם.
  • הקפידו לצלם את התינוק ביום קבוע בחודש – רצוי ביום ההולדת שלו. אל תסתמכו על הזכרון אלא שימו תזכורת ביומן, ואפילו תתזכרו את עצמכם יום לפני.

ואלה רעיונות חביבים שאנשים אחרים חשבו עליהם.

צילום תינוק לפי חודשים

  1. לצלם את התינוק ליד אותו הצעצוע ולראות איך הוא גדל ביחס אליו. הייתי בוחרת בצעצוע פחות קריפי מזה שכאן, דובי גדול למשל.
צילום תינוק לפי חודשים.
http://kristenhoneycutt.com

2. לעצלניות שבינכן – תוכלי פשוט להחזיק את התינוק על הידיים. כך תתעדו את השינויים אצל שניכם – הוא גדל ואת מצטמקת.

3. אפשר להניח את התינוק על גבי לוח שנה גדול, בדגש על החודש שבו אתם מצלמים . כמו בצילומים של הצלמת אשלי אן, סביר להניח שגם לך יצאו תמונות מבולגנות שכאלה, כי לכי נסי להניח על הגב תינוק היפראקטיבי בן 10 חודשים..

צילום תינוק לפי חודשים.
http://www.ashleyannphotography.com

4. הניחי את התינוק על גבי לוח מחיק גדול, והוסיפי סביבו את כל המידע הרלוונטי. או – פשוט הוסיפי את הכיתובים בפוטושופ.

5.יוצאים מהמסגרת.

איך לתעד את השנה הראשונה של התינוק
http://aandnblackburn.blogspot.co.il/

6. גדלים מתוך העריסה.

צילום תאומים ושלישיות

7. כמובן, זה עובד נפלא גם עם תאומים.

רעיונות לצילום השנה הראשונה של תאומים
http://www.theletterbphotography.com/blog

8. וגם עם שלישיות. ככל שבורכתם ויש לכם יותר תינוקות לצלם, ותרו על הפריטים הנלווים, כי האינטראקציה בין התינוקות זה הדבר הכי חמוד, ואקססוריז בולטים מדי יעבירו מהם את הפוקוס.

9. ואגב – למה בכלל לעצור בגיל שנה? ראו איך התינוקת בת השנה הופכת לגברת צעירה בת שנתיים.

צילום חודשי של תינוק. קרדיט: http://www.strawberryswingandthings.com
http://www.strawberryswingandthings.com

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב