קולקציה מדליקה של מארוול נוחתת ברשת מיניסו

הקולקציה של מארוול, שהגיעה לאחרונה לרשת מיניסו, סגרה אצלי את הפינה של מתנות לימי הולדת של בנים. בגילאים יותר צעירים הייתי מסתדרת, קונה משחק קופסה או כבאית, וידעתי שרוב הסיכויים שפגעתי בול. אבל מה תקני לילד בן 8?

עם המוצרים החדשים של מארוול, רשת מיניסו נתנה לי פתרון. הקולקציה החדשה, שהושקה לפני מספר שבועות, כוללת מגוון אינסופי של פריטים עם דמויות של גיבורי על כגון ספיידרמן, הענק הירוק וכו. כריות נוי, בקבוקי שתייה, כפפת אגרוף/פורים של ספיידרמן, ספלים במגוון גדלים ועיצובים. המון אביזרים לבית ספר – מחברות, קלמרים, מתקנים לציוד משרדי. ארנקים, קופסאות אחסון, אוזניות לנייד, תיקים ועוד.

תיקים איכותיים אך קצת קטנים מדי

העיצובים של הפריטים הם יפים ומיוחדים, כאלה שלא ראיתי באף מקום אחר, ההדפסים איכותים ומדוייקים, ובאופן כללי, לאחר מישוש אינטנסיבי של רוב הדברים בחנות, התרשמתי שהאיכות של המוצרים היא לא רעה בכלל, ואל תשכחו שרשת מיניסו מתהדרת במחירים הוגנים, כך שכל הכיף הזה יעלה לכם בין 5-49 ₪ לפריט.

במיניסו מבטיחים שמגוון המוצרים יתחדש על בסיס שבועי, ובשנת 2020 צפויה הרשת להשיק שיתופי פעולה נוספים עם מותגים מובילים כגון: הלו קיטי, רחוב סומסום, ומותגי דיסני נוספים.

מחברות וציוד משרדי

כיום לרשת 17 חנויות: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון מלחה ירושלים, קניון עופר רחובות, גרנד קניון חיפה, BIG FASHION דנילוף טבריה, קניון הנגב באר שבע, BIG  קריות, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי רמלה, BIG FASHION נצרת, דיזנגוף סנטר תל אביב, קניון בת ים, BIG FASHION בית שמש, קניון עזריאלי איילון, BIG FASHION אשדוד, בקריון בקריית ביאליק.

לא ניתן להגיב