גילינו את אתר הסוד של מיה ויש גם קופון

קוד קופון חינמי לאתר הסוד של מיה, בתוקף לשבוע בלבד: MAY2021.

קופונים נוספים, קודים ושוברים לאתרי קוסמטיקה, אופנה ועוד, בקישור הבא.

גילינו לאחרונה את האתר הסוד של מיה. באופן כללי, אנחנו נגד משחקי מחשב, ובמיוחד בגילאים הצעירים כמו של הילדים שלנו, 3 ו-6. אחת הסוגיות המעטות שאין לנו לגביהן חילוקי דעות, לי ולבעלי, זה העניין הזה – המחשב הוא לצרכי העבודה של אמא ואבא והילדים לא מתקרבים אליו.

אנחנו מעודדים את הילדים לשחק בצעצועים שלהם ובמשחקי קופסה, לצייר ולעשות יצירות, כי למחשבים ולסמארטפונים כולם בסוף יגיעו, אז אין לאן למהר.

עם זאת, החלטנו להוציא מן הכלל את הסוד של מיה, אתר אינטרנט של מט"ח, שמאפשר לילד למידה אינטראקטיבית של מגוון תכני לימוד לגיל הרך, גילאי 3-7, תוך כדי משחק והנאה.

מה תמצאו באתר הסוד של מיה?

מדובר באתר חינוכי התפתחותי, שפותח על ידי פסיכולוגים ומומחים בתחום. אחרי שעברנו עליו ושקלנו את העניין, החלטנו לאפשר לילדים שלנו לשחק בו, עם הגבלה של חצי שעה לפעילות ביום, לכל ילד.

האתר מעוצב באופן נעים, רך וצבעוני. ההתמצאות בו היא פשוטה וילדים בני 3 תופסים את העניין מהר מאוד: מה נמצא איפה ועל מה צריך ללחוץ.

הסוד של מיה - מתוך האתר
הסוד של מיה

בעמוד הראשי של האתר פוגשים את מיה, ילדה חמודה שגם מדברת אלינו בקול עדין.
בחדר שלה יש צעצועים הקשורים לתחומי הלמידה השונים, עליהם ניתן ללחוץ ולהיכנס למתחם המשחקים המתאים.

תוך כדי המשחק הילדים לומדים מושגים בחשבון, מפתחים את הזיכרון, לומדים את אותיות הא-ב, הניקוד והצלילים הפותחים, ואם תלחצו על צעצוע של התיבה של נוח, יפתח לכם חלון עם סיפורים מהתורה.

בנוסף, באתר יש תכני העשרה נוספים: מוזיקה, אנגלית ועוד, וגם מתחם של דפי צביעה להדפסה.

הילדים נהנים מאוד, מחכים כל יום לשעה הקבועה של המשחק (קבענו אותה בערב ורק אחרי שמסדרים את כל הצעצועים), לומדים דברים חדשים ומתרגלים את מה שלמדו.

האתר מתאים מאוד כהכנה לכיתה א׳, ומתרגל את כל הנושאים שהילד צריך לעלות איתם לבית הספר – מושגים בסיסיים בחשבון, אותיות הא-ב ועוד.

באתר תמצאו גם תכנים להורים

בנוסף גילינו באתר תכנים להורים – מאמרים הקשורים להתפתחות, גדילה ולמידה בשלבים השונים. במדור "הסוד של מיה להורים" ישנן כתבות וטיפים שיעזרו בהתמודדות ובאתגרים היומיומיים של גידול ילדים.

חשוב לציין שהאתר לא מכיל פרסומות.

עלות המנוי לשנה היא 240 ש״ח, וכדאי לעקוב אחרי הטבות ומבצעים שונים שמתקיימים במהלך השנה.

רוצים לקבל קופון לסוד של מיה? כנסו לקישור הבא. 

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב