קופונים: רשתות הפארם, מזון, צעצועים ועוד

fashion flatlay

קופונים שונים ריכזנו עבורכם בידיעה הזאת, קופוני הנחה למוצרים ברשתות הפארם, על מוצרי מזון וגם קופונים לחנויות צעצועים ומשחקים אונליין.

לפני שממשיכים, שימו לב:

אתר goodmother משמש כפלטפורמה למידע וקישורים שאספנו ברחבי הרשת, כשירות לציבור, ולא נושא באחריות כלשהי להטבות וטיבן. המשך גלישה באתר מהווה אישור להבנת תנאי זה.

קופונים לרשתות הפארם

אתר הביוטי והפארם ״גילטי״, מציע מהיום גם מוצרי תינוקות במחירים טובים. מה שכיף כאן, זה שאם תרכשי באתר ב-180 ש״ח ומעלה, תקבלי גם מתנות עבורך (מוצרי איפור או טיפוח). ואם תירשמי לתוכנית הנאמנות (בחינם) תקבלי הנחה על כל קנייה!

אלה המחירים של מוצרי תינוקות, לדוגמה. לחצי על התמונה לכל הקטגוריה.


קופונים לחנויות צעצועים, ספרים ולייפסטייל

agambooks – חנות אונליין לספרי ילדים ומבוגרים. 10% הנחה כולל כפל מבצעים, בהקלדת קוד הקופון  goodmother בסל הקניות.

כרגע יש מבצע שווה באתר: ספרי הילדים היפים ביותר – עכשיו ב-40% הנחה. ואם תקלידו בסל הקניות את קוד הקופון goodmother, תקבלו 10% הנחה נוספים.

*החברה רשאית לסיים את ההטבה ללא הודעה מוקדמת. מידע נוסף על החנות ומוצרים מומלצים תוכלו למצוא כאן.

iwoot.com – אתר אנגלי עם מחירים זולים במיוחד ללגו ופליימוביל. המשלוח לארץ הוא בתשלום סמלי ובהקלדת הקופון welcome תקבלו 15 אחוז הנחה על הקנייה הראשונה, בכפוף להגבלות ותקנון האתר. המלצה שלנו לקנייה באתר: מגוון מוצרים של הסדרה ״חברים״.

מרעיון למציאות – חנות אונליין למוצרי נייר מעוצבים. 10% הנחה כולל כפל מבצעים, בהקלדת קוד הקופון  goodmother בסל הקניות. *החברה רשאית לסיים את ההטבה ללא הודעה מוקדמת.

״חלום לי״ – חנות אונליין למשחקים חינוכיים עם תו איכות של מכון אדלר. 20% הנחה כולל כפל מבצעים, בהקלדת קוד הקופון  52420 בסל הקניות. *החברה רשאית לסיים את ההטבה ללא הודעה מוקדמת.

joy – יומן שנתי קסום, שבו כל עמוד נראה אחרת – קישור ליומן. מעוצב ומיוצר בישראל. 10% הנחה בהקלדת קוד הקופון  goodmother בסל הקניות. *החברה רשאית לסיים את ההטבה ללא הודעה מוקדמת.

קיפוד – חנות אונליין של צעצועים איכותיים. 10% הנחה כולל כפל מבצעים, בהקלדת קוד הקופון  goodmother בסל הקניות. *החברה רשאית לסיים את ההטבה ללא הודעה מוקדמת.

״מינה ארט-סטודיו״ – חנות אונליין למתנות ומוצרי נייר מעוצבים. 10% הנחה כולל כפל מבצעים, בהקלדת קוד הקופון  goodmother בסל הקניות. *החברה רשאית לסיים את ההטבה ללא הודעה מוקדמת.

לרשתות המזון

קופונים לרשתות המזון בידיעה הבאה.

wolt – מורידים את אפליקצית Wolt בקישור הזה, מזמינים משלוח מהמקומות הכי טובים בעיר ומקבלים ‏20.00  ש״ח הנחה על ההזמנה הראשונה דרך הקוד הזה: GOODMOTHER.

גליון דיגיטלי במתנה של מגזין גליליאו

גליליאו– מגזין מדעי דיגיטלי לילדים – במתנה בקישור הבא


תווי שי בתמורה למילוי סקרים, קאשבק, דוגמיות מתנה ועוד:

היכנסי לידיעה הבאה – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

רוצה לקבל במתנה מוצרי טיפוח, ספרים, מוצרים לתינוק ועוד? עקבי ואחרינו באינסטגרם, מדי שבוע אנחנו מחלקים מוצרים שווים (רק בסטורי, ורק לעוקבות שלנו)

מוצרים במתנה וטיפים קטנים לחיים יפים – אנחנו מחלקים בקבוצת הטיפים שלנו – טיפים קטנים שמשנים את החיים

רוצה לקבל עדכונים על הדוגמיות, ערכות ההתנסות, הכנסים, ועוד חידושים בתחום התינוקות? את חייבת להירשם לניוזלטר שלנו, (הרשמה בתחתית העמוד)!  

וגם – הצטרפי לקהילת האמהות הקטנה שלנו בקבוצת קייטנת אמא,

ואם את מחפשת פעילות חינמית בקניון עם הבייבי, רוצה לשאול, להתייעץ ולקבל רעיונות להפעלות, משחקים, אטרקציות, טיולים ועוד – עקבי אחר קבוצת פעילויות עם ילדים – בבית ובחוץ.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב