קופסת הממתקים של סוויטוויט sweetweet – תראו מה קיבלנו!

סוויטוויט sweetweet הוא אתר של קופסאות ממתקים, חנות אונליין ייחודית שנתקלתי בה בתקופת הקורונה – מרכיבים לכם מארז של ממתקים לפי מה שאתם אוהבים ושולחים עד הבית בקופסת מתנה יפה.

איזה רעיון חמוד, חשבתי. החלטתי לנסות.
מילאתי באתר של סוויטוויט sweetweet שאלון שחקר את ההעדפות של בני המשפחה שלנו בתחום הממתקים: איזה סוגים אנחנו אוהבים, האם מלוח, האם מתוק, האם שוקולד לבן או מריר, האם נרצה שיפתיעו אותנו או אנחנו מאלה שאוהבים ללכת על בטוח.

אנחנו, שתדעו, משפחה של אניני טעם. אוכלים בעיקר ממתקים ממותגים, מילקה, אוראו, קינדר וכאלה, ואוהבים ללכת על בטוח. שילחו לנו בדיוק את מה שאנחנו אוהבים, ביקשתי. בנוסף, הדגשתי שאני לא מרשה לילדים מסטיקים, טופי ועוקרי סתימות למיניהם וביקשתי לא לשלוח כאלה. שמחתי לגלות שהקפידו על זה ולא הכניסו משהו שהייתי אוסרת על הילדים שלי לאכול.

תרצי קוד קופון לחנויות אונליין של דברים טובים? היכנסי לערוץ הטלגרם שלנו, שבו כל שבוע מתווספים קופונים חדשים! אין לך טלגרם? הרשמי לניוזלטר שלנו ונשלח לך:


ואז הקופסה של סוויטוויט sweetweet הגיעה

אתמול הגיע אלינו המשלוח, עם שליח עד הבית. קופסה גדולה ויפהפיה, הכל ארוז ומתוקתק, עם סלוטייפים לשמירת הצורה של האריזה. מורגש שיש כאן מחשבה על כל פרט קטן. פדנטים כמוני, מצויין.

תקשיבו, גם אני כאדם מבוגר, שלא הכי אוהבת מתוק, רק תנו לי ופל קטן עם הקפה וזהו – התרגשתי כמו ילדה. קופסה. ענקית. עם מלא מלא ממתקים. הילדה שבי צרחה מאושר והילדים שלי… טוב, היה להם קשה להירדם בלילה מההתרגשות שחוו.

בקופסה היפה של סוויטוויט sweetweet גילינו המון ממתקים (מה שאתם רואים בתמונה זה לא הכל, יש עוד הרבה שלא נכנסו). איכותיים, משובחים, ממותגים, מעניינים. אוראו על מקל, ביצי שוקולד של מילקה, כאלה. עם קריצות מלוחות למבוגרים שבמשפחה.

מדובר במארז סופר מושקע, עם הרבה הפתעות קטנות ומשמחות (שימו לב שיש גם קופסה פנימית, עם מלא שוקולדים קטנים).

מאוד מומלץ כמתנת יומולדת או מתנת לידה או כשרוצים לשלוח מתנה למישהו שאוהבים, כדי נטו לפנק. לילדים אבל ממש לא רק. ואתם יודעים מה – פנקו גם את עצמכם. גם לנו מגיע מארז שוקולדים ענקי בהפתעה פעם בחיים.
כנסו אליהם – https://sweetstore.co.il/ , וקודם תבדקו אם יש קוד קופון בטלגרם שלנו.

שווים. 

קופסאת הממתקים של סוויטוויט sweetweet - תראו מה קיבלנו בקופסה!

אפרופו – קופסאות הממתקים של סוויטוויט נמכרות עכשיו גם באתר של דלתא, לכבוד השקת הפיג׳מות הרכות והחורפיות של המותג.

קבלו קוד קופון סודי לדלתא שתקף גם על הקופסאות וגם בעצם על כל האתר: הקלידי את הקוד good10 בסל הקניות באתר של דלתא ותקבלו 10% הנחה, בנוסף למבצעים, על ה-כ-ל!


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב