קייטנת אמא – לומדים אותיות

הידעת? גם אם יש לך בבית פעוט בן שנתיים בלבד, כבר תוכלו להעביר את הזמן ביחד בלימוד אותיות הא-ב. בגיל הזה הילד כבר יכול לזכור אותיות, איך הן נראות ונקראות, בדיוק כמו שהוא לומד מראה של בעלי חיים והצליל שהם עושים.

שני משחקים טובים שהשיקה חברת המשחקים הישראלית ״גאוני״ יסייעו לכם ללמוד את האותיות בדרך של משחק וכיף.

המשחק פשוט לאיית כולל 11 לוחות מגנטיים עם איורים, 44 אותיות מגנטיות (כולל סופיות) ודף פתרונות.

אפשר לשחק בכמה דרכים, לפי רמתו של הילד: 

שלב 1 – הילד יכיר את האותיות וילמד לזהותן, ובעזרת מבוגר יסדרן זו לצד זו, לפי סדר הא"ב. 

שלב 2 – הילד ילמד לזהות את האות הפותחת והסוגרת של המילה המתארת את האיור בלוח. למשל, באיור של בית – מניחים את האות ב' ו-ת' במסגרת מתחת לאיור. 

שלב 3 – הילד ילמד לאיית את כל המילה. בתחילה – בעזרת מבוגר ומאוחר יותר,  לאחר שישלוט בזיהוי האותיות הוא יוכל לאיית בעצמו את המילים. 

המשחק מוצע ב-2 חלקים: חלק א' – מציג לוחות עם איורי מילים הפותחות באותיות א'-כ', וחלק ב' – מציג לוחות עם איורי מילים הפותחות באותיות ל'-ת'.

היתרון הגדול של המשחקים שהם מגנטיים, הוא שניתן לשחק בהם בישיבה או בעמידה, אם לילדים קשה לשבת, ומול כל משטח מגנטי: לוח מגנטי, על המקרר, על הדלת וכד'. 

המשחק השני, ״פשוט א-ב״, שם דגש על לימוד אותיות הכתב והדפוס. הוא מכיל לוחות מגנט עם ציורים ואותיות מגנטיות, וניתן לשחק בו במספר דרכים, כמו גם במשחק חופשי – פשוט לבנות מילים כרצון הילד.

מחירו של כל משחק – 59.90 ש"ח.

להשיג ברשתות "טויס אר אס", "צומת ספרים", "סטימצקי" ובחנויות הצעצועים. 


הכירו גם ספר חדש שעוסק בלימוד אותיות ה-א״ב – "חנות האותיות של ורדינון".

כוכב הילדים ורדינון מוציא לאור ספר חדש בהשראת סדרת הילדים הנושאת את אותו השם.

הספר "חנות האותיות של ורדינון" כתוב בחרוזים ומלמד את האלף בית בצורה חווייתית. בכל יום נמכרים בחנות של ורדינון רק פריטים שמתחילים באות אחת, וסיפור העלילה סביב הקונים שמגיעים לחנות והמוצרים שהם קונים חושף את הילדים למילים רבות שמתחילות באות אחת.

כריכה קשה, 56 עמודים

הוצאת ספר לכל, מחיר:  78 שקל


חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב