קייטנת אמא: פעילות יצירה של נרות

פעילות שתהיה לך אידיאלית לחנוכה אבל ממש לא חייבים לחכות! הכנת נרות היא פעילות כייפית שתתאים לכל יום בשנה שבו תרצי לעשות יצירה מושקעת עם הילדים.

אנחנו השתמשנו לפעילות בערכות מוכנות להכנת נרות של חברת ״יצירה״, וזה היה מושלם. נוח מאוד ולא יקר בכלל, הערכות מכילות את כל מה שנדרש לפעילות ובשפע: נצנצים, יהלומים להדבקה, סרטים וכו. כמו כן, לערכה מצורף דף עם הנחיות מפורטות, כדי לוודא שלא תלכו לאיבוד.

הנרות שהכנו עם ערכות הנרות של ״יצירה״.

אולם, אם תרצי, תוכלי לרכוש בנפרד את כל החומרים בחנויות לחומרי יצירה: יהלומים, נצנצים, דבק דו צדדי, פתיתי שעווה וחוט לנר.

את המיכל לנר תוכלו להכין מצנצנת קטנה של ריבה או דבש, רק אל תשכחו להוריד כמו שצריך את התווית, כדי שתוכלו לקשט את הנרות שלכם.

הפעילות לקחה לנו כשעתיים ברוטו. החלק העיקרי בפעילות היה קישוט הכוסות לפי ההמלצות שבהוראות המצורפות לערכה.

שעתיים של תעסוקה ושקט יחסי, חוץ מהרגע שהילדים רבו על הנצנצים.
בשורה התחתונה – הילדים נהנו מאוד, וגם אני. התוצרים יצאו יפים ושמנו אותם על המדף לקישוט, וכמו שהילדים ציינו – שיהיו לנו בהישג יד במקרה של הפסקת חשמל.


קיבלנו את הערכה מאתר הצעצועים ״אמיגו״. זה הקישור לעמוד שלה, למידע נוסף ורכישה. עם הקופון הזה תוכלו לקבל 20 אחוז הנחה על רכישת הערכה ועל צעצועים נוספים.

רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

ערכות התנסות במתנה, קופונים, תווי שי בתמורה למילוי סקרים, ערכות לידה, רעיונות איך לקבל קאשבק (החזר על קניות) ועוד: יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

עוקבת אחרינו באינסטגרם?

מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי מוצרים לתינוק, ספרים, מוצרי קוסמטיקה, משחקים ועוד.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב