שמלת הנסיכות המושלמת מחכה לך כאן

במסיבת הסיום של הגן, התאומות שלי הגשימו חלום. הן לבשו את שמלת הנסיכות האמיתית, של המותג לילי רוז – השמלה הכי קרובה לאגדה שיש.

בערב שלפני הן התקשו להירדם מרוב התרגשות, ובבוקר כשהתעוררו, מיד רצו לראות את שתי השמלות, שחיכו להן תלויות על קולב.

בטקס, כל אחת בגן שלה, יצאה לקבל את התעודה מידי הגננת תוך כדי הרשרוש של חצאית הטול, צקצוקים של האמהות בקהל – ״איזו שמלה יפה״, ותקתוקי המצלמה של האמא הנרגשת שלהן.

כן, אולי זה קצת מושקע מדי למסיבת הסיום של הגן, אבל היי – להגשמת חלומות ויצירת זכרונות ילדות טובים אין מחיר!

זו הפעם הראשונה ever שהזמנתי להן שתי שמלות זהות (אותו דגם רק בצבעים שונים). חוץ מעבור כמה תמונות בבגדים זהים שצילמתי למזכרת, כי בכל זאת תאומות – אני לעולם לא מלבישה אותן זהה. להפך, אני מעודדת כל אחת מהן לבחור בעצמה את מה שהיא רוצה ללבוש, מבלי להסתכל על אחותה ומדגישה כל הזמן את החשיבות של האינדיווידואליות.

View this post on Instagram

תאומים נולדו להיות יחד – אסור לך להפריד. חבל שלא הפרדת כבר בטרום טרום חובה. זה ממש לא הזמן להפריד עכשיו, חכי לכיתה א. תפרידי עוד שנה – גן חובה זה הזמן הכי טוב להפריד בין תאומים. זה קשה רק לך, הן יתגברו. זה קשה להן, הן לא יתגברו. את עושה להן טראומה. מה קשה כאן? קחי הכל בקלות. . כמה דעות, הערות ועצות קיבלתי, ונוכחתי שוב פעם לדעת שאמא יודעת הכי טוב. לפני שנה הרגשתי שזה קריטי להתפתחות שלהן, להפריד אותן דווקא בטרום חובה. למרות שלאגף החינוך זה לא היה נוח, התעקשתי. וכן – זה מהלך קשה ומכונן בחייהם של תאומים. שתי ילדות קטנות ורגישות, שהחיים שלהן כרוכים יחד מרגע ההתהוות- התחושה הזו שפתאום אני לבד היא זרה, מפחידה ועצובה. זה היה קשה להן וקשה לי. בראשון בספטמבר, אחרי שהבאתי כל אחת לגן שלה, ידעתי מה הן חוות באותו רגע. ישבתי על הספסל ובכיתי. אבל עם הזמן עברנו את כל הקשיים, הגעגועים וייסורי המצפון והיום סיימנו את השנה, שהייתה כל כך, כל כך מוצלחת. כל אחת פרחה, התחזקה והתבגרה, גילתה את התכונות, היכולות והייחודיות שלה ובדיעבד – זה היה הדבר הכי טוב שעשיתי עבורן. . Sweet twins by me Sweet dresses by @lilyrose.co.il

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

הפעם, כשנתתי להן לבחור שמלה אחת מכל המבחר הקסום שבאתר /www.lilyrose.co.il/ והן בחרו בדיוק את אותה השמלה, זרמתי איתן ועם הבחירה המשותפת, וידעתי שהפעם זה בדיוק מה שהן צריכות.

השמלות, כמו כל הפריטים באתר, עשויות בעבודת יד וכשבוחנים אותן מקרוב ניכר שמישהי פרפקציוניסטית יצרה אותן. התפרים מוקפדים, החיבורים של האפליקציות חזקים ומדוייקים, כל חלק ותפר מתוכנן היטב והיופי של השמלות לא מפחית מהפונקציונליות, האיכות והנוחות שלהן.

הבד נעים ואיכותי ובפנים יש בטנה מכותנה מלאה, לחצאית שכבה של טול בלרינות, ופרחי תחרה עם פנינים שזורים בחלק העליון של השמלה. היא קלילה ונוחה, מסתובבת בדיוק כמו שצריך וכמה נפלא היא יוצאת בתמונות!

מבחינת המידה – נצמדתי לטבלת המידות שמופיעה באתר של לילי רוז, הזמנתי מידה 4-6 (לילדות רזות יחסית בגובה 105 ס״מ), והשמלות התאימו להן היטב, עם קצת מרווח בצדדים וסיכוי טוב שגם בקיץ הבא נוכל ללבוש אותן.

לילי רוז – מותג שמגשים חלומות ילדות

מי נמצא מאחורי המותג לילי רוז, שבשנה האחרונה יצר התעניינות גדולה בקרב אמהות לילדות, וסופר עליו רבות במדורי האופנה?

האחראית למאסטרפיס הזה וליצירות אחרות כפי שתראו באתר, היא לנה ברודסקי: מעצבת אופנה בת 37, יוצאת שנקר, בוגרת התמחות בלונדון, שעבדה שנים ארוכות כמעצבת של רשת גולף ולפני שנה נחתה בסטודיו משלה, של מותג בגדי הילדות לילי רוז, אותו יצרה במו ידיה בהשראת הנסיכה הפרטית שלה בת ה-4.

וכשאמא לילדה קטנה יוצרת בגדי נסיכות, ככה זה יוצא – התגשמות של חלום ילדות!

הקו העיצובי של המותג נגזר מעולמות הפיות, הנסיכות והבלרינות, ובא לידי ביטוי בטול, נצנצים, פנינים, פרחים עדינים ואבק כוכבים במינון אלגנטי ומסוגנן.

קולקציית הקיץ של המותג לילי רוז כוללת כ-40 פריטים: שמלות בגזרות ואורכים שונים, חצאיות, גופיות ובגדי גוף.

טווח המידות נע בין פעוטות בנות שנה לבין נערות בנות מצווה.

בסקאלת החגיגיות – תמצאו בקולקציה גם פריטים קלילים ויומיומיים יותר, וגם שמלות ארוכות ומפוארות שיתאימו לבת מצווה ואירועים מיוחדים.

בנוסף תמצאו באתר קולקציה קטנה אך מושלמת של אביזרים משלימים, כגון קשתות וסיכות לשיער. דוגמה לשתי קשתות חלומיות – ראו מעלה, בתמונה של הילדות.

טווח מחירים :
חלקים עליונים: החל מ- 155 ש״ח עד 199 ש״ח
חצאיות: החל מ- 255 ש״ח עד 260 ש״ח
שמלות: החל מ- 380 ש״ח עד 520 ש״ח
אביזרים: החל מ- 9.19 ש״ח עד 99.9 ש״ח

ניתן להתייעץ בכל נושא, התאמת מידות, צבעים וכדומה – בטלפון ישיר לשירות הלקוחות 050-7257309

ושימו לב – בהרשמה למועדון הלקוחות של האתר לילי רוז מקבלים מידע על הנחות ייחודיות וגם – 10% הנחה לקניה הראשונה!


עקבי אחרינו באינסטגרם. מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי ערכות טיפוח, מוצרי תינוקות, כרטיסים לאטרקציות, ספרים ועוד דברים שווים.

לא ניתן להגיב