שיער, קזבלן וסיפור הפרברים – המלצות וקופון לכרטיס הכי זול שיש!

הלכתי ל״סיפור הפרברים״ בגלגולו הקודם, עם אקי אבני ומיטל טרבלסי, במסגרת סל תרבות בכיתה ח׳. 20 שנה עברו מאז, ובשבילי זו עדיין ההצגה היפה ביותר שראיתי. בשם הנוסטלגיה הלכתי לראות את ההפקה החדשה. נהניתי מאוד, והאמת שאי אפשר להרוס את המחזמר הזה. הסיפור מבוסס על ״רומאו ויוליה״ של שייקספיר, בעיבוד מודרני לניו יורק של שנות ה-50, המוזיקה גאונית, הריקודים עוצרי נשימה, ובשורה התחתונה, זוהי יצירת מופת שחייבים לראות.

למרות זאת, בניגוד למחזמר המיתולוגי שלי, המחזמר הנוכחי לא ממש ריגש. אותו סיפור יפה ועצוב, עם מסר עמוק. אבל הדמויות הראשיות, טוני ומריה, הן כל כך אנמיות שקשה להתאהב בהן. משי קליינשטיין כובשת ברגעי השירה שלה, ומאכזבת בקטעי המשחק. עידו רוזנברג הוא נחמד מאוד, אבל רחוק מהכריזמה של אקי אבני.

המסר החשוב של ההצגה אקטואלי מאוד לישראל של 2016, והמחשבה שעוברת בראש לא מעט, היא למה לנו כל ההרג המיותר הזה.

ציון חיובי למבצע

 

ציון ״טוב מאוד״

למה כן: מחזמר יפה, השירים והריקודים מדהימים, הנאה מובטחת.

למה לא: הדמויות הראשיות די אנמיות. אבל אני קטנונית, מחזמר יפה, כדאי לראות.

 

הנחה לבעלי כרטיס ״בהצדעה״, בקישור הבא.

 

 

 

Screen Shot 2016-04-06 at 10.34.38 PM

הלכתי עם חברה לראות את ״שיער״ בעקבות המלצות חמות של חברים, שהבטיחו שמדובר בהצגה מדהימה, שאסור לפספס.

״שיער״ הוא קלאסיקה בתרבות האמריקאית, מחזמר שמייצג את דור הפרחים של שנות ה – 60. טומן בתוכו את תמצית התקופה ההיא, ומסרים עמוקים של שלום, אחווה, שוויון. על הבמה אין כלום מכל אלה, רק סיסמאות ריקות. ויזואלית – המחזמר יפהפה, ומכניס לשכרון חושים של מוזיקה, צבעים ותנועה. התפאורות משתנות במהירות, הריקודים מלהיבים…. הכל כל כך צבעוני ויפה, מתוזמן ומתוקתק, שקשה להוריד את העיניים.

העולם שנוצר על הבמה הוא כל כך יפה, ובאותה מידה ריק מתוכן. הדמויות שבלוניות, הדיאלוגים רדודים, אין סיפור, והמסר עמום. במהלך הצפייה עלתה בי השאלה מי אלה הדמויות שרוקדות כל כך יפה, ומה הן מנסות להגיד לי, אבל השאלה נותרה לא מענה עד שבאתי הביתה וקראתי שוב על המחזמר המקורי.

יצאנו די מאוכזבות מההצגה, והכתרנו אותה כ״בסדר״. אבל מה – כנראה שהיינו היחידות באולם שחשבו ככה. האנשים שיצאו איתנו מהאולם לא הפסיקו להתפעל ולשבח, והאמת שגם בין מכרינו לא היה מישהו שחלק את דעתנו.

Female_Cartoon_Character-73

 

ציון ״טוב״

למה כן: מחזמר יפהפה, קצבי, מלהיב ומהנה.

למה לא: כל כך הרבה רבדים במחזמר המקורי, והנוכחי לא מגיע אליהם.

 

היכנסו לקישור הבא לרכישת כרטיס למחזמר במחיר נמוך במיוחד.

 

 

 

Screen Shot 2016-04-06 at 10.38.23 PM

״קזבלן״ הוא מושלם, וחזק דווקא במה שהשניים הקודמים חלשים בו. סיפור עמוק, מעורר הזדהות, נוגע ללב, ודמות ראשית כריזמטית וכובשת.

המחזה עוסק בכל מה שכואב בחברה הישראלית, גזענות, שסע עדתי, שחיתות, וגם בנושאים אוניברסליים כמו אהבה שמתממשת כנגד כל הסיכויים. הסוף מרגש ונותן תקווה לעתיד טוב יותר, וככה גם יוצאים מההצגה, עם הרבה אופטימיות וחיוביות.

ציון חיובי למבצע

 

ציון ״טוב מאוד״

למה כן: סיפור ישראלי, שירים ישראלים, עמוס תמם מרשים וכריזמטי. מחזמר מרגש ומלהיב, ונשאר בלב הרבה אחרי שהולכים הביתה.

למה לא: אין למה לא. תלכו לראות לפני שייגמר.

 

היכנסו לקישור הבא לרכישת כרטיס במחיר נמוך במיוחד.

 

 

 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב