״קייטנת אמא״ – יום 19: הולכים למוזיאון לאמנות

שלל המוזיאונים באיזור המרכז מציעים בחופש הגדול פעילויות חינוכיות ומושקעות לילדים, ומומלץ מאוד להגיע. שחררו את הדעות הקדומות שלכם שמוזיאון זה משעמם – רוב הסיכויים שהילדים שלכם יתלהבו. מדובר בדרך כלל במקום חדש עבורם ופעילות מסקרנת שלא חוו אף פעם.

ליום כיף במוזיאון יש המון יתרונות – זה במזגן, העלות של הפעילות היא סבירה לחלוטין, זה סוגר לכם יום שלם ברוטו בטבלת הייאוש (כולל הנסיעה, הפעילות, הסיור העצמאי במוזיאון והארוחה שבטח תאכלו לאחר מכן) ובנוסף משדרג את הקייטנת אמא שלכם ומפצה על ימי בטלה מול הטלוויזיה – היי, לקחת את הילדים שלך למוזיאון! סוף סוף עשית איתם משהו חינוכי!

אם מדובר בביקור הראשון של הילדים במוזיאון, כדאי לעשות הכנה לפני כן, במיוחד לילדים הקטנים יותר – להסביר מה זה מוזיאון, איך מתנהגים שם ומה אנחנו הולכים לראות ולעשות שם.

כדאי מאוד, במידת האפשר, לחבר את התכנים שהולכים לראות לחומר הלימודי של הילדים או לעולם התוכן שלהם – מטלוויזיה, ספרים או משחקים (״זוכר את הניסויים שעשיתם בשיעורי טבע בסוף השנה? בהצגה שנצפה במוזיאון, המדען יעשה ניסויים דומים כדי לבדוק אם התמונות במוזיאון הן אמיתיות״).

מוזיאון תל אביב לאומנות

מוזיאון תל אביב לאומנות מציע מגוון גדול של פעילויות לילדים בכל הגילאים. לקטנטנים בגילאי 3-5 יש סיור מודרך בגלריה ופעילות יצירה בהשראתו, ילדים בני 5-8 ישתתפו בפעילויות ״שלישי קסום״, בני 7-12 יוכלו להתנסות בסדנאות יצירה מושקעות ומאתגרות, ובנוסף יתקיימו הצגות גלריה מרתקות בין יצירות המוזיאון.

הצגת גלריה – דר מולקולה במוזיאון תל אביב, צילום נתן בן

במקביל תוצג התערוכה האינטראקטיבית "עולמות רכים" שהכניסה אליה הינה חופשית לילדים עד גיל 18, כמו לכל יתר תערוכות המוזיאון, ובה תוכלו לשחק ולממש את היצירות המוצגות.

לפירוט כל הפעילויות, שעות ומחירים – היכנסו לקישור הבא.

המלצה שלנו: 

בשנים האחרונות יצא לנו להשתתף במספר פעילויות וסדנאות של המוזיאון. ככלל הן ברמה מאוד גבוהה, עם מחשבה חינוכית והרבה השקעה בתוכן, עזרים ואיכות ההדרכה. הילדים לומדים הרבה במהלך הפעילויות, מקבלים העשרה וחשיפה לתחומים ונושאים שהם לא פוגשים כל יום, וחוץ מזה – נהנים מאוד. מומלץ בחום.

מוזיאון אגם – ראשון לציון

מוזיאון יעקב אגם שפתח השנה את שעריו ומוקדש ליצירותיו של יעקב אגם, מציע סיורים בגלריות למשפחות וילדים בגילאי 6 ומעלה, בשילוב עם סדנת יצירה קייצית.

פרטים נוספים, תאריכים ומחירים – בקישור הבא. 

תמונה ראשית: עולמות רכים. צילום גילעד שעבני 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב