קיץ 2022: אטרקציות לכל המשפחה – הצגות ומופעים

קיץ 2022: אטרקציות לכל המשפחה – הצגות ומופעים:

אלאדין המחזמר

תיאטרון הילדים הישראלי מציג: ענבלי (יסמין) ובן זיני (אלאדין) כוכבי הילדים יחד במחזמר ״אלאדין ויסמין״ הפקת קיץ 2022 ו-40 הצגות!

מחזמר מוסיקלי רב משתתפים המבוסס על הגרסה הלונדונית ועבר התאמות מיוחדות עבור גרסה ישראלית שתתאים לצופים הקטנטנים.
יחד עם ענבלי (יסמין), בן זיני (אלאדין) והג'יני יכנסו הילדים לעולמות קסומים מלאים בצבעים, מקצבים אותנטיים, יטיילו בשוק של אגרבה, בארמון הסולטן ובמערת הקסמים, יגשימו משאלות
ובעיקר יגלו שהאהבה תמיד מנצחת!

משך ההצגה: 70 דקות 

טלפון להזמנות: 03-7598899

https://kupatbravo.co.il/announce/71700

צילום: ניר סלקמן

קרנבל של פסטיפאן

כוכבת הילדים נעמה סופר על וכוכב הילדים קוגומלו מופיעים בהפקת הקיץ של הפסטיפאן.

הפסטיפאן חוזר! נעמה סופר על וקוגמלו משתפים פעולה ויחד הם  יופיעו הקיץ במופע מוסיקלי רב משתתפים, שחקנים, רקדנים ואפקטים המציג סיפור עלילה מקורי שירים, ריקודים והפתעות.

סיפור העלילה מתחיל אחרי תקופה לא פשוטה כשנעמה סופר על (נעמה אתל) ביחד עם חברה הטוב פאן פאן מארגנים קרנבל של פסטיפאן מהחלומות עם שירים, ריקודים, הפתעות ואורחים מוכרים כמו אנג'לינה התרנגולת, טינו ולנטינו וגם אורחים חדשים שהוזמנו במיוחד לחגיגה גדולה של מוזיקה ללא הפסקה.  הכל משתבש כשלמופע מסתנן צעצוע חדש בשם דיסטרוי שלא אוהב מוזיקה וחגיגות ומחליט להרוס את המסיבה בכל מחיר. הוא גונב לנעמה את כוחות העל והיא מחליטה לקרוא לקוגומלו, מאסטר הקפוארה הגדול, שיעזור לה להציל את הקרנבל. השניים יוצאים למסע מותח ומרתק להחזרת כוחות העל והצלת הקרנבל.

רשימת הצגות :

תיאטרון המדיטק בחולון בהפקה חדשה: ההצגה "אי הילדים״

תיאטרון המדיטק בחולון בהפקה חדשה ומושקעת – "אי הילדים" – אוניה עמוסה בילדים בריטיים עוזבת במהלך מלחמת העולם השנייה את חופי אנגליה,
בדרכה לחוף מבטחים – לאמריקה. במהלך ההפלגה הספינה טובעת, ושישה מן הילדים נקלעים בעל כורחם לאי בודד.

שם, הם נאלצים לשתף פעולה ולשרוד בכוחות עצמם – על אף אופיים השונה. העלילה מתרחשת רובה ככולה – על אדמת האי.

זוהי הצגת-מסע מרגשת, סוחפת ומסעירה על אומץ, תושייה וגילוי עצמי, התפתחות אישית וחברות של פעם בחיים.
בכיכובם של השחקנים בל וענונו, אורי מחרז, סופי נוז'יקוב, קרן סלנט, רועי רביב, אדווה רודברג ויובל שבח.

ההצגה "אי הילדים" (לגילאי 8 ומעלה) היא עיבוד בימתי חדש ועדכני לספר הילדים המפורסם שנכתב על ידי הסופרת היהודייה-אוסטרית הידועה מירה לובה.
הספר תורגם לעבריתשוכתב ויצא לאור בשנת 1947 ע"י כלת פרס ישראל (לשנת 1984) וכלת פרס זאב לספרות ילדים ונוער (לשנת 1983), הסופרת ימימה אבידר-טשרנוביץ.
הספר אף זכה לעיבוד טלוויזיוני מצליח בן שמונה פרקים ששודר בשנת 1985 ב- BBC ONE ובערוץ הראשון, ע״פ תסריט מאת חנן פלד ובבימוי נתנאל גוטמן.

מלך האריות, פוקהונטס, בת הים הקטנה וסינדרלה בקונצרט לכל המשפחה: וולט דיסני א-קפלה

האנסמבל הקולי הישראלי יקיים קונצרט קסום לכל המשפחה, עיבודי א – קפלה יפיפיים לשירים האהובים והמוכרים מסרטי דיסני.

את הקונצרט ינחה השחקן והזמר אלי גורנשטיין שדובב תפקידים רבים בגרסה העברית של הסרטים. גורנשטיין יספר ויחבר את המוסיקה לסיפורים, וישיר שלושה מהשירים כפי שהקליט בגרסה העברית: שיר הארוחה מתוך "היפה והחיה", שירו של סקאר מתוך "מלך האריות" ושירו של הדב מתוך "ספר הג׳ונגל".  

עוד בתוכנית הקונצרט, שירים מתוך "אליס בארץ הפלאות", "בת הים הקטנה", "חתולים בצמרת", "שלגיה ושבעת הגמדים", "סינדרלה", ועוד.

הקונצרט פונה לכל אוהבי דיסני מכל הגילאים

7-1 ביולי, רעננה, חיפה תל אביב ואשדוד

הקונצרט "וולט דיסני א-קפלה", של האנסמבל הקולי הישראלי, הוא קונצרט קסום לכל המשפחה עם  מבחר מהשירים האהובים והמוכרים מסרטי דיסני. הקונצרט  שיתקיים ב-1-7 ביולי, מזמין את הקהל, מכל הגילאים – להאזין לעיבודי א-קפלה לשירים מתוך הקלאסיקות של דיסני, "מלך האריות", "אליס בארץ הפלאות", "שלגיה ושבעת הגמדים", "היפה והחיה", "ספר הג'ונגל", "מולאן", "פוקהונטס", "חתולים בצמרת" ועוד.

לאנסמבל יצטרף בקונצרט השחקן והזמר אלי גורנשטיין שדובב תפקידים רבים בגרסה העברית של הסרטים. בין הסרטים שדובב – סקאר מ"מלך האריות", הארנב מ"אליס בארץ הפלאות", גילדרוי לוקהרט מ"הארי פוטר וחדר הסודות", איה מ"פו הדוב", הזאב מ"כיפה אדומה" ועוד עשרות דמויות מוכרות מהסרטים המפורסמים.

וולט דיסני א-קפלה. צילום: דורון עובד
וולט דיסני א-קפלה. צילום: דורון עובד

אלי גורנשטיין יספר ויחבר את המוסיקה לסיפורים, וישיר שלושה מהשירים כפי שהקליט בגרסה העברית: שיר הארוחה מתוך "היפה והחיה", שירו של סקאר מתוך "מלך האריות" ושירו של הדב מתוך "ספר הג׳ונגל".  

"השירים ֹהמלווים את סרטי אולפני וולט דיסני הם חלק בלתי נפרד מחווית הסרטים", אומר יובל בן עוזר המנהל האמנותי של האנסמבל, "והפכו עם השנים להיות מרכזיים בחוויית הצפייה. פס הקול בכל סרט של וולט דיסני נצרב בזיכרון בשל היותו כה מיוחד ומרחיב את הלב. כל אחד מאתנו, בני השמונה או השמונים מתחברים לשירים הללו שליוו אותנו בשלבים שונים של חיינו, ונצרבו בחוויות חיינו, למן ה”היי הו” ששרים 

הגמדים בסרט "שלגיה" מ-1937, ועד השירים המלהיבים בסגנון לטיני המלווים את קורותיה של משפחת מדריגל בסרט "אנקאנטו" משנת 2021.  

בין השירים שיבוצעו בקונצרט: can you feel the love מתוך "מלך האריות", Be our guest מתוך "היפה והחיה", Bare Necessities  ו- I wanna be like you מתוך "ספר הג'ונגל", A Dream Is a Wish Your Heart Makes מתוך "סינדרלה", Colors of the wind מתוך "פוקהונטס", Reflection מתוך "מולאן", "היי הו" מתוך "שלגיה" ועוד.

הקונצרט פונה לכל אוהבי דיסני מכל הגילאים

מופעי ילדים חינמיים בקניון שבעת הכוכבים

בחודש יוני הקרוב תחזור מסורת המופעים לילדים שיתקיימו בחודשי יוני-אוגוסט בכל יום שלישי ובכניסה חופשית, יגיעו הכוכבים המוכרים עם מופעי הקיץ החמים שישמחו את הילדים – ביניהם קופיקו, קצפת ותות, תלתלית וזוקו, דרורמי וכוכב תכנית הטלוויזיה "רונן, ספר לי סיפור!".

ב-21.6 ירתק את הילדים כוכב תכנית הטלוויזיה "רונן, ספר לי סיפור!" ויבקש להיות גיבור מהסרטים. ב-19.7 יצחיקו את הילדים "קצפת ותות" ויכניסו אותם לעולמם הצבעוני והקסום. ב-26.7 מונו טוני ילמד את הילדים איך לעשות קסמים בעוד שקופיקו ייקח אותם שבוע לאחר מכן, ב-2.8 אל תוך הג'ונג'ל ועוד כוכבים רבים אחרים

לצד המופעים, יתקיימו גם סדנאות יומיות  "עשה זאת בעצמך" של פיסול, יצירה ובישול שיכינו את הילדים לקיץ.

להלן כל המופעים של חודשים יוני עד אוגוסט:

21.6 –  גיבור מהסיפורים

12.7 – קופיקו

19.7 – קצפת ותות

26.7 – אביה

2.8 – מונוטוני

9.8 – פיקו

16.8 – דרורמי

23.8 – הכל אני יכול בחופש הגדול

30.8 – תלתלית וזוקו

הכניסה חופשית, קניון שבעת הכוכבים-הרצליה

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב