עין חרוד אירוח כפרי: חופשה עם ילדים + קוד קופון לקוראות שלנו

עין חרוד אירוח כפרי: חופשה עם ילדים + קוד קופון לקוראות שלנו:

יצאנו לחופשה עם הילדים בעמק המעיינות, וליתר דיוק – בקיבוץ עין חרוד איחוד, שנמצא קרוב מאוד לעפולה ולעמק יזרעאל, וממוקם על גבעה בדיוק מול רכס הגלבוע.

התארחנו באירוח הכפרי של עין חרוד למשך 2 לילות באמצע השבוע, בסוף חודש מאי. נהננו מאוד! היה כיף לילדים, כיף לנו ההורים, רגוע, שקט ונעים. זו הייתה חופשה מושלמת למילוי מצברים, ואיפוס של הראש והנפש מריצות היומיום.

עין חרוד אירוח כפרי: חופשה עם ילדים + קוד קופון לקוראות שלנו. צילום: goodmother

אבל נתחיל מההתחלה.

הנסיעה מרמת השרון לקחה לנו כשעה וחצי, דרך כביש 6. נסיעות ארוכות יותר, לצפון הרחוק, לא זכורות לנו לטובה. לילדים שלנו יש בחילות בנסיעות ארוכות, ודרך שלוקחת יותר משעה וחצי של נסיעה היא די סבל עבורנו.

היתרון של חופשה באיזור של עמק המעיינות, הוא שזה מרגיש ״רחוק״ ו״צפון״, אבל לא רחוק מספיק מהבית בכדי שנתעייף מהנסיעה.

מתחם האירוח בקיבוץ עין חרוד קיים עוד משנות ה-90, אך בשנים האחרונות המקום שודרג בהשקעה גבוהה, עם תוספת של בקתות עץ יפהפיות וסוויטות דה לוקס משפחתיות, בגודל של דירה קטנה.

ההיצע של האירוח הכפרי של עין חרוד כולל גם חדרים זוגיים קטנים, מטופחים ומאובזרים, שמעניקים את אותה החוויה הכפרית אולם בעלות פחותה.

עין חרוד – הבקתות המשפחתיות. צילום: goodmother

קיבוצים מציפים אותי בזכרונות נעורים. בתחילת שנות ה-2000 יצאתי אני, נערה עירונית מחיפה, לשנת שירות בקיבוץ רביבים בנגב. למרות שתקופת הקיבוץ של חיי נמשכה רק 4 חודשים (את החלק השני של שנת השירות העברתי בבאר שבע) הספקתי להתמכר לקסם של הקיבוץ. לקצב השפוי של החיים בקיבוץ, לרוגע, לבריזה, לצלילי הטבע, לכוכבים שנראו כה בברור בשמי הנגב הצלולים. אפילו לריחות המשק היה קסם מיוחד.

נזכרתי בימים אלה, שהעברתי מנותקת מהעולם החיצון, בקיבוץ רביבים, בעודנו מטיילים על השבילים המטופחים של עין חרוד, צופים על החיים הרגועים של התושבים, בתי הקרקע נטולי הגדרות, הצמחים המיוחדים שלא רואים אצלנו בעיר, הפרות, הסוסים.

והילדים – כמה שהם התלהבו מכל זה!

חדרי האירוח

אנחנו התארחנו בסוויטות דה לוקס המשפחתיות של עין חרוד, כשבין האפשרויות הלינה יש כאמור גם בקתות עץ משפחתיות או זוגיות, וחדרים קטנים לשניים.

הסוויטה היא בגודל של דירה קטנה, ובה חדר הורים וסלון, כשבסלון יש ספה גדולה נפתחת, שמתאימה בגודלה ל-3 ילדים.

המטבח מאובזר במקרר גדול (ונקי), סכו״ם במגירות, צלחות וכוסות, פותחן בקבוקים, מכונת אספרסו, קומקום, ומיקרו.

חדר האמבטיה גדול ומעוצב, ויש גם מרפסת גדולה, מושלמת כדי לשתות כוס יין ולצפות בשקיעה.

עין חרוד אירוח כפרי. צילום: goodmother

חדר האוכל

האירוח של עין חרוד מציע ארוחת בוקר בחדר האוכל הצמוד. הארוחה היא פשוטה אך מספקת בהחלט, וכוללת מספר סוגי גבינות, סלטים, ביצים ומאפים.

מה יש בעין חרוד?

קודם כל, בעין חרוד יש בריכה, והיא נמצאת במרחק של 5 דקות הליכה מחדרי האירוח. מדובר בבריכה של הקיבוץ, אבל לא סתם בריכה, אלא בריכה אולימפית ענקית, ולידה 2 בריכות לילדים: בריכת פעוטות להכי קטנים, ובריכה לילדים, שבה השתכשכנו במשך כל אחר הצהריים.

במקום נמצא צוות מצילים, וכל המתחם של הבריכה הוא נקי ומטופח.

בקיבוץ יש מדשאות מטופחות, מתקני שעשועים לקטנים, נוף משגע מכל פינה על הרי הגלבוע. בצמוד לאירוח הכפרי יש תצפית, שהיא הנקודה הכי גבוהה כאן, וממנה אפשר לראות את כל האיזור.

בכניסה לקיבוץ נמצאת רפת ואורווה, שהם לגמרי מהווים אטרקציה לילדים העירוניים. תוסיפו לכך גם מטוס קרב הניצב בגאווה בסמוך לאורווה, והנה לכם ערב מלא עניין לילדים.

עוד משהו שלא ציפיתם לו – בתחומי קיבוץ עין חרוד נמצאים גם 2 מוזיאונים.

הראשון שבהם הוא מוזיאון האמנות של עין חרוד, שהוא אחד הנחשבים שיש בארץ בתחומו. נמצא בו אוסף של אמנים יהודיים מסוף המאה ה- 19 ותחילת המאה ה- 20. לצד אוסף אמנות ישראלית וחפצי יודאיקה. פרט מעניין: מבנה המוזאון בנוי באופן מיוחד, המבוסס כולו על תאורה טבעית (פרי תכנונו של האדריכל שמואל ביקלס 1909 – 1975). 

בית שטורמן – המוזאון הראשון להתיישבות שהוקם בארץ ישראל. המוזאון קרוי ע”ש חיים שטורמן – איש השומר, חבר ההגנה ודמות מופת לגבורה ולאהבת ארץ ישראל.

התכנים במוזיאון מתמקדים בנושאי נוף טבע וסביבה, מורשת ודמויות מופת, התיישבות, היסטוריה וארכיאולוגיה וכמו כן תערוכות שונות בנושאי מדע ואומנות המתחלפות מעת לעת. אולם הטבע של בית שטורמן כולל פריטים מדעיים ואוסף פוחלצים של חיות העמק, חיות משק ובר, זוחלים ועופות מכל המינים. 

מה יש בסביבה של עין חרוד?

אנחנו בחרנו לקחת את החופשה באיזי, טיילנו עם הילדים ברחבי הקיבוץ (זה היה מספיק מלהיב בשבילם ונעים בשבילנו) וישבנו הרבה על המרפסת עם הנוף היפה של הסוויטה שלנו.

אולם באיזור של עמק המעיינות יש המון מה לעשות.

קודם כל, במרחק של רבע שעה נסיעה מעין חרוד נמצאות האטרקציות של ניר דוד, כגון הגן גורו – גן החיות האוסטרלי המקסים, שעל הביקור בו נאלצנו לוותר הפעם מפאת חוסר זמן. במקום הגן גורו, אחרי שעזבנו את עין חרוד, ביקרנו בגן השלושה – הסחנה, שמורת טבע משגעת, מהיפות בארץ.

הו, כמה שיפה בסחנה. אחד המקומות הכי יפים שיש בארץ! המים צלולים ונעימים, המקום נקי ומתוחזק היטב. מלבד הבריכות והמפלים, יש במקום גם אתר חומה ומגדל, שמשחזר את היישוב תל עמל, ראשון יישובי חומה ומגדל. 

בקישור זה יש מידע על שעות הפתיחה ומחירי הכניסה.

גן השלושה – הסחנה. צילום: goodmother

מלבד הסחנה, מומלץ לטייל גם בעמק המעיינות, שמורת הטבע הסמוכה, בה ניתן לשכור רכבי גולף להתניידות נוחה וחווייתית.

בנוסף באיזור יש גם טיולי רייזרים, טיסה בכדור פורח ועוד.

קוד קופון בלעדי לעוקבות שלנו להזמנת אירוח בעין חרוד!

נהננו מאוד בעין חרוד ואנחנו שמחים לתת לכן קוד קופון בהזמנת חופשה.

קוד הקופון הוא goodmother, יש להקלידו בשדה של הקוד קופון בזמן ההזמנה, בקישור הזה.

תנאי ההטבה:

אין כפל קופונים ואין כפל הטבות, מלבד הטבת האתר. ההטבה היא באחריות עין חרוד.

בטלגרם שלנו מחכים לך קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין. אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

*הכותבת הייתה אורחת של האירוח הכפרי בעין חרוד


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב