שמחה של ילד: הצעצועים המומלצים לעונת החגים

מטוסי על, סדרת הילדים האהובה, היא להיט אצלנו בבית. גם בוביק בן ה-5 וגם הילדות בנות ה-2.9 יכולים לצפות בלי סוף בעלילות ג׳ט וחבריו ומתרגשים מכל פרק חדש. אני בעד: הסדרה חושפת את הילדים לתרבויות שונות, מעודדת פתרון בעיות באופן יצירתי ומחזקת את ערכי החברות והסובלנות.

בימים אלה מתחילה העונה החדשה של הסדרה, עם דמויות חדשות של מטוסים. אחרי שבוביק התאבזר ביום הולדתו בכל מטוסי העונה הראשונה, הגיע הזמן לעדכן את המלאי.

חברת ״הנסיך הקטן״, המייבאת לארץ משחקים איכותיים גם של סמי הכבאי, תותית, מפרץ הרפתקאות ועוד, מציעה לקראת החגים צעצועים חדשים ומדליקים של מטוסי העל. מה תוכלו למצוא בחנויות הצעצועים, בדמותם של ג׳ט, דוני, דיזי ושות׳?

  • סדרת דחוף וסע, גם בדמויות החדשות – דחיפה קלה והצעצוע ייסע למרחקים.

  • רכבים משנים צורה – רכב משנה צורה והופך לסופר רובוט המסייע למטוסי העל במשימותיהם. *כולל מיני מטוס על המשנה צורה ממטוס לרובוט וחזרה.
  • סדרת דמויות משנות צורה ממטוס לרובוט ובחזרה- קיים בשני גדלים.
  • ג'ט בביצה- סדרת דמויות עם משגר בצורת ביצה.

  • סדרת דמויות ממתכת
  • ג'ט מקליט ומדבר : מחליף צורה ממטוס לרובוט ובחזרה, מקליט ומדבר. לחיצה קטנה על האף והוא מתחיל להקליט!
  • מטוס דוני 12 חלקים: מטוס מדבר עם חלקים מתחלפים, משמיע קולות שונים בהתאם לחלק המחובר ומחליף צורה לרובוט ובחזרה.
  • מטוס ג'ט רוקד ומשנה צורה עם שלט: מחליף צורה ממטוס לרובוט וחזרה בלחיצת שלט פשוטה. משמיע קולות ומדליק את האורות. רוקד לצלילי 3 שירים ומסתובב. (המוצר דובר אנגלית).
  • מגוון ערכות הרכבה חדשות: שדה תעופה עולמי, טירת נסיכה, הרים מושלגים, עולם המים.

טווח מחירים: 39.90 – 269.90 ₪ . להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים המובילות

אנחנו ממליצים בחום על סדרת מטוסי העל – כמתנה לכל ילד קטן, וילדה, כמובן. מדובר בצעצועים מעניינים ואיכותיים ביותר, שמבטיחים שעות רבות של משחק יצירתי.


צעצוע מקסים נוסף, שהתחדשנו בו בחגים ושהתאהבנו בו מהרגע הראשון, הוא אלפי הכלבלב.

חברת ספרק טויס הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה את כלבלבי המשחק "אלפי ו"ניקי", בובות כלבלב מתוקות וחכמות, המופעלות בעזרת שלט, ויודעות לעשות כמעט הכול – לנבוח, לדבר, לשיר, לעשות תנועות ולצאת לטיול.

אלפי הוא בגודל של כלכלב אמיתי, יש לו פרווה, עיניים טובות ורצועה, שמחוברת לשלט. בלחיצה על השלט הוא מבצע מגוון פעולות – נובח, אומר משפטים חמודים בחרוזים (בעברית!), מתאר את הפעולות שהוא עושה, מכשכש בזנב, מניע את הראש והולך. הילד יכול ממש לטייל איתו, כמו עם כלב אמיתי, כשהוא מחזיק את הרצועה בידו.

הילדים שלי היו מלאי התלהבות: ליטפו את אלפי, חיבקו, נתנו לו לאכול ובלילה השכיבו אותו לישון איתם. אני התרשמתי מאוד מהאיכות של הצעצוע – הנביחות והקולות של הכלבלב נשמעים אמיתיים, והתנועות וכשכוש הזנב נראים גם הם אותנטיים ביותר. הוא נעים למגע, ונראה מתוק ואמיתי.

מדובר בצעצוע שישמח כל ילד קטן!

הכלבלבים מוצעים בשני דגמים: "אלפי" – זכר בצבעי חום ולבן, ו"ניקי" – נקבה בצבע לבן, ונמכרים בקופסאות מלונה מעוצבות.

מחיר: 100 ₪.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב