בוב הבנאי מתחדש: עונה חדשה וגם סדרת צעצועי "עשה זאת בעצמך" בדמות הבנאי האהוב

בוב הבנאי, אחת הדמויות והסדרות האהובות ביותר על הקטנטנים, חוזר לעונה חדשה בערוץ הופ!

אחרי שראינו את פרקי הסדרה בלופ אין ספור פעמים, סוף סוף מגיעים אלינו פרקים חדשים. בעונה זו, בוב עובר מייקאובר במראה, וצפוי להיות הרבה יותר חזק, מצחיק, נמרץ וזריז. שום פרויקט לא גדול מדי בשבילו, ואין בעיה שלא יצליח לפתור. בוב יחשוב על שלל רעיונות חדשים ועל דרכים מקוריות להוציא אותם לפועל.

בעונה החדשה נכיר שלוש דמויות חדשות – כלי רכב משוכללים במיוחד: זחל (מחפרון), מלגזה, וטנדר. שלושתם מצטרפים לצוות של בוב הבנאי והחברים, וממשיכים בהרפתקאות משותפות.

הידעתם?

  • בוב הבנאי מיוצר על ידי HIT Entertainment, אחת מחברות הבידור המובילות בעולם לגילאי הגן.
  • הסדרה הושקה לראשונה ב- 2010, משודרת כיום ב-175 מדינות ותורגמה ל-40 שפות.
  • במהלך השנים זכתה הסדרה בפרסים רבים ביניהם הפרס ל"אנימציה הטובה ביותר", "השיר הנמכר ביותר" ופרס "בחירת ההורים". שירי הסדרה כבשו את מצעד הפופ בבריטניה במכירות של למעלה מ1.4 מיליון עותקים.

תכני הסדרה יהיו זמינים גם באתר הפתוח ובאתר המנויים של הופ!, ביוטיוב, באפליקציית ה- VOD של הופ! וכן ב- VOD בהוט וב- YES .

החל מה- 19.3.17

ימים א-ה בשעה 16:30 ובשידורים חוזרים במהלך היום.

וביום שבת – שני פרקים ברצף בשעות 08:30, 14:30, 17:30.


במקביל, בימים אלה מגיעות לחנויות הצעצועים ערכות כלי עבודה של המותג בוב הבנאי, בשיווק של חברת "טרנדי טויס" ומתוצרת חברת SMOBY הצרפתית.

בסדרה מגוון רחב של ערכות כלי עבודה למשחק לילדים, באיכות גבוהה ובעיצובים מקסימים שילדים ישמחו לתפעל ולשחק בהם.

בין הצעצועים בסדרה: חגורת כלי עבודה המכילה מגוון כלים – מסור, מפתח שוודי, מברג, פטיש ותג; סט הכולל מברגה, מסור חשמלי ומשייף; מסור עצים חשמלי; מברגה חשמלית; מברגה מכאנית; תיק גב עם מגוון כלי עבודה; ערכת בטיחות וכלי עבודה של בוב הבנאי הכוללת חולצה, קסדה, תג וכלי עבודה; שולחן עבודה מושלם עם מברגה וכלי עבודה.

הערכות מאפשרות לילדים "לשחק" את דמות בוב הבנאי ולהכיר מקרוב את כלי העבודה השונים ושימושיהם, לפתח מוטוריקה עדינה, לפתח דמיון ויצירתיות ולשחק בכיף ובהנאה.

המוצרים מתאימים לילדים מגיל 3 ומעלה.

התנסינו בערכת המברגה והתרשמנו מהאיכות והחוזק של הצעצוע.

מחירים: מ-69 ₪ עד 349 ₪ לערכות הגדולות.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב