טעים זה כאן – מתוקים חדשים על המדף

FIBER ONE חדש- בטעם קרמל מלוח

תכירו את העוגה האישית החדשה של המותג FIBER ONE, שהושק לפני שנה- מותג עוגות אישיות רכות ב-90 קלוריות בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא ממתיקים מלאכותיים, בשילוב סיבים תזונתיים.

אחרי 2 הטעמים המוצלחים בראוניז שוקולד ולימון, מגיע הטעם החדש- קרמל מלוח.

הוא טעים-על, בעל מרקם רך ונמס בפה, והולך מצויין עם הפוך. מעבר לכך, אם חשוב לכם להיות מעודכנים- מדובר בעוגייה אופנתית, שמשלבת בתוכה את טעם הקרמל המתוק-מלוח, טרנד שנכנס לאחרונה למגוון מוצרי מזון שונים, ביניהם מאפים, גלידות, עוגות ועוגיות.

טעמנו אחד ורצינו עוד.

נמכר במארז המכיל 5 יחידות של עוגות אישיות, בכל רשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

 

אודות

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.


יש כאלה שממש לא ואנחנו דווקא מאוד כן בעד החלבה. לתפיסתנו, למרות שזה מתוק ונדבק לשיניים, מדובר בממתק בריא, ואני מאפשרת לבוביקים לאכול ממנו בכיף, עם הסכם שבערב מצחצחים טוב טוב את השיניים.
חטיפי החלבה של אחווה הם טעימים, על כל טעמיהם. עם האריזה היפה והצבעונית שלהם יכולים להשתלב בכיף בשולחן האירוח או במארז ממתקים למתנה (למשל לגננת חובבת בריאות), וגם כנשנוש מתוק ומרשרש לקטנים אחרי הארוחה.

רק לא לשכוח לצחצח שיניים!

 

המארזים החדשים מגיעים בשני סוגים: מארז חטיפי מיני חלוה, הכולל 18 חטיפים בטעמים, בהם 6 יחידות בטעם וניל, 6 יחידות עם פולי קקאו, 6 יחידות עם פיסטוקים. מארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר, הכולל 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. כל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה וארוז באריזה אישית. 

מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.


במבה, בכל גודל, צורה וטעם, תמיד באה לנו בטוב. אתמול היא באה אלינו בטעמה החדש – במבה עם מילוי ביסקוויט קרמל.

מדובר במהדורת קיץ מיוחדת של אסם, כשההמלצה היא להכניס את השקית למקפיא ולאכול אותה רק כעבור מספר שעות. אין לנו מושג אם זה באמת עושה את העבודה, שכן החטיף לא שרד את הדרך מדלת הכניסה למקרר.

בכל אופן, להרוס את הטעם ההורס ממילא הזה, זה באמת לא יכול.

הבוביקים העלימו את הבמבה תוך 30 שניות, ולאמא נשאר רק אחד סמלי, ופירורים.

טעים טעים, אהבנו מאוד! אנשי אסם היקרים, תמשיכו להמציא לנו תוספות חדשות ומיוחדות לבמבה.

 

 

לא ניתן להגיב