9 דברים שאת צריכה לעשות כשמופיעים שני קווים

כבר הבנת שמשהו עובר על הגוף שלך, והחלטת לבדוק בוודאות. הלכת לסופר פארם, בחרת איזו ערכה לקנות, רצת איתה הביתה והנה את מחזיקה את המקלון ומסתכלת עליו בדריכות. קו אחד נראה בבירור. הקו השני מתחיל לבצבץ, בקושי נראה תחילה, ופתאום צבעו מתחזק ומולך שני קווים שמוכיחים בוודאות – יש לך תינוק בבטן!

אהההה!!!

הרגע הזה הוא אחד המרגשים, המפחידים והמבלבלים ביותר שיקרו לך בחיים. הידיים רועדות, הרגליים לא מחזיקות אותך ואת מרגישה תחושת מחנק. ככה זה בהריון ראשון ותתפלאי לדעת שגם אם כבר יש לך ילד אחד או שניים, הרגע הזה יכול להיות מרגש כמו בפעם הראשונה.

אז מה עושים עכשיו???

אנחנו כאן כדי לעשות לך סדר.

  • קודם כל – מזל טוב ובשעה טובה! תנשמי ותחייכי – משהו מדהים הולך לקרות.
  • אם את מהאמהות הרגשניות – אל תזרקי את מקלון הבדיקה שאת מחזיקה. נכון שכרגע נדמה לך שהוא סיים את תפקידו ברגע שעשית עליו פיפי והוא חרץ את גורלך, אבל מדובר במזכרת ש(אולי) תרצי לשמור. יש כאלה שמכינות תמונת קולאז׳ שכזו עם תמונות אולטרסאונד של התינוק, צמידי בית חולים שתקבלו לאחר הלידה וגם למקלון הבדיקה יש מקום של כבוד בקולאז׳ הזה, כי ממנו, בערך, הכל התחיל.
  •  אז באיזה שבוע את ומתי את הולכת ללדת? זו בעצם השאלה הכי מעניינת כרגע, לא? נסי להיזכר בתאריך הוסת האחרונה, לפחות בערך, חפשי בגוגל את המילים מחשבון הריון, סמני את התאריך ותקבלי את תאריך הלידה המשוער שלך, ז״א – 40 שבועות אחרי הוסת האחרונה.
  • להחליט למי לספר ומתי. יש כאלה שמספרות לכולם כבר בשבוע החמישי ויש כאלה שמחכות עד לסקירת המערכות, כדי לוודא שהכל בסדר, או אפילו לאחר מכן.
  • להבין לקראת מה את הולכת – ההריון בא עם שק של תופעות לוואי, שיכולות להלחיץ מאוד את ההיפוכונדריות שבינינו. חלק מתופעות הלוואי מגיעות ישר על ההתחלה, וכדאי להכיר אותן מראש כדי לדעת שזה נורמלי.
  • לבחור רופא ולקבוע תור לבדיקה – לקופות החולים יש כלל לחבר אותך לרופא מסויים ולא לשחרר אותך. כשאת בהריון – אל תסכימי לזה. זכותך לבחור רופא נשים ולהיות מטופלת אצל האחד שאת מרגישה בנוח איתו. מנסיון אישי – כשגיליתי על ההריון הייתי רשומה לרופא ארעי לא חביב שביקרתי אצלו פעם, ודרשתי לעבור לאותה הרופאה שליוותה אותי בהריון הראשון. אם את לא מכירה רופא טוב, כדאי מאוד להתייעץ עם חברות, ולהירשם לאחד נחמד שילווה אותך במהלך כל ההריון ויהיה מוכן לענות לך על כל השאלות.
  • חשוב להיזכר מי מהחברות שלך היא אחרי לידה עכשיו, כדי לרשת ממנה את כל בגדי וחפצי התינוקות, שכידוע יקרים עד מאוד.
  • היי פרקטית – אם כבר את מתחילה לצוד דברי תינוקות, כדאי שתקראי את הכתבה הבאה ותגלי איך את יכולה לצבור כמה שיותר ערכות התנסות, דוגמיות ומוצרי תינוקות במתנה.
  • לצלם! אין מזכרת טובה מההריון מלצלם את עצמך והבטן הגדלה מדי שבוע. בפינטרסט תמצאי אינסוף רעיונות לצילומים מיוחדים, לבד או עם בן הזוג. להלן דוגמה עדינה ופסטלית של צילום שבועות ההריון, שתוכלי כמובן לעשות ככל העולה על דעתך, ולשלב כיתובים, שלטים, אביזרים מצחיקים, בגדים ורקעים צבעוניים ועוד.

רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד שיש בו עשרות דוגמיות, ערכות התנסות, קופונים, תווי שי, קאשבקים – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

מדי שבוע אנחנו מחלקים באינסטגרם שלנו (בסטורי) מוצרים לתינוק, ספרים, מוצרי קוסמטיקה, משחקים ועוד. לחצי על התמונה למעבר לאינסטגרם שלנו:

לא ניתן להגיב