הכירו את סדרת האנטי-אייג׳ינג החדשה של GIGI קוסמטיקס!

בשבוע שעבר, GIGI קוסמטיקס השיקו באופן חגיגי את הסדרה החדשה והמפכנית שלהם Nutri Peptide- מוצרי אנטי אייג׳ינג עם יעילות מוכחת!

הגעתי לסקר את האירוע באופן נייטרלי ולא מעורב לחלוטין (״הרי מוצרי אנטי-אייגי׳נג זה מגיל 40 ומעלה״) ושם פגשה אותי המציאות וחבטה בי ישר בפנים.
הקשבתי להרצאתה של הקוסמטיקאית הראשית של GIGI, כחכחתי בגרוני, בלעתי רוק, ובאופן כללי התחלתי להרגיש רע עם השאננות שלי. להשגת תוצאות מיטביות, במוצרי אנטי-אייג׳ינג יש להתחיל להשתמש כבר בגיל 26. למה לא אמרו לי את זה קודם?!

״הלו!!״ צעקה לי המציאות. ״עברת כבר, הממ הממ הממ, את גיל 30! הקמטוטים בפינות העין- זו לא התאורה הגרועה של האמבטיה. ואלה שמסביב לפה זה לא הצטברות של מייקאפ. הגיע הזמן לדאוג לעצמך!״

כמו רבות מאיתנו, עד עכשיו הדחקתי את העניין. יש זמן, אמרתי לעצמי. קמטוט פה, קמטוט שם… בקושי רואים.  אתחיל לטפל בזה בעוד כמה שנים. אני עדיין צעירה.

אז זהו שלא.
בהרצאה למדתי מספר עובדות שאנחנו, כולנו, צריכות להתמודד איתן:

1.רפואה מונעת היא הרבה יותר אפקטיבית. וגם יותר זולה. ז״א כדאי להתחיל מוקדם בטיפולי מניעת הקמטים- כך נחסוך כסף ונגיע לתוצאות טובות יותר.
2. במוצרי אנטי-אייג׳ינג מומלץ להתחיל להשתמש כבר בגיל 26. גם אם העור חלק וצעיר. בגיל הזה יש האטה משמעותית במטבוליזם והתהליך הזה פוגע ומזקין את עור הפנים, בלי שנרגיש.
3. בחלק מהמוצרים מומלץ להתחיל להשתמש כבר בגיל 22, כשייצור הקולגן בגוף נהיה הרבה יותר איטי.
4. בקרם עיניים מומלץ להתחיל להשתמש כבר בגיל 18 כדי למנוע ולעכב הופעת קמטוטים. העור באיזור הזה הוא דק ועדין במיוחד, ומתחיל להזדקן הרבה לפני עור הפנים.

 

ואז – הוצגה הסדרה החדשה והמהפכנית של GIGI, עליה עמלו בחברה הרבה מאוד זמן. הסדרה מיועדת כאמור לבני 26 ומעלה.
עד כמה הסדרה מהפכנית? מאוד. בחברה טרחו לארגן לכבוד המאורע כנס גדול בהשתתפות של אנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה ואנשי תקשורת. לעיניהם של מאות משתתפים, הוצג על פני מסכי ענק טיפול פנים של אישה מן המניין, בתכשירים מהסדרה החדשה. על תוצאות הטיפול המעולות, הנראות לעין באופן מיידי, לא הייתה מחלוקת. שימו לב- שיפור ויזואלי, משמעותי, מיידי, במראה העור. באופן אישי- הצליחו להרשים אותי מאוד.

צילום: GOODMOTHER.CO.IL
צילום: GOODMOTHER.CO.IL

סדרת ה- Nutri Peptide החדשה של GIGI משלבת פפטידים חדשניים עם מרכיבים טבעים להענקת מראה זוהר ושיפור מוכח בכל הפרמטרים המאפיינים עור צעיר ובריא.

הסדרה החדשה יוצרת, לראשונה בתחום הטיפוח,  אפקט מוכח של מראה בריא וקורן לעור. במרכז הסדרה: קפסולה טכנולוגית – PhotoGlow עטופה בפפטיד ליגנד המקשר את החומר הטבעי הפעיל לתא כדי ליצור פעולה ממוקדת ותוצאות מהירות הנראות לעין.

בין החומרים הפעילים בסדרה, ישנם שני מרכיבים טבעיים מיוחדים שתורמים להצלחה הגדולה של התכשירים:
  • שיח ערבה קנדי : Canadian Willow Herb תמצית טבעית המופקת משיח הגדל בערבות קנדה הצומח במהירות גם לאחר שריפות יער ובעל יכולת לשרוד בתנאי מזג אוויר קשים. ברפואה העממית מייבשים את הצמח ומשתמשים בו כחבישות להרגעת עור או לעידוד החלמה של כוויות עור
  • Redensin: תמצית צמח הגוגול הגדל בהודו ומשמש אלפי שנים כמרכיב פעיל בטיפולי איירוודה. מגביר איחסון טריגליצריגדים בתאי שומן בעור המעניקים נפח לשכבת הדרמיס.  מעלה את רמת החומצה ההיאלורונית הטבעית בשכבות העור ומונע היווצרות קמטים עקב יובש. ממלא קמטים מבפנים כלפי חוץ לקבלת מרקם אחיד וחלק יותר. לחומר יש השפעה חיובית מצטברת על הקמטים והשפעה ויזואלית מיידית.
מרכיבים נוספים, למי שמבין קצת יותר ממני בטרמינולוגיה המקצועית של תחום הטיפוח:
  • SabiWhite™ : מרכיב המופק מפקעות כורכום בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטיאוקסידנטיות. התמצית מונעת היווצרות רדיקלים חופשיים ומבהירה את גוון העור על ידי ניטרול אנזים הטירוזינז היוצר את כתמי המלנין.
  • HentoWhite : הוא מרכיב המבוסס על נגזרת של Resorcinol  הגורם להפחתה ביצירת מלנין ולהבהרת כתמי עור קיימים, מבלי לגרום לגירוי העור.  פועל בצורה סינרגטית על כל הגורמים ליצירת כתמים ובעל השפעה מתמשכת לאורך זמן. Resorcinol מעכב את פעילות האנזים tyrosinase  במידה משמעותית, ובמקביל פועל גם על שלושת המנגנונים שאחראים לתהליך ייצור מלנין.
  • חומצה היאלורונית  : Hyaloronic Acid החומצה היאלורונית משמשת כמקור לחות זמין בגלל יכולתה לספוח מים פי אלף ממשקלה. חומצה היאלורונית (הילרונן) היא פוליסכריד הידרופילי המצוי בכל רקמות החיבור והרקמות האפיתליות והעצביות. הגוף מייצר את החומצה בקרום התא והיא משמשת כמרכיב במטריקס החוץ תאי, תורמת לתקשורת הבין תאית, להתחלקות ונדידת תאים וכמרכיב המעודד את הפיברובלסטים ליצור קולגן חדש.

מוצרים בסדרת : Nutri Peptide

ג'ל ניקוי– Clearing Cleanser

קרם לחות לעור יבש– Instant Moisturizer

קרם לחות לעור שמן  Balancing Moisturizer

קרם לילה מזין– Nutri Night Cream

סרום חיוניות  Vitality Serum

קרם עיניים  Eye Contour Cream

מסכה מטהרת  Purifying Clay Mask

מסכת יופי Hydra Vitality Mask

unnamed
צילום: GOODMOTHER.CO.IL

קיבלתי לסקירה את Vitality Serum ו- Purifying Clay Mask. 

מה דעתי:

המסיכה יוצרת תחושה נעימה. לאחר שמורחים שכבה נדיבה על עור פנים רטוב, ממתינים חמש דקות. יש להסיר אותה עם מים ונשארת תחושה של רעננות ונקיון. היא בהחלט מכווצת את הנקבוביות ועושה אפקט ויזואלי מיידי של עור זוהר.

הסרום נספג במהירות ואינו משאיר שמנוניות מעיקה. משאיר תחושה נעימה ואפקט ויזואלי של עור זוהר. לשני המוצרים ריח מאוד נעים.

ניתן להשיג את המוצרים אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני יופי מובילים ברחבי הארץהמוצרים לשימוש הביתי הם חלק מטיפול אנטיאייג׳ינג כולל, כשהשלב הראשון הוא טיפול במכון הקוסמטי.

 בשורה התחתונה- אל תזניחו. יותר קל (וגם יותר זול!) למנוע את הקמטים והקמטוטים מאשר לטפל בהם.

ועוד על החברה:

ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה היא חברת הקוסמטיקה המקצועית הגדולה והמובילה בישראל, עם יותר מ– 400 תכשירים ייחודיים המיועדים לטיפול מקצועי מידי קוסמטיקאית ולשימוש עצמי  בביתבפיתוח המוצרים, המשלב ידע וחומרי גלם מחברות בינלאומיות ומחקר של כימאים מובילים בתחום הקוסמטיקה בישראל, מושם דגש על התאמתם לתנאי החיים המודרניים ולתכתיבי האקלים הישראלי. הייצור נעשה בארץ, בהתאם לתו התקן האמריקני, לדרישות השוק האירופאי ולתקן משרד הבריאות הישראלי, תוך שימוש בחומרי גלם שלא נוסו על בעלי חיים ובאריזות ניתנות למיחזור.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב