"אגם הברבורים" – קונצרט תיאטרון לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות

״שלום ילדים, היום נגלה אגדה, דרך סיפור, צליל ותנועה״, כך מתחיל אגם הברבורים, קונצרט לילדים של תזמורת הבמה הישראלית שפותח עונה חדשה של קונצרטי-תיאטרון, לעוף עם המוזיקה. סיפורם העל-זמני של אודט הנסיכה, שקללת המכשף הפכה אותה לברבור והנסיך יפה התואר והעצוב זיגפריד, מתעורר לחיים ביצירה לבלט המוכר והאהוב של צ'ייקובסקי והפעם בעיבוד מיוחד לכל המשפחה בליווי שני רקדני בלט סולנים. 

אומרים שהמופעים לילדים בארץ הם ברמה נמוכה. אז אומרים. מופעי איכות תוכלו למצוא בעונה החדשה של קונצרטי תיאטרון של תזמורת הבמה הישראלית, שגם הקטנים וגם הגדולים יהנו מהם.

בוביק בן ה-4 ואני הלכנו לסקר את הקונצרט. בהתאמה מלאה לגילאים הצעירים 4-10, צפינו בקונצרט של מוזיקה קלאסית, בשילוב קטעי ריקוד מהבלט ״אגם הברבורים״ של צ׳ייקובסקי. הקונצרט היה דינמי ושמר על עירנותם ותשומת ליבם של הקטנים. הייתה בו מספרת נעימה שסיפרה את סיפור האגדה, מוזיקה יפה, נגנים בתלבושות תקופתיות, רקדני בלט מרשימים ואפילו קטעים שגם ילדים מהקהל עולים לבמה ומשתתפים.

בוביק נהנה ולמד דברים חדשים (״אמא, מה האישה עושה?״ ״היא רוקדת בלט״. ״ולמה האישה עושה תנועות עם המקל?״ ״היא המנצחת של התזמורת, היא עוזרת לנגנים לשמור על הקצב״).

ממליצים מאוד להגיע לשאר הקונצרטים של העונה!

הקונצרט ״אגם הברבורים״, למי שפספס, יעלה שוב בקיץ 2017.

אתם מוזמנים לעקוב אחרי הפרסומים באתר של תזמורת הבמה הישראלית – orchestra.co.il.

 

אגם הברבורים

ניצוח – טליה אילן

ריקוד וכוריאוגרפיה – קרן נוטיק

ריקוד – מיכאל שניידר

המופע מתאים לילדים בגילאי 4-10

 

מה בהמשך העונה? צלילי המטבח של רוסיני, המופע המוזיקלי-קומי התזמורת מתה מצחוק, ועוד. הקונצרטים המרכזיים יתקיימו אחת לחודש במוזיאון ת"א לאמנות, החל מחודש נובמבר. המנויים והכרטיסים לקונצרטים כוללים גם כניסה למוזיאון ומאפשרים להמשיך את הבילוי המשפחתי גם לפני ואחרי המופע.

תזמורת הבמה הישראלית הינה תזמורת יחידה מסוגה בישראל, אשר מציעה חוויה יוצאת דופן ומהנה, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות – תיאטרון, מחול, מולטימדיה ועוד לילדים וגם למבוגרים.

במופעים לוקחים חלק נגנים, מנצח, שחקנים, רקדנים וזמרים שמכניסים יחד את הקהל הצעיר לעולם צבעוני ומרתק, דרכו הם מגלים את עולם המוסיקה הקלאסית והתזמורתית. בכל עונה נבנית סדרה חדשה של קונצרטים הן לצעירים והן למבוגרים, שמציגה לא פעם סיפורים ואגדות קלאסיות ברוח מקורית ורעננה שגורפת שבחים הן מהמבקרים וחשוב מכל – מהילדים, שנהנים מכל רגע. את התזמורת מנהלת מוסיקלית המנצחת טליה אילן.

לרכישת כרטיסים למופעים במוזיאון תל אביב לאמנות: 03-6077020

לרכישת מנויים: 02-9908676

 

קרדיט צילום: מיכאל דימשטיין

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב