חנוכה 2019: המופעים, האטרקציות, והפעילויות החינמיות

מה צפוי לנו בחנוכה הקרוב? מופעי קרקס, מחזות זמר, הצגות איכות לילדים וגם הרבה אטרקציות ללא תשלום בכל רחבי הארץ.

מחזות זמר

המחזמר "שלמה המלך ומלכת שבא"

בנובמבר תעלה הפקה בחסות יינות ביתן, המספרת את הסיפור של מלך שלמה ומלכת שבא, בשילוב יצירותיו של חיים נחמן ביאליק לציון 75 שנה ללכתו של המשורר הלאומי.

בימים של מלכות שלמה מגיעה מאפריקה מלכת שבא המרשימה והמסתורית בכדי להעמיד למבחן את חוכמתו המפורסמת של המלך. בעוד השניים לומדים ומגלים זה את חוכמתו של זו דרך חידות צבעוניות וקשות במיוחד, המכשף אשמדאי רוקם מאחורי גבם מזימה אשר תכשיל את המלך והמלכה החזקים, ובכך יוכל להשתלט על שתי הממלכות והעולם כולו. שלמה המלך ומלכת שבא משלבים כוחות בשביל לפתור את החידה הקשה מכל, כיצד לנצח את הרשע ומגלים שחכמה, חברות ואמונה הם בלתי מנוצחים וזו היא התשובה.

בכיכובם של: רינת גבאי – מלכת שבא, גיא זוארץ – המלך שלמה, עודד פז המכשף אשמדאי, טיטי איינהו – טייגר- מפקדת צבא מלכת שבא. מפיק ובמאי: דורון מור.

המחזמר יתקיים בקאמרי תל אביב ובכל רחבי הארץ, 

בין התאריכים – 15.11.19 ועד 15.01.20.

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.

קרדיט צילום לרונן אקרמן

המחזמר ״חפש את המטמון״

בבית הספר ״דרורים״ בהנהלתה של המנהלת המוזרה, מיכל ינאי שטקליס, יש כמה תלמידים מאוד מעניינים: שי ורועי – צמד חברים שמתמחים במדעים, רוי בוי – ילד הטבע שיודע הכל על טיולים ובעלי החיים, קוגומלו – הספורטאי המצטיין של בית הספר  והתלמיד החדש יובל המבולבל – שעדיין לא מצא את מקומו בכלל… 

ההרפתקה מתחילה כשאל בית הספר מגיעה פיה מצחיקה ששולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם. באמצעות אומץ וחברות יגלו התלמידים שהמטמון האמיתי הוא היכולת לתת לאחר ויבינו שהדרך לא פחות חשובה מהתוצאה.. 

החל מדצמבר 2019 – בבמות היכלי תרבות בכל רחבי הארץ!

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.


המחזמר ״רובין הוד ולוחמי הצדק״

רובין הוד אלוף הגנבים (רן דנקר) מתכוון לפרוש מחיי הגנב-הנמלט ולנטוש את יער שרווד, גם תחנוניהם של טאק, העוזר שלו וחבורת לוחמי הצדק לא גורמים לו לשנות את דעתו בנושא. אך כשמגיעה ליער אמיליה (אגם בוחבוט), נערת כפר שגורשה מביתה בגלל שמשפחתה לא שילמה את החוב לנסיך ג'ון (שלומי קוריאט), מבין רובין הוד שאין לו ברירה, והקרב הישן בינו לבין הנסיך ג'ון עדיין לא הסתיים והוא חייב להילחם בו על מנת לעזור לתושבים
.
מי שדואגת להפוך את בנה למלך היא אימא של הנסיך ג'ון, הליידי-שריף (חנה לסלאו), אשר דוחקת בו לנצל את ההזדמנות שהמלך ריצ'רד יצא למסעות כיבושים בממלכה, והשאיר בארמון רק את ביתו המתוקה הנסיכה מריאן (רוני דלומי). הנסיך ג'ון מגלה שזו לא תהיה משימה קלה, ביתו של המלך ריצ'רד, ויורשת העצר המיועדת, מוחה על חוסר הצדק. למרות שהיא היא רק נערה, היא לא יכולה לשתוק אל מול הגזירות הנוראיות של הנסיך ג'ון ואימו השתלטנית. רק שהיא תגלה שהצדק לא קורה מעצמו, צריך להילחם עליו…מריאן מוצאת את עצמה מאויימת על ידי הנסיך ג'ון ואימו הליידי- שריף ונאלצת לברוח מהארמון. היא מגיעה ליער שרווד, מוצאת את לוחמי הצדק, ואת אהבת חייה רובין הוד.

מגיל 3-12 . ילדים מגיל שנתיים חייבים בכרטיס.

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.


המחזמר " כמו גדולים"

מחזמר מקורי לכל המשפחה, משיריו של אריק איינשטיין יעלה בדצמבר הקרוב.

המחזמר "כמו גדולים" בכיכובם של הקומיקאי המוביל ישראל קטורזה, כוכב הילדים והנוער עומר חזן, כוכבת הילדים והנוער קים אור אזולאי והזמרת הצעירה כתריה פאוץ'. לסירוגין עם נועם קליינשטיין.   

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.

המחזמר כמו גדולים צילום ערן לוי

המחזמר בילבי

המחזמר בילבי בכיכובם של נלי תגר , ציפי שביט, עידן אלתרמן ואבי גרייניק, אודי גוטשלק ואביעד בנטוב בהפקת תיאטרון תל אביב.

בהשתתפות שחקנים, זמרים, רקדנים במחזמר ענק לכל המשפחה.

 קרדיט צילום רונן אקרמן.   

נלי תגר תעלה לראשונה על במת הצגות התיאטרון לילדים ולכל המשפחה, ותגלם את דמותה הנצחית של הילדה הכי חזקה בעולם – בילבי. לצדה תגלם ציפי שביט, מלכת הילדים הנצחית וג'ינג'ית מלידה את גברת פרסיליוס, מנהלת בית היתומים בעיר שמנסה למצוא לבילבי מסגרת ראויה.

 לצידם, צמד הקומיקאים האהוב עידן אלתרמן ואבי גרייניק, שיגלמו את תפקידי הגנבים, שמנסים לשדוד כסף מביתה של בילבי. את תפקידי השוטרים יגלמו הצמד וכוכבי הילדים אודי גוטשלק ואביעד בנטוב.  

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.

המחזמר רפונזל

בכיכובם של נעמה סופר על, אוולין הגואל, טל מוסרי ומרטין אומנסקי.

 הקלאסיקה האהובה מאת האחים גרים, בהפקה בימתית חדשה, צבעונית ומרהיבה לכל המשפחה.  

קרדיט צילום ניר סטולו. 

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.

המחזמר ״רוק בבית הספר״

המחזמר מאת אנדרו לויד וובר המבוסס על סרט הקולנוע המצליח משנת 2003 מגיע לראשונה לישראל, אחרי הפקות מצליחות על במות הברודווי והווסט אנד.

 מה שהופך את המחזמר הזה לייחודי הוא העובדה שהילדים שעל הבמה לא רק משחקים ושרים, הם גם מנגנים LIVE  על הבמה.

קרדיט צילום מתוך הבמה – אור דנון. 

צילום סטליס – רונן אקרמן. 

המחזמר אנני

 בכיכובם של: נתן דטנר | מיקי קם/טלי אורן | חני נחמיאס. 

בתפקיד אנני לסירוגין: בר מיניאלי (שהצטרפה לקאסט) | שי הראל | ליה שקד.


זמן נינג׳ה – מתקני פעלטון ברחבי הארץ

קבלו רעיון לאטרקציה מקורה שתתחבב על הילדים שלכם, גם על אלה הגדולים יותר, שלרוב קשה לרצות:

גרביטי פארק: פארק האתגרים הענק והמקורה של כרמיאל והסביבה במרכז גן העיר

הפארק משתרע על כ-1000 מ״ר ומכיל מתחם טרמפולינות ענק, משחקייה לקטנטנים, קירות טיפוס, מתקני נינג׳ה, חדר כדורגל, משחקי מחשב וקפיטריה

המתחם מקורה ומותאם למשפחות עם ילדים מתוך הבנה בחשיבות של חיזוק זמן האיכות המשפחתי, לקבוצות ילדים ובני נוער המבקשים לשלב מפגש חברתי עם פעילות ספורטיבית וכן מבוגרים שמבקשים לשלב פעילות אירובית ופיזית. המטרה היא להעניק אלטרנטיבה למסכים, לצאת ולבצע פעילות פיזית, כל אחד בהתאם ליכולתו ורצונו.

גם פעוטות וגם ילדים ונוער יכולים ליהנות ממגוון מתקנים המותאמים לכל המשפחה.

הגרביטי פארק פתוח 7 ימים בשבוע

שעות פתיחה בחופשת חנוכה (24-30.12)

ימים א'-ה' ושבת: 10:00 עד 21:00

יום ו': 10:00-15:00

מחירים: מגוון כרטיסים בטווח 40-50 ש"ח

לפרטים נוספים: www.gravitypark.co.il

Ninja Time

נינג'ה טיים מתחם מדליק המשלב את טרנד הנינג'ה כפעילות ספורטיבית ומאתגרת לילדים. המתחם מיועד לגילאי 4-14, כך שהמסלולים נבנו ברמות קושי מגוונות.

הילדים יהנו ממגוון רב של מתקנים מאתגרים: מתקני נינג'ה מעל בריכת כדורים ענקית, רשתות ומתקני טיפוס, סטפרים, קורות, טבעות ומסלולי מכשולים.

ההפעלות והמתקנים במתחם מעודדים פעילות גופנית ומובילים לשיפור המוטוריקה והתנסות חיובית באתגרים, כל אלה תורמים כמובן להערכה העצמית של הילד ומחזקים את בטחונו העצמי.

שעות פעילות בחופשת חנוכה (24-30.12.19)

ימים א'-ה': 10:00-20:00

שישי ושבת: סגור

סניפי הרשת:

קניון עזריאלי רמלה, שדרות דוד רזיאל 1, רמלה

קניון סירקין פ"ת, אלעזר פרידמן 9 פ"ת


מופעי קרקס

"בלאגן בקרקס" – קרקס ״גלקסיה״ מגיע לישראל

בחג חנוכה הקרוב מגיע לארץ מופע קרקס בהשתתפות אמנים מכל העולם: אנשי גומי מגאנה, להקות להטוטנים וליצנים מרוסיה, אמן צללים מאוזבקיסטן, אמני בועות סבון מבולגריה, אקרובטים מאתיופיה, למופע מיוחד בליווי תזמורת חיה של 32 נגנים!

אל הקרקס מצטרפת חבורת "בלאגן " – חבורת כוכבי היוטיוב.

מחירי כרטיסים – מבוגר: 139-199, ילד עד גיל 12: 119-139

תאריכי בלאגן בקרקס: 22.12.19 – 9.1.2020 

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.

קרדיט לTEENK

קרקס הגיבורים – מבית קרקס בראבו

קרקס חוויתי בינלאומי מודרני, המביא אל הבמה עולם מרהיב ומהפנט עם עשרות משתתפים בעלי מיומנות וירטואוזית.

חשבתם לעצמכם אי פעם איך זה להציל את העולם? גיבורי העל שלנו מתאחדים למען הצלת העולם ומתגברים על כוחות הרשע במופע קרקס עלילתי עוצר נשימה. 

"קרקס הגיבורים" ילמד אתכם איך זה להיות גיבור ואיך ביחד אפשר לנצח כל דבר.

קרדיט צילום לתמונה – עמית מימוני. 

ללוח ההצגות, רכישת כרטיסים ומידע נוסף לחצו כאן.

 קרקס מיומנה לילדים

המופע המצליח קרקס מיומנה לילדים חוזר!

מופע מוסיקלי, קצבי וסוחף בשילוב טכנולוגיה, אקרובטיקה, לוליינות וקרקס מודרני בקטעים עוצרי נשימה. במופע גם הפעלת קהל ייחודית  משולבת טכנולוגיה.

אירוע תרבותי שונה המעניק לצופה חוויה עשירה ובלתי נשכחת!

קרדיט צילום לתמונות – פיני סילוק. 


מופעי מוזיקה

2019 POP UP MUSIC

מופע המוסיקה הגדול בישראל יוצא לדרך בפעם השנייה, בהשתתפות: עומר אדם, נטע ברזילי, משה פרץ, רותם כהן, קרן פלס ואלי ומריאנו.

חנוכה/ היכל מנורה ת"א. 


אטרקציות חינמיות בכל הארץ

מסיבת פול-מון בירושלים:

מה: קניון לב הפסגה יערוך הפנינג חנוכה עם מסיבת פול-מון מושקעת, הכוללת שלל פעילויות באווירת הפסטיבל הססגוני המסורתי, כגון עמדת איפור, עמדת קעקועים, אמן בלוני צורות, עמדת קליעת צמות, חלוקת אביזרי אווירה זוהרים, עמדת גלגל המזל וחלוקת פרסים וחלוקת סופגניות טריות וטעימות. בשעה 17:30 תתקיים הדלקת חנוכייה ושירה בציבור של מזמורי החג, ומיד אחריה יועלה מופע קרקס, קסמים ואקרובטיקה "סבתא רומה הלוליינית", מופע הומוריסטי ואינטראקטיבי המשלב קסמים, תרגילי ג'אגלינג, הולה הופ, אקרובטיקה וגמישות. משתתפי ההפנינג ייהנו משעתיים חניה בחינם בחניון הקניון.

טווח גילאים: 3 ומעלה.

מתי: ביום שלישי ה-24.12.19 בין השעות 16:00-18:30.

איפה: כתובת: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.

כמה: חינם.

פסטיבל חנוכה חברתי באבן יהודה:

מה: ילדי אבן יהודה והסביבה יוזמנו לקחת חלק בפסטיבל חברתי. במקום יפעלו דוכני התרמה שיופעלו על ידי תושבי אבן יהודה, בהם ניתן יהיה לרכוש איפור, עמדת קליעת צמות, פופקורן טרי, תירס חם, פיצות ופירות חתוכים בכוסות קינוח אישיות. הכסף שייאסף במסגרת הפעילות ייתרם למשפחות מעוטות יכולת באזור השרון. בנוסף, המבקרים ייהנו ממגוון פעילויות, כמו סדנת הכנת צנצנות לבה דקורטיביות, סדנת תיפוף על תופים מוארים ברוח החג, טקס הדלקת נרות, מופע קרקס אש ודמויות שטח חגיגיות.

טווח גילאים: 3 ומעלה.

מתי: יום חמישי ה-26.12.19 החל מהשעה 17:00.

איפה: המרכז של קרסו, רחוב המייסדים 62 פינת ההסתדרות, אבן יהודה

כמה: בחינם.

פסטיבל האור במעלה אדומים:

מה: ילדי מעלה אדומים והסביבה יוזמנו לקחת חלק בפסטיבל האור של קרסו. במקום יוצבו 2 מיצגי ענק מוארים, איתם ניתן יהיה להצטלם, וכן יועמדו לרשות המבקרים גם עמדת איפור בסגנון פסטיבל פול-מון, סדנת סליים זרחני, סדנת יצירת סביבון חיסכון לאיסוף דמי החנוכה והפתעות נוספות. בשעה 18:30 יתקיים טקס הדלקת נרות וחלוקת סופגניות בשיתוף פעולה עם בית חב"ד, ומיד לאחר מכן יועלה מופע קרקס אש לכל המשפחה.

טווח גילאים: 3 ומעלה.

מתי: יום שלישי ה-24.12.19 החל מהשעה 17:00.

איפה: "המרכז של קרסו במעלה אדומים", רחוב הרכס 31, מעלה אדומים.

כמה: בחינם.

פסטיבל האור ביבנה:

מה: ילדי יבנה והסביבה יוזמנו לקחת חלק בפסטיבל אור חברתי. במקום יוצבו 2 מיצגי ענק מוארים, איתם ניתן יהיה להצטלם, וכן יועמדו לרשות המבקרים גם עמדת איפור בסגנון פסטיבל פול-מון, סדנת סליים זרחני, סדנת יצירת סביבון חיסכון לאיסוף דמי החנוכה והפתעות נוספות. בשעה 18:30 יתקיים טקס הדלקת נרות וחלוקת סופגניות בשיתוף פעולה עם בית חב"ד, ומיד לאחר מכן יועלה מופע קרקס אש לכל המשפחה.

טווח גילאים: 3 ומעלה.

מתי: יום ראשון ה-22.12.19 החל מהשעה 17:00.

איפה: "המרכז של קרסו ביבנה", רחוב הנחשול 22, יבנה הירוקה.

כמה: בחינם.

פסטיבל חנוכה ביבנה:

מה: ילדי יבנה והסביבה יוזמנו לקחת חלק בהפנינג מיוחד לחג עם מגוון מתחמי פעילויות ואטרקציות כמו מתחם סביבונים מיוחד במינו למשחק חופשי והתנסות עם מגוון גדול של סביבונים יחודיים בגדלים וסוגים שונים, מוארים וזוהרים. בנוסף, יוכלו להנות מעמדת צילום מגנטים עם רקעים מיוחדים, ביתני משחק נושאי פרסים, עמדות איפור וסדנת יצירה מיוחדת והכל ברוח החג. במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום האירוע הוא יידחה או יבוטל , רצוי להתעדכן בעמוד הפייסבוק של המרכז.

טווח גילאים: הפעילות מיועדת לילדים בגילאי 2-10.

מתי: יום חמישי ה-26.12.19 בין השעות: 16:30-19:00.

איפה: רוגובין יבנה, רחוב הדוגית 16, השכונה הירוקה, יבנה.

כמה: חינם.

תותי גיבורת העל באשקלון:

מה: ילדי אשקלון והסביבה יוזמנו לפסטיבל חנוכה מהנה במיוחד, שיציע ביתני משחק, משחק אינטראקטיבי של סביבונים מיוחדים להתנסות ומשחק גדולים-קטנים מוארים וצבעוניים. למזכרת, המשתתפים יוכלו להצטלם בעמדת צילום מגנטים משעשעת. בשעה 17:30 יתקיים המופע הקצבי והשמח: "תותי גיבורת העל בממלכת הרובוטים", המגוללת את סיפורה של תותי – מתוך הפקת מלך הג'ונגל והגיבורה בממלכת הרובוטים רובוטיקה, מלכת הרובוטים רוצה להשתלט על הכוכב. תותי יוצאת למסע לשכנע אותה לא לעשות זאת, מופע לכל המשפחה בליווי רקדניות.

טווח גילאים: 3-10.

מתי: יום רביעי ה-25.12.19 בין השעות 16:30 ועד 19:00.

איפה: קניון חוצות אשקלון, שד' בן גוריון, רחוב נח"ל 1, אשקלון.

כמה: חינם.

פעילויות במוזיאונים

ואם יהיה קר וגשום, תמיד תוכלו להגיע לפעילות חינוכית, מעניינת ולא יקרה באחד המוזיאונים ברחבי הארץ. היכנסו לקרוא על הפעילויות לחנוכה במוזיאונים הבאים:

מוזיאון תל אביב לאומנות

מוזיאון הרצליה לאומנות עכשיווית

מוזיאון יעקב אגם


רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד ההגרלות והחינמים שלנו – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

רוצה לקבל מוצרי תינוקות וילדים במתנה? עקבי ואחרינו באינסטגרם, מדי שבוע אנחנו מחלקים מוצרים שווים (רק בסטורי, ורק לעוקבות שלנו)

מוצרים במתנה וטיפים קטנים לחיים יפים – אנחנו מחלקים בקבוצת הטיפים שלנו – טיפים קטנים שמשנים את החיים

רוצה לקבל עדכונים על הדוגמיות, ערכות ההתנסות, הכנסים, ועוד חידושים בתחום התינוקות? את חייבת להירשם לניוזלטר שלנו, (הרשמה בתחתית העמוד)!  

וגם – הצטרפי לקהילת האמהות הקטנה שלנו בקבוצת קייטנת אמא,

ואם את מחפשת פעילות חינמית בקניון עם הבייבי, רוצה לשאול, להתייעץ ולקבל רעיונות להפעלות, משחקים, אטרקציות, טיולים ועוד – עקבי אחר קבוצת פעילויות עם ילדים – בבית ובחוץ.

קרדיט תמונה ראשית – shutterstock 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב