הכניסה חופשית: אירועי פסח חינמיים ברחבי הארץ

קרדיט צילום BalloonPlay

בידיעה זו קיבצנו מגוון אירועי פסח חינמיים בכל הארץ.

באינדקס האטרקציות  שלנו תוכלו למצוא אירועים נוספים – לפי מיקום, גילאים וסוג האירוע.

30 אתרים חינם – בחסות בנק הפועלים

פרויקט פסח הנערך זו השנה ה-15 על ידי בנק הפועלים, הפך למסורת שבמסגרתה מאות אלפי משפחות בישראל נהנות במהלך חופשת הפסח מביקורים ללא תשלום במוזיאונים ואתרים בכל רחבי הארץ

השנה הפרויקט מציע חידושים אטרקטיביים ברשימת האתרים אליה הצטרפו הלונדע מוזיאון הילדים בבאר שבע, החוויה האולימפית – מרכז הספורט הלאומי והאולימפי של ישראל שהבנק תומך בו ובספורטאים כל השנה, כפר ביתא ישראל מקרית גת מרכז חווייתי אותנטי של יהודי אתיופיה והגדת מורשת חבל ימית במועצה האזורית אשכול

האתרים יפתחו חינם בכל ימי חוה״מ של פסח בין התאריכים, 21-25 לאפריל 2019. ימים א'-ד' ה-21-24/4/19 הינם ימי פעילות מלאים, יום ה' ה-25/4/19 הינו חצי יום פעילות.

רשימת האתרים המלאה לפי חלוקה גאוגרפית

ת"א והמרכז

1.      מוזיאון תל אביב לאמנות

2.     החוויה האולימפית

3.     מוזיאון העיצוב חולון

4.     מוזיאון נחום גוטמן

5.     המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס

6.     המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין

7.     מוזיאון יהדות בבל

השרון והסביבה

1.      מוזיאון אום אל פחם

2.     מוזיאון ינקו דאדא עין הוד

3.     פרובוט

צפון

1.      מוזיאון ימי לאומי חיפה

2.     יער האיילים

3.     מוזיאון חיפה לאמנות

4.     מוזיאון לוחמי הגטאות

5.     מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה

6.      פארק קצרין

7.     מוזיאון אוצרות בחומה

8.     מוזיאון העיר חיפה

9.     סימפוזיון הבינלאומי לפיסול אבן בגליל – מעלות תרשיחא

10.                        מוזיאון מאנה כץ חיפה

ירושלים והסביבה

1.      מוזיאון ארצות המקרא

2.     יד לשריון לטרון

3.     הגן הבוטני ירושלים

4.     אמת המים בארמון הנציב – עיר דוד

השפלה והדרום

1.      לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע (בהרשמה מראש בלבד). לסיקור מלא של הביקור שלנו במוזיאון הילדים, לחצו כאן.

2.     מוזיאון אשדוד לאמנות

3.     כפר ביתא ישראל

4.     מוזיאון ג'ו אלון בנגב

5.     הגדת חבל ימית

6.     מוזיאון לתרבות הפלשתים באשדוד

מוזיאון הלונדע

מתחם פופ-אפ חווייתי של אל על

רק בשביל התמונות שווה להגיע למתחם הפופ אפ של אל על! המתחם הוא חינמי לחלוטין, מאוד יפה ומושקע, והדבר היחיד שעלול להעיב על חוויית הביקור הוא פוטנציאל העומס והתורים. 
אם נניח שנייה את הפרמטר הזה בצד, אזי מובטחת לכם ולילדים שעה של כיף. במתחם תוכלו להתנסות במשחק של מציאות מדומה, לעוף על נדנדות כייפיות על רקע השמיים, להצטלם בלאס וגאס ועל רקע של מזוודת ענק ולהטיס לשמיים מטוסים שצבעתם בעצמכם.

מתחם הפופ-אפ של אל על EL AL Wonder World ממוקם במתחם הטראסק, נמל תל אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום במהלך חול המועד פסח:

ביום א' (21/4), בין השעות 11:00-20:00, ימים ב-ד' (22-24/4), בין השעות 10:00-20:00 וביום ה' (25/4), בין השעות 10:00-14:00

כנסו לאינסטגרם שלנו לתמונות וסרטונים מהמתחם:


אטרקציות חינמיות בקניונים ברחבי הארץ

סמי הכבאי מלהיט את באר יעקב:

מה: קניון באר יעקב יערוך בחול המועד פסח הפנינג לוהט במיוחד, שרק כבאים מדופלמים כמו סמי הכבאי ולוחמי אש אמתיים יוכלו לכבות. בשעה 11:00 תתקיים פעילות עם סמי הכבאי, שמגיע להתארח במופע הפעלה מיוחד בחגיגה שכולה חוויה קסומה לילדים, בשילוב שירים וריקודים. בשעה 11:45 תתקיים פעילות יצירה במהלכה הילדים יוזמנו לעצב לעצמם תיק עם דמותו ובהשראתו של סמי הכבאי. בין השעות 11:30-13:30 כבאית ויחידת לוחמי האש יגיעו לרחבת הקניון החיצונית ויזמינו את הציבור הרחב להסברים מרתקים על עבודתם החשובה, המסוכנת והמעניינת. הילדים יוכלו להצטלם עם הכבאית למזכרת.

מתי: ביום שני ה-22.4.19 החל מהשעה 11:00.

איפה: כתובת קניון באר יעקב: רחוב שא-נס 17, באר יעקב.

כמה: חינם.

פסטיבל אורבני בסימן ברייקדאנס בנהריה:

מה: תושבי נהריה והסביבה יוכלו לחזות במופעים של אנשים שחוקי הכבידה לא חלים עליהם באירועי מוקדמות אליפות העולם בברייקדאנס, כשרקדני ברייקדאנס מכל רחבי הארץ וכוחות מקומיים יגיעו להפגין את הביצועים הטובים ביותר, מול צוות שיפוט מקצועי. הזוכים בתחרות יזכו בפרסים שווים ויקרים, כמו גם מתמודדים מהקהל שיפגינו ביצועים מלהיבים. ביום שני ה-22.4.19 בין השעות 15:00-19:00 תתקיים מסיבת רחוב בהשתתפות "אריות ציון", בשילוב ראפר על המיקרופון, ובריקוד המוני בשיתוף הקהל. במקביל יפעל גם מתחם ג'אגלינג שיזמין את הילדים להתנסות באמנות הכדורים החמקמקה. ביום רביעי ה-24.4.19 בין השעות 10:00 עד 14:00 יתקיים יריד אביב, שיציע פעילויות יצירה כגון הכנת פרחי נייר, תליית משאלות על עץ משאלות מיוחד, דוכני מכירה ססגוניים של מוצרי אמנות, תכשיטים ייחודיים ותוצרת מקומית גלילית משובחת.

מתי: בימים ראשון עד רביעי ה-21-24.4.19.

איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה.

כמה: חינם.

מכת בלונים תנחת על תל אביב:

מה: "פסטיבל מכת בלונים 2" חוזר לתל אביב בשנה השנייה ברציפות בנפח גדול יותר. 25,000 בלונים ישובצו במיצגי ענק בהשראת עולמות התוכן של העולם התת ימי, ביניהם תמנון סגול ענק שיתנשא לגובה של כ-10 מטרים וזרועותיו הענקיים יתפרסו על שטח של כ-40 מטרים, צוללת צהובה בגודל של כ-8 מטרים תזמין ילדים להיכנס פנימה לתצפית תת ימית בה ניתן יהיה לראות את עולם הדגה שיעוצב אף הוא מבלונים ועוד עשרות יצירות ססגוניות מבלונים שידמו את עולם המים המרתק. במקום גם יפעלו סדנאות בלונים אינטראקטיביות. מבקרי ההפנינג יוכלו לרכוש בלונים מיוחדים בחנות קונספט שתפעל במהלך חול המועד. כמו כן, מדי יום בשעה 16:00 יתקיים בבוטיק המעצבים מופע בידור של בלונאי שישעשע את הקהל עם צורות יצירתיות במיוחד. הפסטיבל יסתיים בקול תרועה רמה, כשביום רביעי ה-24.4.19 בשעה 21:00 תתקיים מסיבת פיצוץ הבלונים. כל אורח יקבל קיסם ויוזמן לפוצץ את הבלונים כאוות נפשו.

מתי: חול המועד פסח, ימים ראשון עד רביעי ה-21-24.4.19 בין השעות 11:00-17:00.

איפה: דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.

כמה: חינם.

קרדיט צילום BalloonPlay

סדנאות יצירה אביביות במעלה אדומים:

מה: ילדי מעלה אדומים והסביבה יוזמנו לקחת חלק בסדנאות יצירה יצירתיות ומהנות, המיועדות לילדים החל מגיל 4. ביום ראשון ה-21.4.19 תתקיים סדנת הכנת עפיפונים, אותם הילדים יוכלו לצבוע, לאייר ולקשט כרצונם. ביום שני ה-22.4.19 תתקיים סדנת קישוט חולצה, כשכל ילד יקבל חולצה ויעצב אותה לבחירתו עם דמויות אהובות ועם מגוון חומרים כמו נצנצים, פאייטים, פונפונים וצבעי בד מיוחדים.

מתי: ימים ראשון ושני ה-21-22.4.19 בין השעות 16:30-19:30.

איפה: המרכז של קרסו במעלה אדומים, רחוב הרכס 31, מעלה אדומים.

כמה: חינם.

מפרץ ההרפתקאות עושים סדר בעפולה:

מה: ילדי עפולה יחגגו את פסח בסימן מפרץ ההרפתקאות, עם מגוון מתחמי בילוי שונים ומגוונים, כמו עמדת איפור מיוחדת וצבעונית, עם איפור פנטזיה מקצועי היפו-אלרגני, עם נצנצים, צורות ודמויות שילדים אוהבים. בלונאי יסתובב בדמות ליצן קרקס ויחלק בלונים ססגוניים בצורות שונות. במקום תפעל עמדת צילום מגנטים לכל המשפחה, הצילום יהיה ללא הגבלה והמגנטים יחולקו בחינם כמזכרת מהאירוע. הילדים ייהנו גם מסדנת יצירה באווירת חג הפסח, כשהם יקשטו מדבקות, פאייטים, פונפונים ונצנצים. גולת הכותרת של היום תתקיים בשעה 18:00, כשיעלה המופע המרכזי של מפרץ ההרפתקאות.

מתי: ביום שלישי ה-23.4.19, בין השעות 16:00-19:00.

איפה: קניון העמקים: רחוב יהושע חנקין 14, עפולה.

כמה: חינם.

________________________________________________________________

הירשמי לאתר כדי לקבל את כל העדכונים –

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

אנחנו גם כאן, בעמוד הממליצות בפייסבוק. 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב