הסיפורים שכיף להירדם איתם – מארז "סיפורים לפני השינה" של סם טפלין

קיבלנו לסקירה את המארז המקסים של סיפורים לפני השינה, שהפך לחלק בלתי נפרד מטקס השינה של שלושת המופלאים שלי. מאז שבוביק היה קטן, אני משתדלת מדי ערב להקריא לו סיפור לפני שהוא הולך לישון, אבל תמיד מתקשה למצוא סיפור שירגיע אותו ולא ימלא אותו במרץ. כמובן שאחרי שהסיפור נגמר הוא תמיד מבקש עוד אחד.

אז מה הופך את המארז הזה למתאים במיוחד לקריאה לפני השינה?

המארז מכיל 5 ספרים קטנים, לא עמוסים, שבכל ספר יש שישה סיפורים קצרים. זה מגביל את הקריאה לכרבע שעה, לא יותר מדי ולא מעט מדי, וכמובן שאפשר להסתפק רק בסיפור אחד או שניים.
והסיפורים הם מופלאים באמת. כשתקראו, תבינו למה. גור פנדה הולך לישון בציפייה לאמו ומתעורר בבוקר לתוך החיבוק שלה. אבא אריה מבטיח לגור שלו, שהוא יכול הכל, גם לגרום לו לעוף.
 img_0495
img_0494
הסיפורים עדינים, אופטימיים, קשורים בעיקר לשינה וחלומות, ומכניסים את הילד לאווירה של רוגע. הם עוסקים בכל הסיטואציות שהילד יכול לחוות לקראת השינה: קושי להירדם, אמא לא בבית, רצון לשחק, צעצוע שלא מוצאים, וכו', ומציעים פתרונות נעימים. הם כתובים ברמה גבוהה, חינוכיים וערכיים, משקפים יחסים חמים ואוהבים בין ילדים להורים ולחברים, ומשרים בטחון בקרב הילד.
האיורים יפהפיים, רכים ומרגיעים, ונראים כחלק מחלום.
 img_0492
הקטנים שלי אהבו מאוד את הסיפורים והאיורים, והספרים הפכו את תהליך ההתארגנות לשינה להרבה יותר נעים.

ממליצים בחום לכל ילד קטן!

ספר ראשון: "סיפורי לילה טוב", איורים של פרנצסקה די קיארה, כולל את הסיפורים: "לילה טוב, גור אריה!", "לילה טוב, פילון!", "לילה טוב, פינגווין!", "לילה טוב, ברווזון!", "לילה טוב, דובון לבן!", "לילה טוב, ארנבון!".

ספר שני: "סיפורי גורים" , איורים של ויולטה דביג'ה, כולל את הסיפורים: "ידידים", "פילון המים", "האביב הגיע", "המילים של ארנבון", "שני הקופים הקטנים", "הטיול של דובון השלג".

ספר שלישי: "סיפורי שינה ערבה", איורים של פרנצסקה די קיארה, כולל את הסיפורים: "הקיץ של פילון", "החלום של ינשוף וגירית", "שירו של ליוויתן", "הריקוד של טיגריס", "הפתעה של ארנבונת", "מאחוריך".

ספר רביעי: "סיפורי חלומות מתוקים", איורים של סימונה דימיטרי, כולל את הסיפורים: "חלומותיו של פנדה קטן", "גור אריה משהק", "הצעיף של ארנבון", "הפתעה", "הדבר הכי נעים", "המקום המושלם".

ספר חמישי: "סיפורי דובונים", איורים של ויולטה דביג'ה, כולל את הסיפורים: "הכובע של דובון חכם", "דובון חום לומד לספור", "מה שראה דובון חכם", "המסיבה", "משהו מרגש", "הדבר הטוב ביותר".

 

"סיפורים לפני השינה", מארז 5 ספרונים. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. ניתן להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il . מחיר לצרכן למארז 99 ש"ח.

 img_0491

אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר – הגרלות, קופונים ועוד:

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

השימושון – כל מה שאמא צריכה! האטרקציות החינמיות לילדים, המשחקיות, מפעילי ימי הולדת, צילומי משפחה, עוגות לימי הולדת ועוד. השימושון מתעדכן מדי יום ואם את בעלת עסק בתחום הילדים – תוכלי לפרסם אצלנו בחינם! (המבצע לזמן מוגבל, יש לפנות דרך צור קשר באתר).

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב