ספרי משחק חדשים ומומלצים של ״דני ספרים״

קיבלנו לסקירה שני ספרי משחק חדשים של הוצאת "דני ספרים", שקלעו בדיוק לטעמנו.

מכירים את כל לוחות המשחק של סולמות ונחשים למיניהם, שמסתובבים אצלכם ברחבי הבית, דביקים ומאובקים, ובסופו של דבר יגיעו לפח? גם אצלנו מסתובבים כמה כאלה, וחבל. מדובר במשחק ממכר וחווייתי, שצריך להיות חלק מילדותו של כל ילד.

ספר המשחקים של קופיקו, צבעוני ואיכותי, מרכז 8 משחקים שהם וריאציות שונות של סולמות ונחשים המוכר. המשותף לכולם הוא שמתחילים את המשחק בנקודה מסויימת, זורקים קוביה ומתקדמים עם החיילים לאורך המסלול, עד לניצחון או הפסד. אבל כאן, לכל משחק יש ייחוד משלו – כל אחד מהם עוזר לילדים ללמוד נושאים בסיסיים שונים, כמו מילים בעברית, חשבון, חשיבותה של פעילות גופנית ועוד, שכן ההתקדמות על גבי הלוח היא בהתאם למשימות שאותן מבצעים המשתתפים. בעזרתו של קופיקו, הדמות שמלווה את הספר והמשחקים, הילדים יפנימו את הנושאים החשובים באמצעות המשחק. 

ספר מדליק להרבה שעות של משחק והנאה, לכל המשפחה.

"משחקופיקו – 8 משחקים עם קופיקו", הוצאת "דני ספרים", ספר קרטון, 16 עמודים, מנוקד. הספר כולל חיילי משחק וקובייה. מחיר לצרכן 118 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

מאז שהיה תינוק, בוביק אוטומטית אוהד כל מה שקשור לכלי תחבורה למיניהם – מטוסים, רכבות, משאיות, טרקטורים ושות׳. מה שאומר שלא חוכמה לתת לו ספר על מטוסים, שגם מכיל דגמי מטוסים להרכבה, ולראות אותו מקפצץ בהתלהבות.

קיבלנו לסיקור את הספר מטוסים שוברי שיאים, מתוך סדרת מרכיבים בכיף, הכוללת 4 ספרים: "מטוסים שוברי שיאים", "מטוסים מעופפים", "מטוסים מדהימים", "דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים". הספרים מודפסים על נייר כרומו איכותי, מכילים מידע מקיף על הדגמים המתוארים, תרשימים, איורים וצילומים. כל הדגמים להרכבה מבוססים על מטוסים אמיתיים או זוחלים פרהיסטוריים אמיתיים, כפי שהם מוצגים בספר. 

ספר המטוסים מציג דגמים של מטוסים – שיאנים בתחומים שונים (בגודל, מהירות טיסה וכו), תמונות ותצלומים, והרבה אינפורמציה, שלמען האמת אותי קצת שעממה אבל את בוביק משום מה ריתקה. הרכבת דגמי המטוסים אתגרה אותנו, לקח לנו זמן להבין מה הולך לאן, אבל בסופו של דבר, בכוחות משפחתיים משותפים, הצלחנו במשימה. ההצלחה היא חלקית אמנם, שכן המטוסים שלנו יפים אבל לא כל כך טסים (להערכתנו שמנו יותר מדי דבק, מה שמכביד עליהם). באופן כללי, הייתה לבוביק חוויה מאוד מעניינת ומעשירה סביב הקריאה והעיון בתמונות, והרכבת הדגמים.

הספר-משחק הזה מומלץ מאוד ויעורר הרבה עניין בקרב ילדים שאוהבים מטוסים ודינוזאורים, אבל אחרים אולי ישתעממו.

הוצאת "דני ספרים". מחיר לצרכן 39.90 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

 

 

 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב