חכם בחופש: כל מה שתצטרכו בקיץ הזה

בואכם להתאבזר בכל הציוד הדרוש לקיץ, כובע-מגבת-קרם הגנה ושות', כדאי שתשמעו רגע מה לנו יש להגיד בנושא. תתפלאו, עלינו פה על כמה דברים יוצאים מגדר הרגיל.

בין שלל מוצרי הקיץ שקיבלנו לבדיקה, בלטה במדליקותה מגבת החוף-תיק של חברת ורדינון. אנחנו אוהבים מוצרים שהם גם וגם, והמוצר הזה הוא בדיוק מהסדרה הזו – כמה פשוט, ככה גאוני.

מדובר בעצם במגבת חוף גדולה, רכה ואיכותית, שמתקפלת לתוך כיס מובנה, וניתנת לנשיאה על הגב, כשהרצועות הן חלק אינטגרלי ממנה. תודו שזה מקל על החיים! לא צריך לחפש שקיות או תיקים – כל אחד תולה את המגבת שלו על הגב, וזהו. יצאנו לים.

שימוש נחמד נוסף שזיהינו אצל המגבת-תיק הזו: במצבה המקופל היא מהווה מעין כרית אינסטנט נקייה, אם מתחשק לכם לנמנם על החוף. יחד עם המוניטין של ורדינון כחברה איכותית שהמוצרים שלה לא דוהים ולא נקרעים בכביסות, עם המחיר המעולה של 59.90 ₪ בלבד (שימו לב, מחיר מבצע! רק עד 30.06), המגבת-תיק הזו היא בהחלט משהו שכדאי להתאבזר בו.

תמונה ראשית- צילום תמי בר שי.


בתוך המבחר העצום של תחליבי ההגנה שמוצעים בשוק, אני שמה דגש מיוחד על בחירת הקרם עבור הילדים שלי. הקרם של מוסטלה מבחינתי הוא אמין במיוחד בהקשר הזה, כי מדובר מותג הדרמו-קוסמטיקה שמתמחה בטיפול וטיפוח עורם של תינוקות ושל נשים בהריון ולאחר לידה. התחליב של מוסטלה הוא בעל מקדם הגנה גבוה מאוד מהשמש, ולהבטחתם מטיב עם עורם העדין של תינוקות וילדים.

בחברה מספרים שתחליב ההגנה מהשמש של מוסטלה מסייע למניעת נזקי השמש ומעניק הגנה גבוהה מאוד הן מפני קרני UVB (SPF50+) והן מקרני UVA. בנוסף, התחליב מחזק את שכבת ההגנה של העור וגם שומר על המשאבים הטבעיים שלו לאורך זמן.

המוצר מכיל מסנני קרינה מינרליים המקנים הגנה גבוהה מאוד מהשמש ובטוחים לשימוש לתינוקות וילדים, שמן אבוקדו- העשיר בליפידים (שומנים) ומחזק את מחסום העור, ובנוסף מכיל המוצר ויטמין E המסייע במניעת פגיעה בתאי העור.

את תחליב ההגנה של מוסטלה ניתן להשיג בשני גדלים: באריזת 100 מ"ל ובאריזת 200 מ"ל.

התחליב שקוף לאחר המריחה, אינו שומני, הוא עמיד במים ומקנה כיסוי מושלם.

המוצר מתאים לתינוקות וילדים, לגוף ולפנים ובעל יעילות קלינית מוכחת.

המוצר אינו מכיל: אלכוהול, חומרי ריח, חומרי צבע, פתלטים, פרבנים, פנוקסיאתנול ורכיבי ננו.

רכיבים עיקריים: מסנני קרינה מינרליים, שמן אבוקדו, ויטמין E.

מחיר: 168.50 ₪ ל – 200 מ"ל

          119.90 ₪  ל- 100 מ"ל

את מוצרי מוסטלה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים.


סנו די! תחליב דוחה יתושים לתינוקות ולילדים

סנו די!- הוא תכשיר דוחה יתושים לתינוקות ולילדים, המעניק הגנה מפני עקיצות למספר שעות.  מתאים במיוחד לעורם העדין של תינוקות. מתאים לשימוש יומיומי, לתינוקות מעל גיל ששה חודשים.

מומלץ למרוח לפני הטיול בגינה או הפיקניק. המוצר מגיע בבקבוק רול און נוח לשימוש ונוח לנשיאה בתיק.

סנו די! הינו המגן האישי מיתושים, הנמכר ביותר בישראל. בסדרת סנו די! מוצרים המוכחים כיעילים למספר שעות והיא כוללת מגוון פתרונות על בסיס נוסחה ייחודית שיעילותה נבדקה. בין המוצרים המובילים בסדרה: סנו די! פלוס אלוורה, סנו די ממקור טבעי מתמצית אקליפטוס לימוני ועוד.

נבדק דרמטולוגית ובאישור משרד הבריאות.

להשיג ברשתות השיווק והפארם


מוצר מסקרן נוסף שקיבלנו לסיקור ודחוף לנו לספר עליו לפני שאתם יוצאים לחופשה, הוא הבוסטר הנייד הסופר חדשני, המופץ בלעדית על ידי חברת בייבי סמארט.

mifold הוא הבוסטר הקומפקטי ביותר בעולם, שקטן פי 10 מבוסטר רגיל (מגיע בצורת ארנק קלאצ' הנכנס לתוך תא כפפות ואפילו לכיס המכנסיים), ושוקל רק 700 גרם. 

מדובר במוצר שהוא המצאה ישראלית (גאווה!), שמוגן בפטנט ועומד בדרישות תקן בינלאומיים כולל תקן אמריקאי, אירופאי וקנדי, ובאישור מכון התקנים הישראלי ובאישור משרד התחבורה.

הבוסטר מיועד לילדים בגילאי 4+, במשקל 18-36 ק"ג, ותוך שניות ספורות ניתן להתקין אותו בכל רכב.

המוצר תוכנן בתכנון הנדסי מתקדם, כך שבסיס הבוסטר עשוי אלומיניום בטכנולוגיה המשתווה לרמת גימור של מטוס – קטן מאד אבל גם חזק מאד. עשוי עם מנגנון מקורי של קצף דחוס Densefoam TM, בד ייחודי, ( FrictionFabric TM ) ומפולימרים פלסטיים חזקים ועמידים מאד – SuperTouch TM.

בחברה מבטיחים כי המושב מונע החלקה, קל לניקוי ונותר קריר גם בימי הקיץ החמים. בזכות הקליפס המחובר לבוסטר, ניתן להתאים את הרצועה בהתאמה מהירה, קלה ומדויקת של חגורת הבטיחות.

העיקרון על פיו פועל הבוסטר mifold הוא שונה מהבוסטר שיש לנו ברכבים – בזמן שמושב בוסטר רגיל מגביה את הילד לתנוחה של מבוגר, mifold עושה בדיוק את ההיפך. במקום להגביה את הילד, הוא מנמיך את חגורת הבטיחות.

הבוסטר משמש כפתרון קל ונוח במקרים הבאים:

  • בוסטר נייד לחופשות בחו"ל.
  • נסיעות במונית והשכרות רכב
  • לאורחים שבאים מחו"ל עם הילד
  • בוסטר ספייר שיהיה אצל הסבא והסבתא
  • ובמצב כמו שלנו – 3 ילדים בגילאים צמודים, מה שמצריך 3 בוסטרים גדולים ברכב.

 

ניתן להשיג את הבוסטר במגוון צבעים : צהוב שמש, כחול ג'ינס, ורוד מושלם, אפור בהיר, אפור כהה , ירוק ליים.

 

ניתן לרכוש את הבוסטר לתקופה מוגבלת באתר גרופון, במחיר מעולה של 279 ש״ח במקום 399 ש״ח.

לפרטים היכנסו לקישור הבא.

 

כמו כן, ניתן לרכוש גם במטוסי אל על וברשת אוטו דיפו.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב