שנהיה לראש: מה שחשוב לדעת לפני השופינג לחג

חגי תשרי מתקרבים אלינו ועוד מעט ניכנס לרוטינה הרגילה של ההכנות לערב חג, שופינג אינטסיבי של מתנות לכל בני המשפחה ובכללי, לאווירה חגיגית ומרגשת. רגע לפני, קבלי מאיתנו כמה טיפים לקראת כל מה שמצפה לך:

המתנות

אנחנו מוכנים להתערב שלפחות אחת המתנות שתרכשי לחג תהיה בתחום האירוח וכלי הבית. אנחנו מנחשים שמה שאת מחפשת אלה כלים יפים ומיוחדים במחיר סביר. הטיפ שלנו היא להיכנס לאחת מחנויות רשת נעמן ולבדוק אם שם תמצאי את מבוקשך. וכי למה?

החל מעכשיו, קולקציות הכלים של נעמן מעוצבות בסטודיו הבית של רשת נעמן ורדינון (מי שלא יודע, מדובר באותה הרשת) מה שמבטיח עיצובים מקוריים, יפהפיים ומדוייקים יותר מכל מה שאתם מכירים. תשכחו מכלים סטנדרטיים המעוצבים בסין – מהיום רק עיצובים ישראלים אותנטיים!

בחנויות נעמן תמצאו את הסדרות הבאות, פרי עבודה של צוות מעצבות הבית בסטודיו נעמן גרופ בהובלתה של ויקה יוסל:

סדרת כלים INK יוקרתית בעיטורים מעודנים ואלגנטיים במיוחד עם מסגרת זהב דקה ועמידה המאפשרת הכנסתם למיקרו וגם למדיח הכלים.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

סדרת אקוורל המאופיינת בציורים במרקמים ובצבעים הנראים ממש כמו ציורים שנעשו בעבודת יד מושקעת ומוקפדת.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

 היכנסו לאינסטגרם שלנו לתמונות נוספות מהפרזנטציה של הרשת לכבוד החג.

סדרת מסיבת התה הכוללת קומקום, כוסות, ספלים וצלחות מעוצבים בגדלים שונים לשימוש יומיומי או לאירועים מיוחדים. הכלים עשויים זכוכית כפולה עם הדמויות של מיקי ומיני מאוס.

מלבד הקולקציות הייחודיות, נעמן מתחילה לייבא מגוון מוצרים מבית מקסוול & וויליאמס, המותג האוסטרלי הנמכר ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. מדובר במותג כלי בית ותיק שידוע באיכותו הגבוהה ועיצובים קלאסיים נקיים.

מבחינת המחירים – לרגל החגים נעמן מציעה 40% הנחה בקנייה מעל 149.9 , 30% הנחה ללקוחות שסכום קנייתם לא יעלה על 149.9 .

הבישול

טיפ נוסף – מחפשת מחבת חדשה, לשימוש שלך או כמתנה? הכירי את המחבת החדשה של נעמן, בפיתוח ייחודי לרשת. 

בהובלת היועץ הקולינארי השף אסף גרניט, פותחה סדרת הSmokeless – סדרת מחבתות חדשה בקונספט מיוחד, שטרם נראה כמותו בארץ, המאפשר בישול וטיגון ללא ריח וללא עשן. בזכות מנגנון ייחודי נשאב העשן שנוצר בזמן הבישול לתוך פתח מיוחד הממוקם בתוך המחבת, ונפלט דרך פתח יציאה שבתחתיתה, היישר לאש שם הוא נשרף ללא עקבות ריח.  

הסדרה כוללת מחבת עמוקה, מחבת גריל עמוקה ומחבת גריל אובלית, כולן בקוטר של 28 ס"מ. ייחודית בסדרה היא מחבת גריל כפולה בגודל 24*30 ס"מ שבמצב סגור מאפשרת גם במטבח הביתי ליהנות ממאכלים צלויים ובטעם "על האש" כמו במנגל. המחבת גם מתפרקת לשתי מחבתות רגילות – 2 במחיר 1.

למחבתות Smokeless  ציפוי non-stick חזק במיוחד MEGA STONE TITANIUM, התנגדות שחיקה גבוהה, והן יכולות לשמש גם כמחבתות רגילות לחלוטין במידה ומשתמשים בהן ללא המכסה הייחודי.

מבצע השקה מיוחד יהיה על מבחר הכלים מסדרת Smokeless החדשה, שניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי נעמן ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.09.18 ו/או עד גמר המלאי. ללא כפל מבצעים.

האירוח

גם אם השולחן שלכם קצת ישן והכסאות קצת מרופטים – אל תתבאסו. קפיצה לפעמית סטור והריהוט שלכם יראה אחרת. הרשת מציעה מגוון של כיסויים מעוצבים לכסאות, שהופכים אותם לחגיגיים למראה וגם שומרים עליהם נקיים על הדרך.

הכיסוי עשוי מבד עדין ונעים שניתן לכבס, והוא מגיע עם סקוץ' סגירה בתחתית.

שימו לב למידות – הכיסוי מתאים לכיסאות עד גובה 100 ס"מ וברוחב 40-50 ס"מ.

בנוסף ניתן לשדרג את כיסוי הכיסא על ידי סרט קישוט מיוחד, כמו באולמות אירועים.

מחיר 4 יחידות 69 שקל

חבק פפיון לכסא – 4 יחידות 19.90 שקל

להשיג ברשת פעמית סטור ברחבי הארץ.

צילום: אורי גורן
חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב