חנויות צעצועים ויצירה אונליין – וגם קופונים לקוראות האתר

חנויות צעצועים מקוונות ממשיכות לעבוד ולספק מוצרים עד הבית גם בימים אלה, ומציעות לכן קוראות האתר, הנחות ייחודיות.

זה הזמן לבחור משחקים חדשים שיעזרו לכם להעביר את הימים בבידוד וישמחו קצת את הילדים.

בלי קשר למצב, רכישת צעצועים ומשחקים אונליין זה תמיד רעיון טוב – זה חוסך זמן, עצבים וגם כסף. המשלוח ברוב המקרים הוא בחינם עד הבית (מותנה ברכישה מעל סכום מסויים), המבחר הוא גדול, וניתן להשוות בקלות מחירים של כל משחק או סל מוצרים (שימו לב שלפעמים יש הנחות על רכישה של מספר משחקים, כפל מבצעים וקופונים, ועוד).

כדאי לדעת שיש הרבה מאוד חנויות צעצועים מקוונות שעושות משלוחים לכל מקום בארץ, ולא רק הרשתות הגדולות. חלקן מציעות מבחר גדול של צעצועים ומשחקים מכל הסוגים והמותגים, וחלקן מתרכזות בנישה ספציפית, כגון משחקים חינוכיים, צעצועים עבודת יד, צעצועים מעץ, צעצועי פרימיום בייבוא אישי ועוד.

נתחיל:

אתר הצעצועים ״אמיגו״

״אמיגו״ היא חנות צעצועים מקוונת מהגדולות בארץ, שמציעה כל מה שתרצו, במחירים נוחים ומשלוח עד הבית.

על איזה משחקים מחנות הצעצועים אמיגו אנחנו ממליצים?

אהבנו מאוד את סדרת משחקי המדע, שמתאימה לילדים מגיל 7 ומעלה, וכוללת גם היבט של הרכבה וגם חלק לימודי, שכן הערכות של הסדרה מכילות גם חוברת שמסבירה בצורה פשוטה וגרפית את העקרונות הפיזיקליים עליהם מבוסס הדגם.

כל ערכות הבילוש גם הן מומלצות לילדים בגילאי ביה״ס היסודי, ביניהן המעבדה לזיהוי פלילי, שמכילה הרבה פיצ׳יפקעס כמו משקפי בלשים, תג בלש, ערכה לבדיקת טביעות אצבעות, עט סתרים ועוד. מה שטוב במשחק הזה, זה שהוא מעודד משחקי דמיון מורכבים עם החברים, וזה מעולה.

ממליצים על ערכות היצירה השונות, ביניהן הערכה של הכנת נרות, שהילדים נהנו מאוד מהכנתה. זו פעילות נהדרת לחנוכה אבל כמובן אפשר להכין אותה תמיד.

תמצאו באתר גם מגוון יצירות של דיסני, כמו ערכת קעקועי נסיכות עם 175 קעקועים לצביעה, יצירה של פייטים על גבי תמונה של נסיכות דיסני, ועוד.


אתר המשחקים ״חלום לי״

אתר המשחקים החינוכיים חלום לי מציע מגוון של משחקים, לכל הגילאים, החל מהקטנטנים בני ה-3 ועד למבוגרים. למשחקים של חברת חלום לי יש תו איכות של מכון אדלר והם פותחו בשיתוף עם פסיכולוגית חינוכית. השגנו עבורכן גם קופון הנחה של 20% על כל המשחקים באתר ״חלום לי״.

צעצועים ומשחקים באתר של גרופון

באתר של גרו (גרופון לשעבר) מציעים עכשיו הנחות שוות על ערכות יצירה בתלת מימד, פאזלים תלת מימדיים, טטריס של פעם, האצ׳ימלס ועוד.

מילקשייק: חנות אונליין לפיצ׳פקעס מדליקים

מה מוכרים: מגוון של משחקים, ערכות יצירה, קישוטים לימי הולדת וציוד משרדי פרימיום שאי אפשר למצוא בחנויות אחרות. כל המוצרים בחנות מיובאים מאנגליה. המלצה של אתר GoodMother: ערכה ליצירת סרטון אנימציה.


ערכות יצירה של ״אנושקה״

מגוון ערכות יצירה לילדים עם בצק סוכר וחימר פולימרי (פימו) עם משלוח עד הבית. בערכות יצירה של "אנושקה" יש את כל החומרים ואביזרים, הדרכה מפורטת שלב-אחרי-שלב וגם סרטון הדרכה שיפעיל לבד את הילדים.לבחירתכן ערכות עם: מיניון, חד קרן, היער הקסום, קיטי, פו הדוב, ערכות תכשיטים ואקססוריז מפימו, מחזיקי מפתחות ועוד. ילדיך חוגגים בקרוב? תוכלי להפתיע ולפנק אותם עם ערכת יום ההולדת מיוחדת. 
הטבה לקוראות GoodMother: משלוח חינם בהזמנת 2 ערכות. 10% הנחה על ערכת יום ההולדת.

למידע נוסף היכנסו לאינסטגרם של אנושקה

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב