מה עושים עם הילדים: יוצרים בפלסטלינה

יצירה בפלסטלינה זו פעילות שכל הילדים אוהבים. בלי יוצא מן הכלל. כל פעוט בן 3 יתלהב למשמע ההצעה לשחק איתכם בפלסטלינה, ויתחיל להפציץ בדרישות: אמא, תעשי לי חתול סגול! ופיל ורוד עם סנדויץ'! ודינוזאור ענקק!! ורכבת!.

אם התברכתם בכישורי פיסול או שאתם אנשים יצירתיים באופן כללי – דלגו הלאה. אם אתם מתקשים לצייר אפילו שמש – הישארו איתנו. במיוחד למאותגרי היצירתיות שבינינו, אני מודה שגם אני שייכת לקבוצה הזו, יצר אומן הפלסטלינה נעם רז את סדרת הספרים שלו – יוצרים בפלסטלינה. 

הסדרה, שכוללת כ-10 ספרים, מלמדת אתכם ואת הילדים שלכם לבנות שלב אחר שלב, דמויות פלסטלינה חמודות ואסתטיות. כדי שלא תצטרכו להתאמץ בכלל, לכל ספר מצורפת ערכת פלסטלינה עם כל הצבעים שתצטרכו, ממש האכילו אתכם בכפית – רק פנו קצת זמן, שבו עם הילדים, ותעשו.

קיבלנו לסיקור את ספר חיות החווה, והקדשנו אחר צהריים שלם לפיסול הדמויות המתוקות.

ואם הילדים שלכם כבר גדולים, נניח תלמידי כיתה ג' קשוחים ומגניבים כאלה, שלא רוצים לשחק במשחקים של קטנים – מחכה להם הספר החדש בסדרה – ספר המפלצות שלי, ובעזרתו הם יוכלו ליצור מפלצות גדולות ומפחידות, כיד הדמיון הטובה. על הדרך זה גם אמצעי להשתחרר מהפחד ממפלצות, במידה ויש.

כמו שאמר נעם רז, יוצר הסדרה –

"לפעמים אני קצת מפחד, אבל יש לי פתרון מצוין: אני יוצר מפלצות פלסטלינה, ששומרות עלי כל הזמן"

המפלצות לבנייה עצמית הן: מפלצת החושך, מפלצת הרעש, מפלצת החלומות הרעים, מפלצת הבדידות, מפלצת החיות ומפלצת על.

היצירה בפלסטלינה זו פעילות כייפית, שמפתחת את יכולות המוטוריקה העדינה (גם של הילדים וגם שלכם), ומהווה אחלה זמן איכות עם הילדים. 

הספר נהדר, ומבטיח לכם יצירות מוצלחות ונאות.


ספר המפלצות שלי הוא ספר חדש אשר יצא כחלק מסדרת ספרי המשחק "יוצרים בפלסטלינה"- סדרת רבת מכר שזכתה להצלחה גדול ומכרה מעל למאה אלף עותקים. הסדרה פותחה בסיועה של איילת עמית, יועצת חינוכית מוסמכת ומהווה חלק מספריית ספרי המשחק "גם וגם".

מחיר קטלוגי: 89.90 ₪ שקלים

ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון, ובאתר הבית שכתובתו: http://www.clasikaletet.co.il

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב