מטריה עם שם הילד ואיור לבחירה – מבית אהבה קטנה

מטריה עם שם של הילד ואיור לבחירה - מוצרים חדשים לילדים לקראת החורף. צילום: סטודיו אהבה קטנה

מטריה עם שם של הילד ואיור לבחירה זו מתנה נהדרת ושימושית לחורף. סטודיו אהבה קטנה המתמחה בעיצוב וייצור מתנות אישיות ואוהבות מציע מטריות לילדים עם מגוון איורים לבחירה, בעלות של 39 ש״ח בלבד למטריה.

המטריות מוצעות בצבע לבן, עם הדפסה איכותית ועמידה למים. במגוון דגמי האיורים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביעד, אוהל טיפי, אהבה קטנה, במבי עם חברים ועוד.

המטרייה איכותית ובטוחה לשימוש עבור ילדים. הידית עשויה מעץ, והשפיצים של המתכת מוגנים מסביב בפלסטיק. הקוטר של המטריה הוא 53 ס"מ, ומחירה כאמור הוא 39 ש"ח.

קוד קופון לאהבה קטנה – בלעדי לעוקבות שלנו!

אהבה קטנההקוד goodmother מקנה 10% הנחה על כל האתר, ובו מאות פריטים יפהפיים ואיכותיים שניתן לשלב בהם הקדשה אישית. לחצו כאן לכל המבצעים של ״אהבה קטנה״

תרצי לקבל קופונים בלעדיים לחנויות אונליין כמו דלתא, גילטי, רנואר, ווישוז ועוד? כנסי לטלגרם שלנו! (אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את הקופונים למייל:

איזה דגמים של מטריה עם שם אנחנו הזמנו?

מתוך מבחר גדול ומספק של איורים באתר של ״אהבה קטנה״, בחרנו לבנות באיור של חדי קרן, ועבור הבן בחרנו את האיור של האסטרונאוט. מתחת לאיור הודפס השם של כל ילד.

המטריות הן חזקות ואיכותיות, מחובר אליהן שרוך כדי שיהיה נוח לסחוב לבית הספר. הן הגיעו אלינו במשלוח עד הבית, ארוזות בצורה מסודרת בפצפצים.

ממליצים מאוד, הן על המטריות והן על בית העסק, ממנו הזמנו כבר כמה וכמה מוצרים בעבר והכל הגיע מתוקתק!

מטריה עם שם של הילד ואיור לבחירה - מוצרים חדשים לילדים לקראת החורף. צילום: סטודיו אהבה קטנה
מטריה עם שם של הילד ואיור לבחירה – מוצרים חדשים לילדים לקראת החורף. צילום: סטודיו אהבה קטנה

מלבד המטריות, סטודיו "אהבה קטנה" מציע מבחר מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם. 

את המטריות אפשר לרכוש באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il, ולקבל במשלוח ישיר לבית.
וקצת על בית העסק:

אהבה קטנה, עסק הקיים משנת 2013, מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות הסטודיו 10 נשים, מרביתן אימהות. 

ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים ובו הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב