צרכנות: מוצרים חדשים לילדים לקראת החורף

מטריה עם שם של הילד ואיור לבחירה - מוצרים חדשים לילדים לקראת החורף. צילום: סטודיו אהבה קטנה

מוצרים חדשים לילדים הגיעו לחנויות וחנויות האונליין לקראת החורף. מארז טיפוח לתינוקות של קמדיס, מטריה עם שם של הילד, בקבוקי שתייה לפעוטות חדשים של נובי ומוצרים חדשים לטיפוח השיער.

ערכה טיפולית לעור התינוק של חברת קמדיס

חברת קמדיס משיקה ערכה ייעודית טיפולית לעור התינוק, לתסמיני עור יבש, אדמומי ומגורה האופייני למחלת האטופיק דרמטיטיס, בתזמון מדויק ליום ילד הבינלאומי, שכן מדובר במחלת עור ש90% מהסובלים ממנה הם תינוקות וילדים. 

הערכה מעניקה טיפול מניעתי ובזמן התלקחויות:

  • TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM קרם לחות טיפולי לעור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה- קרם לחות טיפולי עשיר ומזין שפותח במיוחד להקלה על עור יבש ואטופי ויעילותו הוכחה קלינית על ילדים ומבוגרים כאחת. פועל באמצעות שילוב פטנטי של תמציות צמחי מרפא המסייע בהרגעה מידית של העור, בהפחתת והרגעת הגרד ושיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו. ריכוז הצמחים בקרם הוא שמעניק לו גם את הגוון הטבעי והייחודי לו. הקרם ללא פארבנים, ללא בישום וללא תוספת צבעים מלאכותיים. מתאים לתינוקות מעל גיל 6 חודשים, ילדים ומבוגרים. לאחר שימוש יומיומי הוכח שיפור משמעותי בכל תסמיני הדלקת האטופית.
  • TOPIC SKIN FACE & BODY WASH ג'ל רחצה טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- ג'ל עדין לניקוי של עור פנים וגוף יבש ומגורה. התכשיר פועל באמצעות שילוב של תמציות צמחי מרפא בלעדי לחברת קמדיס ומקל על תסמיני עור הנלווים לעור יבש כמו גרד ואדמומיות. שימוש קבוע בג'ל הרחצה מסייע במתן תחושת נוחות והקלה לעור לאורך זמן.. מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה ועד מבוגרים, אינו מכיל פארבנים, חומרי בישום וצבעים מלאכותיים. לתינוקות מומלץ לעשות אמבט במים פושרים המכילים טיפות של ג'ל הרחצה.

הערכה תימכר בלעדית בבתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ, החל מתאריך 20.11, שבו חל יום הילד הבינלאומי. מחיר לצרכן – 116 ₪ (במקום 145 ₪) 

מארז טופיק קמדיס. להשיג בבתי המרקחת מחיר 116 שח צילום יחצ.
מארז טופיק קמדיס. להשיג בבתי המרקחת מחיר 116 שח צילום יחצ.

מטריה עם הדפס של שם הילד

קבלו רעיון יפה למתנה לילד בתקופה הזו שלקראת החורף, בין אם זה הילד הפרטי שלכן, או אחיין שחוגג יומולדת או חבר מהגן. סטודיו "אהבה קטנה" מציע מטריות לילדים, ועליהן הדפס של איור שאתם בוחרים מהאתר וגם השם של הילד.

המטרייה, כך מבטיחים בחברה, איכותית ובטוחה לשימוש עבור ילדים. ידית המטרייה עשויה מעץ, והשפיצים שלה מוגנים מסביב. היא מגיעה בצבע לבן ואפשר להטביע עליה אחד מ-9 האיורים הבאים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביער, אוהל טיפי, במבי והחברים, אהבה קטנה ויום נפלא.

את המטריות ניתן לרכוש באתר החנות האינטרנטית https://ahavaktana.co.il, ולקבל במשלוח עד הבית – הבית שלכם או של הילד שעבורו מיועדת המטריה.

גם המחיר סביר בהחלט ועומד על 36 ש"ח למטריה.

קוטר המטרייה: 53 ס"מ. 

ניתן לקבל את המטרייה עם שליח, בדואר או באיסוף עצמי. 

בקבוק שתייה איכותי לקטנטנים

מותג התינוקות והילדים האמריקאי NUBY משיק בקבוק שתייה חדש ואיכותי המתאים לקטנטנים מגיל שנה וחצי ואף לילדים גדולים יותר. הבקבוק עשוי מטריטן, חומר חדשני דמוי זכוכית שהוא חזק במיוחד ועמיד לנפילות, ביחס לבקבוקי פלסטיק רגילים. יש לו פייה הנשלפת בלחיצה על כפתור ונסגרת בלחיצה פשוטה, ובכך נשמרת סגורה ונקייה. בנוסף יש לו ידית נוחה לנשיאה ולתלייה והוא גם יפה. בקבוקי הסדרה זמינים בשלל הדפסים כדוגמת רובוטים, חדי קרן, כרישים, ממתקים ועוד.

קיבלנו לסיקור את הבקבוק עם החד קרן. הקטנות התלהבו מאוד מהציורים והצבעים העדינים. אהבתי את זה שהבקבוק קל לשטיפה, בזכות העובדה שהוא רחב יחסית ולא עמוק.

הוא הספיק ליפול אצלנו כבר מספר פעמים (אנחנו חייבות לערוך בקרת איכות, נו) והחזיק מעמד, לא נשבר ולא נשרט.

השורה התחתונה: מרוצות מהבקבוק וממליצות בחום לילדים בגילאי הגן.

נפח הבקבוקים הינו 540 מ"ל.

המחיר: 79.90 שקלים לבקבוק.

ניתן לרכוש ברשתות הגדולות ובחנויות הנבחרות ברחבי הארץ, היכנסו לאתר של nuby לרשימת החנויות.

יכול להיות שיש לנו עדיין קופוני הנחה למוצרים האלה. בפוסט הזה אנחנו מרכזים את כל הקופונים והקודים לחנויות אונליין, היכנסו לבדוק אם יש משהו רלוונטי עבורכן.

די לקשרים: מוצרים חדשים לטיפוח השיער לילדים 

Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות, משיק 2 סדרות טיפוח חדשות לשיער המיועדות לילדים. 

לרגל השקת המוצרים, החברה יוצאת בשיתוף פעולה עם המחזמר "רפונזל" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב. במחזמר, המבוסס על הסיפור הקלאסי, משתתפים נעמה סופר על, אוולין הגואל וטל מוסרי. 

שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson ל"רפונזל" יתקיים בכל סניפי רשת רמי לוי, ויציע לכל מי שרוכש מוצר אחד מתוך ששת מוצרי השיער של ג'ונסון לילדים, קבלת הטבה לרכישת כרטיס ל"רפונזל", במחיר של 59 שקלים בלבד, במקום 89 שקלים. (ההטבה תינתן כספח בקופה ובו טלפון להזמנת הכרטיס המוזל)

לבאי המופע תמתין הפתעה נוספת: מדבקה שתודבק מתחת לאחד הכיסאות באולם תעניק לזוכה בה את האפשרות לפגוש את כוכבי ההצגה מאחורי הקלעים ולקבל ערכת מוצרי ג'ונסונס מפנקת לשיער עם כל המוצרים החדשים.

מוצרי הטיפוח החדשים לשיער לילדים כוללים את סדרת "הקץ לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק":

סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים! 

מחירים: שמפו- 23.90 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי לסירוק קל- 21.90 שקלים

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה. 

מחירים: שמפו- 18 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי- 21.90 שקלים

כל המוצרים אינם מכילים פרבנים, צבע, פתאלטים וסולפטים.

אתר הביוטי והפארם ״גילטי״, מציע מהיום גם מוצרי תינוקות במחירים טובים. מה שכיף כאן, זה שאם תרכשי באתר ב-180 ש״ח ומעלה, תקבלי גם מתנות עבורך (מוצרי איפור או טיפוח). ואם תירשמי לתוכנית הנאמנות (בחינם) תקבלי הנחה על כל קנייה!

אלה המחירים של מוצרי תינוקות, לדוגמה. לחצי על התמונה לכל הקטגוריה.


חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב