מתנות לבת 6: המתנות שקניתי לתאומות שלי

שמלות מסתובבות לילדות של המותג ״עלמונת״. קרדיט צילום: goodmother

מתנות לבת 6: המתנות שקניתי לתאומות שלי.

אם עקבת אחריי באינסטגרם בשבועות האחרונים, בטוח לא פספסת את ההערכויות ליום ההולדת של התאומות שלי. התלבטתי במשך שבועות איזה מתנות יומולדת לקנות להן, מה להכין והכי חשוב – איך חוגגים את המאורע.

כמו כל דבר בעולמם של התאומים, גם היומולדת הוא אירוע גדול יותר, שמח יותר ומורכב יותר, הרבה יותר מפי 2.

חגיגות יום ההולדת

לבנות שלי היה מאוד חשוב לחגוג עם החברות, והאמת, שלי זה היה לא פחות חשוב.

גם כדי לעשות תיקון לחסכי הילדות שלי, גם כדי לייצר זכרונות ילדות טובים לבנות שלי, גם כי זה חשוב מבחינה חברתית, וגם כי רציתי להכיר את הילדות שהן התחילו ללמוד איתן לפני 3 חודשים בכיתה א׳. להכיר את היחסים בקבוצת הבנות שבה יהיו הילדות שלי לפחות עוד 6 שנים, ואין דרך אחרת מאשר להזמין את כווווולן אלינו הביתה.

לכן אזרתי אומץ, גרדתי כוחות מכל פינה, רתמתי את הבעל והפקתי להן 4 ימי הולדת.

כן, 4 (!) ימי הולדת, בתוך הבית שלנו (ע״ע דירה צנועה).

חילקתי את הבנות של כל כיתה ל2 קבוצות לפי הקפסולות, והקדשתי לחגיגות 2 סופי שבוע שלמים. 

היום בדיעבד אני לגמרי עפה על עצמי.

היה מצויין וטוב שזה כבר מאחורינו (כי בואו, זו עבודה קשה). המסיבות היו מוצלחות, והילדות שלי וגם האורחות נהנו מאוד, וכמובן יש גם הרבה תמונות וסרטונים מרגשים למזכרת.

אז מה עשינו במסיבת יום ההולדת?

האמת שמבחינת התכנון זה לא היה מסובך בכלל. רוצה לדעת מה עשינו? בכתבה הבאה מחכה לך לו״ז יומולדת 6 שלם ומושלם.

מתנות יומולדת לילדות בנות 6

ומתנות יום ההולדת, מה איתן?

מה נותנים במתנה לילדות בנות 6 שיש להן הכל? ולבנות שלי יש באמת הכל!

ובכל זאת, גם עם עניין המתנות הסתדרתי: קבלו רשימה של 10 מתנות יומולדת מוצלחות ביותר, מעניינות, מיוחדות וחינוכיות. וכרגיל, יש גם קופוני הנחה.

תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

מתנה מס׳ 1: עציץ ומחברת ציורים עם הקדשה של ״אהבה קטנה״

עציץ קטן עם הקדשה אישית זו מתנה מתוקה ומקסימה לילד או ילדה בני 6. הבנות שלי התרגשו מאוד לקבל עציץ אישי במתנה, שעליו מופיע השם של הילדה. הן למדו להשקות אותו ולטפל בו, והניחו אותו, כל אחת מהן על השידה האישית שליד המיטה.

רעיון נוסף למתנה מהאתר היפה של ״אהבה קטנה״ הוא מחברת ציורים חלקה עם השם של הילד והקדשה.

הבנות שלי אוהבות מאוד לצייר ועכשיו יש להם מחברת ייעודית לציורים, שגם יישמרו לאחר מכן למזכרת.

כל הכיף הזה ניתן להזמנה באתר של הסטודיו לעיצוב ״אהבה קטנה״ ובמשלוח עד הבית.

קוד קופון לאהבה קטנה – בלעדי לעוקבות שלנו!

אהבה קטנההקוד goodmother מקנה 10% הנחה על כל האתר, ובו מאות פריטים יפהפיים ואיכותיים שניתן לשלב בהם הקדשה אישית. לחצו כאן לכל המבצעים של ״אהבה קטנה״

מתנות יומולדת לילדות בנות שש - עציץ קטן ומחברת ציורים עם הקדשה אישית, מהאתר ״אהבה קטנה״
מתנות יומולדת לילדות בנות שש – עציץ קטן ומחברת ציורים עם הקדשה אישית, מהאתר ״אהבה קטנה״

מתנה מס׳ 2: פיג׳מות יפות

אין כמו פיג׳מות יפות ורכות, עם הדפסים של נסיכות או מיני מאוס או דייזי כדי לשמח ילדות קטנות. הזמנתי להן 2 פיג׳מות יפות מהאתר של דלתא:

לדלתא יש לנו קוד קופון בלעדי: הקלידו את הקוד goodmother בסל הקניות באתר של דלתא ותקבלי 10% הנחה, בנוסף למבצעים. (באתר בלבד, ללא מחלקת הסייל)

מתנה מס׳ 3: נעלי בובה יפות ונוחות של המותג noanoa

אני זוכרת את עצמי בת 6 חולמת על נעלי בובה נוצצות, וההורים שלי, שכנראה לא הבינו עד כמה זה באמת היה חשוב לי, קנו לי במקומן סניקרס.

חלום הילדות שלי סוג של התגשם עכשיו, כשנתתי לבנות שלי במתנה ליומולדת 2 זוגות של נעלי בובה יפהפיות. המאפיין היותר חשוב של הנעליים הוא שהן גם נוחות מאוד, וזה כידוע לא מובן מאליו כשמדובר בנעלי בובה.

תרשמי לך: נעלי הבובה הכי נוחות שיש הן של המותג noa noa וניתן לרכוש את הנעליים כעת במחיר מבצע של 99 ש״ח, בחנות האונליין של היבואן. הנעליים מיוצרות מחומרים איכותיים וקלים, ויש להן רפידות עם אפקט הבועות, שהופכות אותן לנוחות מאוד.

נעלי בובה של המותג noa noa ושמלות מסתובבות לילדות של המותג ״עלמונת״. קרדיט צילום התמונה משמאל: goodmother קרדיט צילום מוצרים - מאתרי המותגים
נעלי בובה של המותג noa noa ושמלות מסתובבות לילדות של המותג ״עלמונת״. קרדיט צילום התמונה משמאל: goodmother קרדיט צילום מוצרים – מאתרי המותגים

מתנה מס׳ 4: שמלות מסתובבת של ״עלמונת״

כל אמא חיפאית לילדה קטנה מכירה את ״עלמונת״, מותג השמלות המסתובבות שנוצר על ידי נטלי, מעצבת של בגדי ילדים. החנויות הפיזיות של המותג ממוקמות בחיפה, העיר בה גדלתי, וחנות האונליין עושה משלוחים של שמלות קסומות לכל הארץ.

לכבוד יום ההולדת בחרתי 2 שמלות יפהפיות עבור הבנות (בתמונה), והן אהבו אותן מאוד. המחירים טובים, השמלות הן איכותיות ומסתובבות כמו שצריך – בדקנו בעצמנו.

בימים אלה יש מבצע של 50% על המוצר השני באתר של ״עלמונת״.

מתנה מס׳ 5: יומן סודי

מותג היצירה הקסום ״נבולוס סטארס״ שהגיע אלינו מקנדה, מציע ערכות יצירה מיוחדות וגם מארזים של יומן סודי, הכולל את כל מה שצריך כדי לשמור סודות – מנעול מעוצב עם מפתחות, עט בלשים עם פנס ועוד. היומן יפהפה וכולל בתוכו גם דפים לכתיבה וגם עמודים של הפעלות ומדבקות.

לחצי כאן לכל היצירות של נבולוס סטארס במחירים מעולים.

מתנה מס׳ 6: חיות ונצנצים

״חיות ונצנצים״ אלה ערכות מקסימות שכוללות בובת פרווה, אקססוריז לבובה, ונצנצים שמתאימים גם לשיער של הילדה וגם לפרווה של הבובה. הנצנצים נצמדים בקלות לשיער וגם ניתנים להסרה בקלות.

הבנות אהבו מאוד את הערכות, ולדעתנו מדובר בצעצוע מנצח לילדות קטנות.

לחצי כאן לכל הערכות.

קופון לצעצועים - בובות פרווה מסדרת חיות ונצנצים של האתר ״סטופר צעצועים״
קופון לצעצועים – בובות פרווה מסדרת חיות ונצנצים של האתר ״סטופר צעצועים״

מתנה מס׳ 7: ערכות יצירה מאתר ״אמיגו״

הכירו ערכות חדשות של המותג ״יצירה״: ערכה להכנת סיכות נוצצות לבגד, בובת פאייטים לתפירה, וערכת יצירה של חדי קרן או דינוזאורים לצפייה בתלת מימד – את כל הערכות האלה הזמנתי לבנות שלי מאתר הצעצועים אמיגו, שיש בו מגוון עצום של צעצועים, משחקים ויצירות במחירים מעולים.

מתנה מס׳ 8: ספרים קסומים של ״הוצאת אגם״

בחנות האונליין של הוצאת אגם תמצאו את ספרי הילדים הכי יפים שיש. גם כאן יש לנו קופון ייחודי, המקנה 10% הנחה נוספים על כל המוצרים באתר. (ללא כפל קופונים).

כדי לקבל את ההנחה הקלידו את הקוד goodmother בשדה המתאים בסל הקניות של החנות של ספרי אגם.

ספרי ילדים חדשים
ספרי ילדים חדשים

מתנה מס׳ 9: קופסת הפתעות של חברת ״קופסה מהספרים״

קופסה מהספרים היא קופסת הפתעות חודשית, שמכילה מוצרי פרימיום שכל ילד ישמח לקבל: ספרים טובים, ערכות יצירה איכותיות ומשחק.

זו הקופסה שהבנות שלי קיבלו ליומולדת, והיא כל כך מקסימה, כייפית ומדוייקת, שלא היינו יכולים להרכיב אותה טוב יותר בעצמנו. הכנסו לאתר של קופסה מהספרים כדי לקבל פרטים נוספים.

מתנה מס׳ 10: תיבת אוצר וחוברת צביעה עם שם הילדה מהאתר ״ניקניים״

עד שלא תנסו בעצמכם, לא תדעו כמה מתרגש הילד כשהוא מקבל מתנה ועליה מתנוסס השם שלו. הבנות שלי יודעות לקרוא את השם שלהן עוד מהגן, וכשקיבלו היום מתנות יפות וצבעוניות ועליהן כתוב בגדול השם שלהן, הן לא הפסיקו להתרגש.

בחרתי לכל אחת מהן קופסת אוצרות וחוברת צביעה של נסיכות, בעיצובים יפהפיים, וכמובן השם של כל ילדה מופיע על כל מתנה.

זו מתנה נפלאה לילדים, ואני ממליצה מאוד על המוצרים מהחנות של ניקניים. חלק גדול מהמוצרים יצא לי להכיר, והם באיכות גבוהה מאוד, גם המוצר עצמו וגם ההדפסה.

מתנה מס׳ 11: ערכת בנייה של בית של המותג teifoc

מה דעתכן על ערכת בנייה של בית אמיתי? המתנה הכי מיוחדת שהבנות שלי קיבלו זו ערכה של המותג הגרמני teifoc, שמדמה במדוייק את תהליך הבנייה של מבנים שונים ומכילה לבנים, מלט וחלקים נוספים למבנה המושלם. הערכות נמכרות בין היתר באתר ksp ויש לנו גם הטבה עבורכן!

קבלו ריכוז של מותגי הצעצועים והמשחקים עליהם הקוד goodmotherksp מקנה הנחה באתר ksp:
לגו
ערכות מדע, יצירה ורובוטים של בוקי
דיאמנט טויס
משחקים של קודקוד
משחקים של מותג הקוביה
בובות פופ
פליימאגר – משחק הרכבה מגנטי
מותג צעצועי איכות לקטנים – hape
ספארק טויס

מליסה ודאג
​gabby's  dollhouse

ברבי

הקוד שלנו לאתר ksp מקנה הנחה על אלפי מוצרים. הוסיפו מוצרים לסל הקניות, הקלידו את הקוד ותגלו את ההנחה (הקוד של ksp עובד אחרת – ההנחה משתנה ממוצר למוצר, לא חלה על כולם, מה שמופיע באתר הוא הקובע. ההנחה יכולה להתבטל/להשתנות בכל רגע). 

המבחר של הדגמים באתר הוא גדול וכולל בתים בגדלים שונים, מבצר, טירה, טחנת רוח, גשר ועוד. 

הילדים נהנו מהתהליך והתוצר היפה, ואנחנו ממליצים בחום על הערכות!


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב