ספרי נוער חדשים לחודש אוגוסט

כדברא – קסם הסבואר מאת ליאת רוטנר

"כדברא – קסם הסבואר" מאת ליאת רוטנר,  בהוצאת "דני ספרים", הוא השני בסדרת "כדברא" ומבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה מאת מיכל קופר-קרן, סיוון שיקנאג'י ועינת שחק. הוא פותח לפנינו עולם סודי, קסום ומפתיע, שבו שום דבר הוא לא מה שחשבנו, וכבר אין לדעת מי הטובים ומי הרעים. כמו הסדרה גם הספר מלא התרחשויות, מתח וקסם.

בחור מסתורי בשם לוק מגיע לקיבוץ כנען. הוא נראה רגיל לחלוטין, מתיידד עם כולם, אך למעשה הוא יצור על-טבעי מגזע המליפיקים, בעל כוח הפנוט, שנשלח לעולם בני האדם במשימת חיסול סודית. במסווה של חבר נאמן של קירקי ולילה, מכשפות הקרויות "כדברות", הוא חושף לאט לאט את חולשותיהן ומושך בחוטים, במטרה להשלים את משימתו.

קירקי, שזה עתה מונתה להיות מנהיגת הכדברות, מנסה להתמודד עם תפקידה החדש ועם כוחותיה המתגברים, ולתפקד בו בזמן כנערה רגילה, כשהיא עם דקל חברהּ, היחיד שחושד בלוק וחש בסכנה המרחפת מעל כולם.

רק לילה, שחייתה תמיד בצל סודות ומלחמות וכעת היא רוצה פשוט לאהוב, היא היחידה שיכולה להגיע ללבו של לוק. או שתהיה המטרה הבאה שלו…

"כדברא – קסם הסבואר" מאת ליאת רוטנר. הוצאת "דני ספרים", 415 עמודים. מחיר לצרכן 94 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

פולי שלוטרמוץ – הרפתקת פילי-פלאים/ מאת לוסי אסטנר

איורים: ליזה הנש | תרגמה מגרמנית: חנה לבנת

הכירו סדרת ספרים חדשה ומקסימה, שמתאימה לגילאי 8+. הסיפור מרתק וכתוב בלשונם של הילדים, ומתאר את חייה של ילדה קצת שונה:

תארו לכם שביום בהיר אחד, כל העולם שלכם מתהפך. הוא הופך להיות מרגש, מפחיד, מוזר, מעצבן, מסעיר… והכל בגלל שן חדשה שבקעה לכם בפה! ובכן, זה בדיוק מה שקרה לפולי. בוקר אחד היא מגלה שן גדולה, בולטת ומחודדת בפיה, וביחד איתה מתגלה גם סוד משפחתי ישן ומטלטל…

הוריה של פולי ההמומה מסבירים לה שהיא ערפדית. למרבה המזל, רוב מה שפולי יודעת על ערפדים שגוי: הם אינם קשורים למתים, ואינם מוצצי דם. אסור להם לאכול בשר, אבל לפעמים הם ממש חייבים מיץ של אשכוליות דם. ולערפדים יש כוחות קסומים ויחודיים שפשוט צצים משום מקום, אבל יש להם גם חובות. מסתבר שאסור לערפדים חדשים להסתובב בחברת בני אדם רגילים, עד שהם מוכנים לחייהם החדשים ועומדים בכל הבחינות!

"הרפתקת פילי-פלאים" הוא ספר שני בסדרת "פולי שלוטרמוץ" ובו פולי מנסה להשתלב בכיתתה ובחברת הילדים, ולהסתיר את כוחותיה המיוחדים. 

לוסי אסטנר, סופרת ותסריטאית מוכרת בעולם הילדים, כתבה את סדרת ספרי "פולי" לבקשת שתי בנותיה.

הסיפור מיועד לגילאי 8+, והוא מובנה היטב, נקרא באופן שוטף ומלא ברעיונות מצחיקים. באופן חי וטבעי, מספרת לוסי על חברים וחברויות, רגשות ותהפוכות, שינויים מרחיקי לכת ודרכים חדשות. התוצאה היא תמהיל קסום וייחודי המשלב קורטוב קסם, שפע הומור וגיבורה אחת ייחודית, שובבה ושובת לב.

216 עמ' | 86 ₪ , הוצאת אגם.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב