הכל לתינוק – סקירת מוצרי תינוקות חדשים

בתערוכת בייבילנד 2016 שהתקיימה לא מזמן, הושקו מספר מוצרים חדשים ומעניינים.

הראשון שבהם הוא מותג הצעצועים fun flex, פיתוח ישראלי חדש שזכה בפרסים בינלאומיים ובעל פטנט רשום. fun flex מציע סדרה של צעצועי תינוקות, שניתן לחבר לעגלה, כיסא אוכל, שידת החתלה, סל קל, מיטת תינוק, כיסא לרכב, אוניברסיטה, טרמפולינה, אמבט וכל מקום שתרצו. הייחוד של הצעצועים הוא באופן החיבור שלהם למשטחים השונים, שחוסך את הצורך לקנות צעצועים נפרדים לכל מקום שהתינוק נמצא בו. המחירים בהחלט נוחים, החל מ -59₪.

הצעצועים בסדרה הם חלק ממערכת מודולארית, ניתן להשתמש בכל אחד לחוד או לחבר אותם ביחד. כל מוצרי Fun Flex הם בטיחותיים וניתנים לשטיפה ורחיצה.

Fun Flex נבדק, הוכר והומלץ ע"י ארגון ההורים העולמי PTPA – Parent Tested Parent Approved. מוצרי Fun Flex זכו בתחרות מוצר השנה וצעצוע השנה על ידי המגזין האמריקאי היוקרתי Baby Maternity ומומלצים ע"י פסיכולוגים מומחים בארה"ב כצעצועים מעודדי התפתחות.

ניתן לרכוש את המוצרים במבחר חנויות לתינוקות: תינוקות זה אנחנו, מיי בייבי ירכא, בייבי פארם, ואונליין באתר מאמא גורו.

 

img_0412

img_0414

 

שמיכות תינוק רכות ונעימות – חברת ״לורה סוויסרה״

חברת לורה סוויסרה היא חברה ותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות, משנת 1985. לחברה זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. היא מציעה מגוון של מוצרי טקסטיל לתינוקות וילדים. סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד. קיבלנו לסקירה שמיכת תינוק של לורה סוויסרה – היא רכה, נעימה ואיכותית, ואפילו לא יקרה! מומלץ.

גודל: 76/115

הרכב בד: קורל פליז 100% פוליאסטר

דגמים: כוכבים, מעוינים, משולשים, ריבועים

מחיר מומלץ לצרכן: 34 שקלים

ניתן להשיג בחנויות של מוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

 

 

מוצרי ״לקראת שינה״ של ג׳ונסונס בייבי

ג׳ונסונס בייבי השיקה לאחרונה את פרוייקט ״הלילה כולנו ישנים״, שנועד לעזור לתינוקות והוריהם לפתח הרגלי שינה בריאים. על שיטת שלושת השלבים בדרך לשינה רציפה של כל בני המשפחה ניתן לקרוא בהרחבה בקישור הבא.

מוצרי סדרת ״לקראת שינה״ של ג׳ונסונס בייבי כוללים את תחליב הגוף והסבון לתינוק, שמכילים נוסחה מיוחדת שמרגיעה את הילדים ומעודדת שינה.

screen-shot-2016-11-10-at-8-54-10-am

 

״קמיל בלו״ – מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל

לאור הצלחתה של סדרת קמיל בלו שיבולת שועל, נוסף לסדרה פיתוח חדש ממעבדות המחקר של ד"ר פישר: קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל לטיפול והגנה מיובש עור, גירויים ואדמומיות בעת רחצת התינוק. שיבולת שועל נחשבת לאחד הדגנים האיכותיים והמועילים שיש בטבע. שיבולת שועל הינו דגן העשיר במינרליים וויטמינים ולו השפעה מיטיבה גם בטיפול, ריכוך, הרגעה והגנה על העור.

מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית בעלת מרקם קטיפתי, רך ומלטף ובניחוח נפלא. הנוסחה מועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה.

קמיל בלו מוס שיבולת שועל הינו היפואלרגני ועבר את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל  SLS ו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.

מוס הרחצה החדש מצטרף לתכשירים המצליחים בסדרת קמיל בלו שיבולת שועל המיועדת למניעה וטיפול בעור יבש, מגורה או אדמומי. בסדרה – אל סבון, קרם גוף, חלב אמבט, משחת החתלה ומגבונים. 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת הפרטיים, חנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות.

מחיר מומלץ לצרכן – 34.90 ₪,

%d7%9e%d7%95%d7%a1-%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%95%d7%9c%d7%aa-%d7%a9%d7%95%d7%a2%d7%9c-%d7%93%d7%a8-%d7%a4%d7%99%d7%a9%d7%a8-%d7%a7%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%98-%d7%99%d7%97%d7%a6-%d7%99%d7%a2%d7%9c-%d7%94

טומי טיפי – מוצרים חדשים בסדרת ״הכי טבעי כמו אמא״

עם שלושת הקטנים שלי, ניסיתי את כל סוגי הבקבוקים, ואלה שהכי אהבנו ונשארנו איתם לכל תקופת המטרנה (ואנחנו עדיין שם) – הם בקבוקי טומי טיפי, מסדרת הכי טבעי כמו אמא. בימים אלה יוצאת סדרה חדשה של בקבוקים ופטמות, שמבטיחה להיות אפילו יותר מוצלחת ונוחה מהקודמת –

ULTRA –   בקבוק חדשני, שעוצב באופן מדויק על מנת להתאים לפיו של התינוק, מאפשר הזנה רציפה וזרימה מתמשכת לצמצום הופעת גזים בתינוקות, מחקה את ההנקה הטבעית ומשלב את כל האלמנטים ליצירת הזנה מושלמת. בזכות העיצוב הייחודי, בקבוקי אולטרה מאפשרים לראשונה אטימה מיטבית מסביב לפטמה ולצמצום יניקת אוויר וטפטופים. הפטמה ממוקמת בצדמה שמזכיר את תנוחת ההאכלה כמו בהנקה ומאפשר אחיזה נוחה יותר וזרימת חלב רציפה.היצמדות טבעית לפטמה מקל על שילוב בין הנקה להזנה מבקבוק.

סדרת "אולטרה", של המותג המוביל "טומי טיפי" כוללת בקבוקים ופטמות ללא ביספינול A, שהפיתוח שלהם מוגן בפטנטים בינלאומיים ומבוסס על מעל יותר מיובל של ניסיון בפיתוח וייצור מוצרים לאם ולתינוק. למכירה ברשתות הפארם, רשתות וחנויות פרטיות למוצרי התינוקות ברחבי הארץ.

בנוסף, סדרת ״הכי טבעי כמו אמא״ כוללת גם מוצצים חדשים, יפים, איכותיים ונוחים. העיצוב הסימטרי של המוצץ נועד לתמוך בצורה הטבעית של חלל הפה המתפתח של התינוק, גם במידה והמוצץ מסתובב ומוחזק הפוך. למוצצי 'הכי טבעי כמו אמא' אין טעם או ריח, והם מתאימים לניקוי במדיח הכלים ולחיטוי בקיטור.

כל דגמי המוצצים אינם מכילים ביספינול A ומגיעים בשתי מידות : 0-6 חודשים, ו-6-18 חודשים.

אוטריבונים בייבי – מגבונים לאפים קטנים

החורף התחיל, ושלושת הקטנים שלי התקררו ומסתובבים מנוזלים. התחלנו להשתמש במגבוני אף היפואלרגניים של אוטריבונים בייבי, מגבונים לחים ורכים במיוחד, המתאימים לתינוקות וילדים.

המגבונים מכילים שמני אקליפטוס, מנטה, תמציות אלוורה וקמומיל ומועשרים בוויטמין E המזין את העור ושומר על לחות אפם של ילדים ותינוקות.

המגבונים נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים אלכוהול וצבע, ומגיעים במארז מיוחד עם שתי חבילות של 36 מגבונים רכים.

מחיר לצרכן: 15.05₪ למארז של 2 חבילות. להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב