קאשבק מוגדל על כל מה שתקנו באליאקספרס

אתן נוהגות לקנות באליאקספרס? תראו איזה מבצע שווה יש עכשיו! קאשבק מוגדל ב- באליאקספרס ל- 48 שעות בלבד! המבצע מתחיל בתאריך 11.11.20 ומסתיים ב- 13.11.20.

קאשדו הוא אתר ישראלי שנותן לנו החזר משמעותי על כל הקניות שאנחנו עושים באתרים כמו ebay, אליאקספרס, גרופון ועוד. ההחזר מגיע ישירות לחשבון הבנק לאחר שהקנייה מאושרת על ידי האתר.

אני משתמשת באתר הזה כבר שנים וממליצה מאוד.

על מנת לקבל את ההחזרים, נרשמים לאתר קאשדו ובכל פעם שרוצים לקנות באינטרנט נכנסים אליו ומקליקים על החנות הרצויה, מקבלים החזרים על הרכישות בהתאם לאחוזים המצויינים. כדי לקבל 10 ש״ח מתנה לנרשמים החדשים, היכנסו לקישור הבא. 

היום, האתר קשדא יוצא במבצע של קאשבק מוגדל ב- באליאקספרס ל- 48 שעות בלבד! המבצע מתחיל בתאריך 11.11.20 ומסתיים ב- 13.11.20.


המידע הזה היה לכם שימושי? עוד הטבות שוות כאלה, קופונים, הגרלות ודוגמיות במתנה מחכות לכם בידיעה הבאה באתר ובאינסטגרם שלנו.

קאשבק מוגדל ב-  באליאקספרס ל- 48 שעות בלבד!
קאשבק מוגדל ב- באליאקספרס ל- 48 שעות בלבד!

ואפרופו, הקנייה הכי טובה שעשיתי באליאקספרס בתחום הביגוד, זה הג׳קט דמוי העור הזה שבתמונה. לפרטים מלאים על המוצר, וקישור לעמוד המכירה, לחצו כאן.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב