5 מוצרי מזון חדשים שאתם חייבים להכיר

קורה שיוצא מוצר מזון חדש לשוק, מתחבא לו במקרר של הסופר, ואתם, שכל כך זקוקים לו, אפילו לא יודעים על קיומו. להלן רשימה של 5 מוצרי מזון חדשים שכאלה, שיכול להיות שחיכיתם להם נצח והנה הם כאן.

  • כזה הוא עבורי "גמדים ללא סוכר" החדש של שטראוס. גמדים, מעדן הגבינה המיתולוגי שכל תינוק גדל עליו (אם כיום הוא בן פחות מ-30), נמצא איתנו מתחילת שנות ה-90. אני תמיד התייחסתי אליו כאל קינוח – מתקתק ונימוח בפה, הוא נתן תחושה של כיף, יותר מאשר תחושה של אוכל.

כשהילדים שלי היו תינוקות והגיעו לגיל שיכלו להתחיל לטעום מוצרי חלב, באופן טבעי רציתי לתת להם גמדים – עם המרקם הנעים והנוח לאכילה. הדבר היחיד שהפריע לי בו הוא המתיקות – לא רציתי להרגיל את התינוקות שלי לטעם המתוק, לפני שיגלו אותו בעצמם.

כעת, סוף סוף, הסוכר עזב את הגמדים, והשאיר את הגבינה הכייפית והבריאה הזו לתינוקות שלנו.

  • הקפה הנמס המושלם (כן, לדעתי, אבל האם יש מי שיחלוק עליי?) – טייסטר צ'ויס – יוצא בטעם חדש, שהופך אותו לקצת יותר מושלם. טייסטר'ס צ'ויס בריסטה, עם 100% פולי ערביקה איכותיים. ברגע שתטעמו – זה יהפוך להיות הנס היומי שלכם.

  • קמח פיצה – עם שמרים. כן כן מדובר בקמח שמגיע עם השמרים בפנים, מותאם להכנת פיצה, וחוסך לנו את מלאכת ההוספה וההתפחה. בתוך חמש דקות הוא עושה את העבודה שבצק השמרים הביתי שלנו עושה בשעה וחצי.

    שקית אחת של קמח שמרים מספיקה לכמות של 2 פיצות גדולות (בתבנית מרובעת של תנור). מהבצק ניתן גם להכין מאפים נוספים דוגמת פוקצ'ות, רוגלך ועוד – (את כל המתכונים לקמח ניתן למצוא באתר Bishulim.co.il)

 זה באמת באמת פשוט, קראו את המתכון. לערבב הכל, לחכות 5 דקות ולהכניס לתנור.

  • פיטנס הצליחו לשלב בין טעים לבין לא משמין, במארז הפריכיות האישי החדש שלהם. הפריכיות, עם ציפוי טעים של שוקולד חלב, מגיעות בשקיות אישיות של 99 קלוריות בלבד, כשכל אחת מספיקה בדיוק לנשנוש עם כוס קפה.

  • מוצר חדש שהפיצקיות ואני אימצנו בחום (בוביק דווקא לא התחבר אבל מה הוא יודע) הוא מארז קציצות קינואה וברוקולי של טבעול. הקטנות טוחנות 3 קציצות בארוחה, כל אחת, ואני מרוצה. הקציצות מהוות מקור לסיבים תזונתיים המסייעים לעיכול, ולקינואה שבהן יש ערך תזונתי גבוה, היא מכילה חלבון, ויטמינים ומינרלים. טעים, משביע ובריא. בנוסף, מנה של שתי קציצות קינואה וברוקולי מכילה רק 99 קלוריות. מכינים את הקציצות בתנור או במיקרו, בסך הכל דקה וחצי של חימום. מושלם.

 

 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב