״גמדים״ צמצמו את כמות הסוכר – והפכו אצלנו לארוחת בוקר

במהלך משמעותי, הממשיך את מגמת השוקו-בלי-סוכר, שטראוס הפחיתו 56% אחוז סוכר בגמדים, והפכו את הגמדים אצלנו לארוחת בוקר לגיטימית. באופן כללי, מה שמתוק נחשב אצלי לקינוח ולא ארוחה, ככה אני משתדלת להרגיל את הילדים שלי, כי הרי טעם הוא דבר נרכש. אני לא ממתיקה כמעט דייסות ומאכלים נוספים, כי מה שארוחה – לא מתוק.

גם גמדים הותיקים, שזכורים לי מימי ילדותי, נכנסו אצלי בקטגוריה הזו. כעת, מאז שהסוכר בהם צומצם לכדי 1/2 כפית (2.5 גרם) סוכר מוסף בלבד, שילבתי אותם כחלק מארוחת הבוקר של הבוביקים, עם לחם תוצרת בית וירקות חתוכים.

כחלק מהמהלך, בשטראוס מגדירים מחדש את תפיסת הסוכר בקטגוריית הפעוטות, כך שכל הסוכרים שמקורם אינו בחלב (לדוג' – סוכר שמקורו במחית פרי) יוגדרו כ"סוכר מוסף". כמוצר המיועד לפעוטות, בשטראוס מניחים שמוצרים מופחתי סוכר יאפשרו להרגיל את חך הפעוטות לסף מתיקות נמוך יותר כבר מגיל צעיר.

גמדים הושקה בישראל בשנת 1991 כמעדן לפעוטות המבוסס על גבינה לבנה עם מחית פרי והרכב תזונתי ייחודי.

אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס: "כמובילי הקטגוריה החלטנו להיענות לאתגר שהציבו בפנינו הצרכנים ובחרנו להוביל גם בהפחתת הסוכר. מתוך שקיפות ללקוחות שלנו, הורים לפעוטות, החלטנו לראשונה לציין במונחי כפיות את כמות הסוכר המוסף על גבי האריזה על מנת לתת מידע ברור לצרכנים שלנו. המהלך הזה הוא חלק מאסטרטגיה רחבה של שטראוס להפחית את כמות הסוכר במגוון מוצרים ולהרגיל את הילדים והמבוגרים לצרוך מוצרים ברמת מתיקות מופחתת".

מוצרי "גמדים" מיוצרים עם מגוון מחיות פרי טבעי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים ודלי כולסטרול, בעלי הרכב ייחודי החיוני להתפתחות הילד: ברזל, סידן, אבץ, ויטמיןD  וויטמין A.

*המוצר בכשרות בד"צ מהדרין הרב רובין

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב