שיהיה לבריאות – מוצרי מזון המצטיינים ברכיבים טבעיים

הבוביקים מתים על קורנפלקס וגרנולה לארוחת בוקר, במיוחד את אלה שיש בהם כל מיני פיצ׳יפקס מעניינים כמו צימוקים, חמוציות, אגוזים ושאר ירקות, שכיף לשלוף מקערית החלב (עם האצבעות, ברור) ולשאול את אמא מה זה.

על הגרנולה האורגנית החדשה של רפאל׳ס, הם חגגו במיוחד – גם כי טעים, וגם כי היא מלאה בפיצ׳יפקס שכאלה – אגוזים, תמרים, שקדים, זרעים וכו׳. גם אני חגגתי כי מדובר במוצר בריא בריא, על טהרת הרכיבים הטבעיים – גרנולה אורגנית, ללא סוכר. היה לנו טעים ומשביע בארוחת הבוקר, ביקשנו תוספת והמשכנו את היום מרוצים ומלאי אנרגיה.

חברת רפאל׳ס מתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים. כעת היא משיקה סדרה חדשה של גרנולה אורגנית – "גרנולה רפאל". הסדרה מכילה תערובות גרנולה אורגניות בטעמים ייחודיים: אגוזים, זרעים ופירות, חלוה תמרים ושקדים, אגוזים ופירות. כל תערובת תשווק באריזות בשני גדלים – בגדלים 300 גרם ו-800 גרם, בתוך מגשיות שקופות לשמירה על הטריות ולנוחות מקסימלית בפתיחה וסגירה לשימוש חוזר. סדרת הגרנולה האורגנית החדשה של רפאל'ס תימכר בבתי הטבע, רשתות המזון ורשת שופרסל ברחבי הארץ.

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, מדובר במהלך המותאם למגמה ההולכת ומתחזקת של ביקוש למוצרים אורגניים טבעיים ובקידום החזון של המפעל. "עם פתיחתו של המפעל לפני כשמונה שנים החלטנו על ייצור של מזון בריא, הכי קרוב לצורתו בטבע והפכנו להיות המפעל הראשון לייצור גרנולה אורגנית בישראל. בהמשך התחלנו לייצר גרנולה מרכיבים טבעיים שהיו זולים משמעותית מהאורגנים, וכיום אנחנו משיקים סדרה אורגנית חדשה, לאחר שהצלחנו לגשר בין האיכות למחירים נוחים לצרכן".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 ש"ח לאריזת 300 גרם; כ- 29.90 ש"ח לאריזת 800 גרם.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות חדרה.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

צילום: דרור קליש

מוצר בריא במיוחד, שמלווה אותנו מאז שבוביק היה תינוק בן חצי שנה שלא עלה טוב במשקל, הוא הטחינה הגולמית. ״הוא באחוזון ה-30% מבחינת המשקל״, צקצקה בלשונה אחות טיפת החלב – ״לא טוב, לא טוב. את צריכה שישמין. פשוט תוסיפי לו טחינה בכל דבר״. כך עשיתי, וכך אני משתדלת לעשות מאז – מוסיפה כפית טחינה לדייסה, קורנפלקס, סלט פירות וכל דבר אחר, בגדר מתקבל על הדעת. גם בריא וגם מוסיף קלוריות לבוביקים.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "טחינה היא מאכל בריא ואיכותי המבוסס על זרעוני שומשום העוברים תהליך של טחינה ליצירת ממרח בעל טעם וריח אופייני, עשיר ביתרונות תזונתיים. כאשר הטחינה טבעית היא נחשבת למאכל בריא מאוד, כיוון שהיא עשירה בסידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות, סיבים תזונתיים ודלה בנתרן. טחינה טבעית היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ויכולה להשתלב כסלט בפני עצמו או כרוטב לסלט ירקות, תיבול לבשר ואפילו משתלבת בהרבה מאד סוגים של קינוחים. אך לא כל הטחינות יכולות להיחשב "בריאות" באותה מידה. אחד ההבדלים הבולטים בין הטחינות המיוצרות בארץ הוא תוספת המלח. כאשר מדברים על מלח, מתכוונים לתוספת מינרל ה"נתרן" למזון, הנחשב כיום לאחד מרכיבי המזון שמנסים להפחית בתפריט היומי. המלח נמצא במזונות מתועשים ומעובדים רבים. צריכה רבה שלו, עלולה לעלות את הסיכון הבריאותי למחלות רבות".

לחברת ״אחווה״, שהיא יצרנית טחינה מובילה בארץ, יש טחינה חדשה בטחינה עדינה. הטחינה הגולמית של "אחווה" מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, מופחתת נתרן ובעלת ערכים בריאותיים מצטיינים. הטחינה העדינה מתאפשרת אודות לטכנולוגיה חדישה ומשפרת את מרקמו של המוצר וטעמו.

קיבלנו לסיקור את המוצר החדש ולא שמנו לב להבדל מיוחד בטעם, אבל כן הבחנו פתאום שכל מלאי הטחינות שלנו בבית הוא מתוצרת ״אחווה״, וזה מותג הטחינה המועדף עלינו. שימו לב גם למחיר המשתלם.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ₪ לאריזת 500 גרם; 14 – 16 ₪ לאריזת 1 ק"ג.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב