למה להתקשר אם אפשר לגלוש? – כך הקלתי לעצמי על החיים

אחד הדברים הכי מאתגרים ביומיום שלי כאמא במשרה מלאה ל-3 פעוטות, הוא ניהול שיחות טלפון רגועות, נורמטיביות ואפקטיביות.

הדורשים בשלומי במהלך היום, הם רבים – נציגים של הוט/ יס/ ביטוח משכנתאות/ החזר מס לשכירים, קופות חולים למיניהן, בנקים, שליחים, גורמים עסקיים, חברות וגם חמותי. בכל פעם שמכשיר הטלפון שלי מצלצל, נתפס לי הלב ואני מתלבטת: לענות או לא לענות?

כשאני מחליטה להעז, אני מסתכנת בהברחת הגורם המצלצל, בגלל שלל רעשי הרקע – שירי ערוץ בייבי, שולחנות זזים, כסאות נופלים, מטבח צעצוע מבשל, תאומות שמנסות להחליט של מי הבובה, תאומות פלוס בוביק שמנסים להחליט של מי המשאית ועוד. זה דווקא מועיל מאוד במקרים של נציגי מכירות למיניהם, אבל מה אם זו אראלה?

לחלק מהשיחות אני עונה בצעקות כי אני לא שומעת את עצמי, לחלק אני עונה בלחש כי הילדים ישנים, אבל באופן כללי – כל עניין המענה לטלפון גורם אצלי לסטרס, שגם ככה לא חסר לי.

לכן מסיבות מובנות, אני מנסה להימנע משיחות הטלפון עד כמה שניתן. כל מה שמתאפשר – אני מעדיפה לעשות דרך האינטרנט.
עם שתי ילדות ישובות על הברכיים, אני מזמינה תורים, משלמת חשבונות, ומתכתבת עם יוסי הבנקאי, שכבר יודע שאם הוא מקבל ״עליכעלחע״ למייל, אז כנראה הבנות שולחות לו דש.

תודה לכל החברות כגון בזק, שחשבו עליי ופתחו אופציות מגוונות של תקשורת אונליין. בזק, לדוגמה, פותרים אותנו בהרבה מקרים מלהתקשר למוקד בכך שהם מאפשרים לבצע הרבה פעולות דרך האתר שלהם. לדוגמה:

  • שירותי תמיכה באינטרנט, שנותנים לכם מידע מפורט לגבי אופן הבדיקה ותפעול התקלות בעצמכם, ללא הצורך להתקשר למוקד התמיכה הטכנית.

  • התקנת ראוטר והרשת האלחוטית, ושאר ההגדרות האלה, שנראות מסובכות אבל בסך הכל אתם צריכים שמישהו יראה לכם מה לסמן.

  • כשיש בעיה עם קו הטלפון, תוכלו לקבל תמיכה טכנית דרך מדריכי פתרון התקלות של בזק.

 

באתר של בזק יש מגוון פתרונות נוספים להרבה מהבעיות והשאלות שלנו, שחוסכים מאיתנו את הצורך להתקשר ולבלות זמן יקר על הקו.

עשו כמוני, תירגעו והקליקו.

*תמונה ראשית – תמונת אילוסטרציה

לא ניתן להגיב