wiz – ערוץ ילדים חדש שלא היה כמותו

"אמא, לאן את הולכת!", תפס אותי בוביק בדרך החוצה. "אמא, את הולכת למגלשות?" בדקה פיצקית 1. "אמא הולכת למגלשות!" קבעה פיצקית 2, כי איפה עוד אמא יכולה לבלות בשעת ערב מאוחרת אם לא במגרש המשחקים.
"לא, אני הולכת לבית של לולי", עניתי להם ומייד הבנתי שזו הייתה טעות, כי כולם רצו גם ולגמרי בצדק.

לכבוד עלייתו של ערוץ הילדים החדש WIZ, בקבוצת המדיה הופ! הפיקו ערב היכרות עם הערוץ עבור בלוגריות-אמהות מובילות, והזמינו אותנו לביתם.

קרדיט: יח״צ

 

קרדיט: יח״צ

אני חייבת לציין שהתרגשתי והסתקרנתי לפגוש את האנשים שעומדים מאחורי ערוצי הקטנטנים – לולי, הופ והופ ילדות ישראלית, ועכשיו גם ערוץ WIZ החדש, שפונה לילדים גדולים יותר. הבוביקים צופים בערוצים אלה בערך מגיל שנה וכאמא שמקפידה לבדוק ולסנן את כל מה שהם רואים, אני שמחה על קיומם של ערוצים איכותיים, ללא אלימות, חינוכיים, מעשירים ומקני ערכים.

שמחתי לגלות שהאמא של לולי, אלונה אבט המנכ"לית (בתמונה הראשית, קרדיט: יח״צ), האישה שאחראית לכל עולם התוכן של הבייביסיטר הלאומי, היא דמות חמה וערכית, ובראש ובראשונה – אמא. לאור העובדה שכמעט כל פעוטות ישראל רואים את ערוצי לולי והופ, היא רואה בתפקידה שליחות ומחוייבות להקנות לילדים ערכים, העשרה וכישורי חיים.
מרגש לראות שהיא ושאר הצוות הבכיר של הערוצים עושים את מה שעושים עם הרבה הרבה אהבה, ומצהירים שיש להם את העבודה הכי טובה וחשובה בעולם.
הופ לגדול בידיים טובות כשמו הוא – ערוץ שנותן בטחון להורים, שהתכנים שהילדים שלכם רואים על המסך הם חיוביים וערכיים.

משרדי הערוצים משרים אווירה חמה ומעוצבים בסגנון וצבעים של גן ילדים, עם ציורים חביבים על הקירות של לולי וחבריו. רול-אפים בצבע שחור שוברים את הגוון הילדותי הרך ומבשרים על בואו של אח גדול לגן ערוצי הילדים – wiz.

קרדיט: יח״צ

הערוץ החדש פונה לילדים בגילאי 6-12, ילדים גדולים יותר מהקהל של לולי והופ, אך עשוי בדיוק מאותם החומרים. בנוי על ערכים ואהבה של אמא, הוא מציג לילדים תכנים שקודם כל ניתן לבטוח בהם.

הקונספט של הערוץ הוא העשרה משולבת עם הנאה, וברוח זו מוצע תמהיל התוכניות – הרפתקאות, תעלומות בלשיות, גילוי מסתרי העולם, מסעות בהיסטוריה ועוד.

הערוץ מציע מגוון רחב של נושאים, אשר מצד אחד מאתגרים את החשיבה ומסקרנים את הילדים, ומצד שני הם בגובה העיניים, עדכניים, כאלה שהילדים מתחברים אליהם הן שכלית והן רגשית.

בין הסדרות שישודרו בערוץ:

 

הערוץ משדר בין השעות  23:00 – 06:00 בערוץ 92 בשלט, רק בYES.

מיכל בוטל משנה למנכ"לי קבוצת המדיה הופ! מסרה: הפופולאריות הרבה ברשת של תכנים בנושאים מרחיבי דעת בקרב ילדים, כגון מדע, יצירה ופתרון אתגרים ותעלומות מעידה על העניין הרב של הצופים הצעירים בנושאים הללו ורבים נוספים. ערוץ WIZ אשר תכניו נבחרו בקפידה, מעניק חווית צפייה מהנה, מאתגרת ומעוררת מחשבה לילדים, ובה בעת הזדמנות נפלאה לחוויה משפחתית מעשירה.

קרדיט: יח״צ

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב