״המון חלבון״ – סדרה חדשה של טבעול

אחד הדברים הטובים שקרו לי השבוע… לא תאמינו, זה שניצל טבעול. כן כן.
שניצל תירס של טבעול הציל אותנו מרעב, בשבוע הזה של מעבר דירה מהגהינום. כיריים אין, תנור אין, כלים אין, אוכל אין, ובין עשרות הארגזים בוכים 3 ילדים עייפים ורעבים. ופתאום, כמו בפרסומות, בעלי נכנס לבית עם השקית הזו, ולכולם עלה מצב הרוח. מצאנו את המיקרו ואלתרנו לנו סנדוויץ עם לחם, קטשופ ושניצל תירס. 

ולא סתם שניצל תירס, אלא שניצל עם תוספת חלבון!

טבעול משיקה את סדרת "המון חלבון", מוצרים מן הצומח המהווים מקור לחלבון כמנה עיקרית לכל המשפחה. כחלק מסדרת "המון חלבון", משיקה טבעול את מוצר הדגל שלה, שניצל התירס, עם תוספת של %50 יותר חלבון. המוצר החדש יכיל 10 גרם חלבון ביחידה במקום 6.6 גרם במוצר הקיים.

תהליך הפיתוח של שניצל תירס עם %50 יותר חלבון ארך כשנתיים והמוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב בני נוער וילדים. בייצור השניצל של טבעול משתמשים בחלבון איכותי, העשוי משילוב של שלושה חלבונים: חיטה, סויה וביצה. מטרת המהלך היא לאפשר למוצרי טבעול להוות מנה עיקרית שהיא מקור לחלבון בארוחת הצהריים או הערב של כל בני המשפחה.

עוד בסדרת "המון חלבון" משיקה טבעול "נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון" – נקניקיה חדשה עם 12 גרם חלבון במנה של 2 יחידות. הנקניקיות של טבעול, כמו כל מוצרי החברה, אינן מכילות חומרים משמרים ומכילות חלבון איכותי העשוי משילוב של חלבון חיטה, חלבון סויה וחלבון ביצה.

מוצרים נוספים בסדרה:

שווארמה מן הצומח המכילה 32 גרם חלבון במנה, טחון מן הצומח המכיל 21 גרם חלבון במנה והמבורגר מן הצומח המכיל 15 גרם חלבון ביחידה. כמות החלבון במוצרים והעשרתם בברזל וויטמין B12 ממצב אותם כחלופה ראויה למנה עיקרית.

שימו לב –

שניצל התירס מסדרת המון חלבון, משווק באריזות של 664 גרם, להבדיל משניצל התירס הרגיל המשווק באריזה של 750 גרם, אך המחיר יישאר זהה. כמו כן, הנקניקיות מסדרת המון חלבון משווקות באריזה של 600 גרם, להבדיל ממוצרי הנקניקיות האחרים של טבעול המשווקים באריזות של 1 ק"ג ו- 750 גרם. פער המחירים בין המוצרים נובע מכמות החלבון הגבוהה אשר מייקרת את עלויות הייצור.

כשרות: שניצל תירס ונקניקיות: רבנות מטה אשר שניצל צמחוני: בד"צ העדה החרדית

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב