בלאק פריידיי 2020: קופונים, מבצעים וקודים סודיים לאתרים בארץ ובחו״ל

בלאק פריידיי 2020 מתחיל היום! קבלו מידע על כל הקופונים, מבצעים וקודים סודיים לאתרים בארץ ובחו״ל.

שימו לב לקופון הנדיר של האתר של book depository, שמשמש אותי כבר שנים לקניית חוברות פעילות ומדבקות לילדים, לאחיינים, ומתנות יומולדת לחברים.
תוכלו למצוא את קוד ההנחה בכתבה 20 חוברות פעילות מרתקות לילדים ולמבוגרים, שבה עשיתי רשימה חלקית של החוברות שהזמנו ואהבנו. 
באתר book depository יש עוד הרבה דברים אחרים, כמו מרצ׳נדייז של סדרות עבר אייקוניות כמו חברים – היכנסו לכתבה על 14 פריטים מומלצים של הסדרה חברים (מצויין כמתנה לחברים שמכורים לסדרה)

באתר של קיקו מילאנו תמצאו רק עכשיו מבצע נדיר: שפתון ב-10 ש״ח במקום 59 ש״ח, ומבצעים נוספים על כל האתר. 

החודש, לכבוד יום ההולדת של הבנות שלי וחנוכה שבפתח, אנחנו יוצאים בשיתוף פעולה עם חנות הצעצועים המדליקה stopper. היכנסו לפוסט הזה לפרטים. 

מי שמתכננת לפתוח אתר או בלוג בקרוב, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו. לכבוד ה- black friday חברת האחסון bluehost, שאני משתמשת בשירותיה ומרוצה, הורידה את המחירים באופן משמעותי uהמבצע הוא רק עד סוף נובמבר. פרטים בכתבה זו

הבלוגריות שביניכן – מזמינה אתכן לפוסט שהכנתי, עם המלצות לפריטים יפים לצילומים, שגם הם עכשיו בהנחות מיוחדות של חודש נובמבר. 

קופונים, מבצעים וקודים לחנויות של מותגי אופנה

לחצו על המילה המודגשת למעבר לחנות האונליין:

weshoes.co.ilקבלי קוד קופון סודי ל – weshoes: הקוד good50 מקנה 50 ש״ח מתנה ברכישה מעל 250 ש״ח – כולל אאוטלט וכל מבצעי האתר. הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים (לא כולל אאוטלט עם הנחות מעל 20%). תקף על כל קטגוריות האתר weshoes.co.il . * באתר בלבד. אין כפל קופונים, תבחרו את הקופון שהכי משתלם לכן.

*קוד קופון על כל האתר של דלתא – הקלידו את הקוד good10 בסל הקניות ותקבלו 10% הנחה נוספת, על כל האתר! *מלבד קטגוריית הסייל.

קופון לרנואר – לחצו כאן לכל המבצעים של רנואר.

קופון לKUMI – הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים.

טוונטי פור סבן-  www.twentyfourseven.co.il – הקוד goodmother מקנה 15% הנחה באתר.

reserved – הקוד RESGOOD (שימו לב שאתן מקלידות באותיות גדולות, עם קטנות הוא לא יעבוד) מקנה 15% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של מותג האופנה reserved (בגדי נשים, גברים וילדים).

קופונים, מבצעים וקודים באתרי קוסמטיקה

אסתי לאודר – המוצרים של אסתי לאודר נמכרים במספר אתרים ישראלים. נספר לך על 2 מהם, כדי שתוכלי להשוות עלויות: כרגע יש 40% הנחה על המוצרים של אסתי לאודר באתר של טרמינל איקס ובנוסף תוכלי לנצל את ההטבות של טרמינל איקס. לחצי כאן לחנות אסתי לאודר באתר.

באתר ksp נמכרים מגוון בשמים, מייקאפים ומוצרי ניקוי של אסתי לאודר במחירים הכי טובים שיש, והקוד goodmotherksp מקנה לכן הנחה נוספת! (בדרך כלל הקוד לא פעיל עם כפל מבצעים אבל שווה לנסות)

קופון לגילטי: הקוד הקבוע שלנו goodmother מקנה 18% הנחה נוספת על כל יתר מוצרי האתר (ללא בישום וביי נטע, ללא כפל קופונים). לחצו כאן לכל ההטבות של גילטי.

קופסאות ההפתעה של גילטי וקופסאות it momz – הקוד goodmother מקנה הנחה גם עליהן! לחצי כאן לכל הקופסאות.

Glam glow – קוד הקופון goodGG מקנה 12% הנחה בנוסף למבצעים, על כל האתר. לחצו כאן לכל ההטבות של גלאם גלואו.

הקוד goodmother מקנה 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר של פרומיס.

מאק – 30% הנחה על מגוון מוצרים. לחצי כאן לכל ההטבות של מאק.

קליניק – כרגע יש 40% הנחה על מגוון מוצרים של קליניק. לחצי כאן לכל ההטבות של קליניק.

סבוקלם מותג הטיפוח הנפלא, מציע לנו הטבה בלעדית – הקלידו את הקוד goodmother באתר של סבוקלם ותקבלו 10% הנחה בנוסף לכל המבצעים. לחצו כאן לכל ההטבות.

ההטבה היא בנוסף לכל המבצעים באתר, בנוסף לכל המתנות, בנוסף לצבירה של המועדון. נטו בונוס עבורכן! מהרו לנצל ההטבה היא לזמן מוגבל.

קופונים נוספים

wolt – מורידים את אפליקצית Wolt בקישור הזה, מזמינים משלוח מהמקומות הכי טובים בעיר ומקבלים ‏15 ש״ח הנחה על ההזמנה הראשונה דרך הקוד הזה: GOODMOTHER.

agambooks – חנות אונליין לספרי ילדים ומבוגרים. 10% הנחה כולל כפל מבצעים, בהקלדת קוד הקופון  goodmother בסל הקניות.

קוד קופון לאתר book depository – הקוד HAPPY10 מקנה 10% הנחה על כל האתר – יש להקלידו בסל הקניות.

מה אנחנו ממליצים לרכוש באתר?קראו את הכתבה 20 חוברות פעילות מרתקות לילדים ולמבוגרים, ואת הכתבה על 14 פריטים מומלצים של הסדרה חברים.

מתכוננים למבחני איתור מחוננים?
תכירו את מיחונן, אתר ההכנה מעולה למבחני מחוננים. קוד הקופון goodmother מקנה 12% הנחה על כל המוצרים באתר, בנוסף למבצעים. 

קולומבוס קידס – קוד הקופון goodmother מקנה 12% הנחה על כל המוצרים באתר, בנוסף למבצעים. 

iwoot.com – אתר אנגלי עם מחירים זולים במיוחד ללגו ופליימוביל. המשלוח לארץ הוא בתשלום סמלי ובהקלדת הקופון welcome תקבלו 15 אחוז הנחה על הקנייה הראשונה, בכפוף להגבלות ותקנון האתר. המלצה שלנו לקנייה באתר: מגוון מוצרים של הסדרה ״חברים״.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב