המתנה המושלמת לחג – חלק ב׳: המכוניות

נכנסתם לחנות לקנות מכונית צעצוע והלכתם לאיבוד בכל המבחר?

זכרו את השם DICKIE TOYS, מותג צעצועים איכותי מגרמניה, שמייצר מכוניות צעצוע איכותיות שלא נשברות בקלות, והילד יהנה מהן לאורך זמן.

DICKIE מציע את כל המגוון האפשרי של הרכבים – החל ממכוניות פלסטיק ראשונות לפעוטות, בטיחותיות למגע ועמידות לנפילות, ועד למכוניות מתכת לילדים גדולים יותר.

בנוסף ל-DICKIE יש גם משאיות, מסוקים, אוטובוסים ועוד, כשהסדרה שהכי התלהבנו ממנה היא זו שכוללת רכבים גדולים כגון אמבולנס, עם אביזרים תואמים בתוך האוטו:  מכשירים רפואיים בתוך האמבולנס, כלי עבודה בתוך הואן של השיפוצניק ועוד.

רעיון מדליק למתנה – גם אוטו וגם עוד דברים לשחק איתם.

אם אתם מחפשים מתנה לילדים גדולים יותר, נגיד בני 9 ומעלה, תזכרו את המוצרים האינטראקטיביים של המותג machina, שכתבנו עליו בעבר – רחפנים, בומרנג על שלט, מכוניות על שלט ועוד.

מכונית ה- SPEED RACER של machina שבתמונה, היא מכונית מרוץ בקנה מידה של 1:24. המכונית מופעלת באמצעות שלט, איתו תוכלו גם לפתוח את הדלתות שלה מרחוק. מחיר: 69 ₪.

אם תרצו מתנה שמשלבת את חיבתו של הילד למכוניות יחד עם סרטים מצוירים אהובים, חפשו את כוח פי ג׳יי וסמי הכבאי.

המוצרים של סמי הכבאי, מנסיון, מצטיינים באיכות, פונקציונאליות והנאה לטווח ארוך.

יעיד על כך אחד הרכבים המנגנים של סמי, אותו קיבל בוביק עוד כשהיה פעוט, אשר שרד נפילות קשות ומה לא – ועדיין שלם, נוסע ומנגן כאילו לא קרה דבר.

לסמי הכבאי יש את כל סוגי הרכבים, החל ממכוניות קטנטנות ועד לרכבים גדולים על שלט,

ואלה המוצרים החדשים שמגיעים בימים אלה לחנויות:

  • זוג דמויות סמי הכבאי המגיעות עם מגוון אביזרים. מחיר מומולץ לצרכן: 54.90
  • סט חילוץ בביצה –  מארז המכיל דמות של סמי הכבאי ואביזרי חילוץ. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90
  • כבאית יופיטר 2 ב 1 – כבאית אלקטרונית עם אורות וצלילים, הנפתחת למפקדת כבאים ניידת.

הערכה כוללת כבאית נפתחת, טרקטורון, דמות של סמי הכבאי ומגוון אביזרים

מחיר מומלץ לצרכן: 299.90

להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633 http://www.littleprince.co.il

חברת צעצועי האיכות DICKIE TOYS, אותה הזכרנו בתחילת הכתבה, מציעה מגוון מכוניות מתכת עם דמויות מסדרת האנימציה האהובה כוח פיג'יי –  PJMASKS

מגוון צעצועי כוח פיג'יי כולל: מכונית ודמות ב-5 דגמים שונים (כל אריזה מכילה דמות אחת ומכונית אחת מהסדרה),  מארז המכיל 3 מכוניות מתכת עם דמויות; ערכת שיגור הכוללת מכונית מתכת, דמות ומשגר; וערכה גדולה הכוללת מוסך, עמדת שיגור ודמות. המכוניות עשויות ממתכת והדמויות מפלסטיק.

מחירים לדוגמה: אריזה של דמות פיג'יי – 49 ₪, מארז שלישייה של דמויות – 119 ₪, ערכת שיגור – 119 ₪, מארז של מוסך, ערכת שיגור ודמות – 299 ₪. מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה.

בנוסף, נמליץ לכם על סדרת רכבי המרוץ של לגו טכניק. רכשנו חיקוי מושלם של המוצר המקורי באליאקספרס, בעלות של כ-40 ש״ח לפריט. בארץ, להשוואה, המוצר המקורי עולה מעל 150 ש״ח.

בחרנו ערכות של מכונית ואופנוע, מתוך מבחר גדול של רכבי מרוץ. שני הרכבים ניתנים לחיבור ביניהם, ליצירת רכב נוסף, גדול יותר.

פרטים ורכישה בקישור הבא.

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב