פסח בפתח: 6 מתנות מושלמות לילדים

פסח בפתח – מה תקנו במתנה לחג לילדים? כל ההמלצות שבכתבה לוקטו בקפידה מתוך ערימה של דברים שהגיעו אלינו לסיקור.

1. החתול פומסיס

פעוט מתוק בן שנה וחצי בא עם הוריו לבקר אצלנו בבית. הוא נכנס לחדר של הילדות, המפוצץ בצעצועים מכל הסוגים, ומבין כולם בחר לו את החתול פומסיס. הוא חיבק אותו, ליטף אותו, וסירב להיפרד ממנו גם כשהיה צריך ללכת הביתה.

יש לו קסם מיוחד, לחתול פומסיס. פרווה עדינה ורכה, הבעת פנים חביבה וסדרה של גרגורים, קולות ומנגינות, שנותנים תחושה שהוא מתקשר איתנו כמו בעל חיים אמיתי.

הזנב של החתול הוא ארוך, גמיש וחזק, ויכול להתלפף סביב היד, התיק, מיטת הילד וכולה. הגודל שלו הוא מושלם לילדים קטנים – פומסיס לא קטן מדי ולא גדול מדי, קליל ונוח לאחיזה וחיבוק.

הוא מגיע עם דף הוראות, שכן צבע עיניו מתחלף לצבעים שונים המצביעים על מצב רוחו, והילד צריך לתת לו מענה בהתאם לצבע העיניים בכל רגע. כשמלטפים אותו ולוחצים לו על האף פומסיס משמיע מגוון של צלילים מתוקים – לבובה כ- 50 תגובות שונות!

בנוסף, מצורפת לערכה גם מברשת אישית לסירוק הפרווה. הסדרה כוללת 5 בובות במגוון צבעים. מתאים מגיל 3 ומעלה.

לרכישת המשחק במחיר הזול ביותר לחצו כאן.

2. משחק של הכנת סושי – מאקי סטאק

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לחג הפסח מגוון משחקים חדשים שיספקו לילדים שעות רבות של הנאה וכיף, לצד פיתוח מיומנויות חשיבה, שיתוף פעולה מוטוריקה.

משחק מאקי סטאק הוא משחק חברה ייחודי וכייפי, שבבסיסו תחרות הכנה של מנת סושי. המשחק מעודד שיתוף פעולה, עבודת צוות ומפתח ריכוז. הוא מתאים ל-4 עד 6 שחקנים, הנחלקים ל-2 קבוצות מתחרות, כשהמטרה היא להכין במהירות מגדל סושי כפי שהוא מוצג בקלפי אתגר.

מוצעות שתי אפשרויות מאתגרות למשחק: צ'ופסטיק –  על צוות השחקנים לפעול בשיתוף פעולה כדי להצליח לסדר מגדל סושי בעזרת האצבע המורה בלבד. אפשרות שנייה: אחד השחקנים בכל קבוצה עוטה כיסוי עיניים, ועליו להצליח לסדר נכון מגדל סושי, על פי ההוראות שחבריו לקבוצה מספקים. "מגדל הסושי" מכיל, בין השאר, בקבוק רוטב, מחצלת סושי ועוד חלקי סושי מעץ. הקבוצה הראשונה שצוברת 6 קלפים מנצחת וזוכה בתואר "מאסטר סושי".

מתאים מגיל 7 ומעלה. מחיר 119 ש"ח.

מה חשבנו:

מאוד נהננו מהמשחק. האביזרים שבתוך הקופסה, מרכיבי הסושי והקלפים הם איכותיים ואסתטיים. מהלך המשחק הוא כייפי ומאתגר, והכי טוב – המשחק מתאים למגוון רחב של גילאים, ככה שגם הילדים הגדולים שלכם יוכלו להנות ממנו.

3. קרב מוחות – משחק ״גאוני״

משחק מומלץ נוסף של חברת גאוני הוא "קרב מוחות" – משחק המפתח חשיבה מהירה, זריזות אצבעות, מיקוד, וראייה חזותית.

המשחק מכיל לוחות משחק, שבכל אחד מהם 15 ריבועים שזזים ימינה-שמאלה-למעלה-למטה. מטרת המשחק היא ליצור קו אדום רציף בין שתי נקודות ירוקות, באמצעות הזזת הריבועים. הראשון שמצליח ליצור קו רציף הוא המנצח – בתנאי שיזכור גם לחקות את הפרצוף המצחיק שבקלף האתגר.

אפשר לשחק בקרב מוחות גם בדרכים נוספות, ולבחור בין קלפי האתגר את רמת הקושי שרוצים להציב. (ברמת קושי גבוהה יותר יש גם מכשולים וצריך לחבר יותר מ- 2 נקודות יחד).

מספר המשתתפים יכול לנוע בין 2 ל-4 – המתחרים זה בזה. כמו כן, אפשר לשחק ולהתאמן בכיף גם במשחק יחיד.

המשחק מתאים למגוון גילים – לילדים, לנוער ולמבוגרים, מגיל 8 ומעלה, כך שכל בני המשפחה יכולים ליהנות ממשחק מאתגר יחד.  

הוא מפתח חשיבה מהירה, זריזות אצבעות, מוטוריקה עדינה, מיקוד, תשומת לב, קשר עין-יד וראייה חזותית.

המשחק מכיל 48 קלפי משימה ו-4 לוחות משחק.

מתאים מגיל 8 שנים.

מחיר: 119 ש"ח.

ניתן להשיג את שני משחקי הקופסה בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים.

4. רובוט של ספארק טויס

התלהבתי ממגוון הרובוטים החדשים של חברת ספארק טויס, שהשיקה לאחרונה סדרה של רובוטים סופר איכותיים עם המון פונקציות. יש רובוטים בצורת דינוזאורים, ויש בצורת כלב, או בדמותו של wall e, רובוקופ ועוד. חלק מהרובוטים הם סתם חמודים ויקשקשו אתכם בעברית בלי יותר מזה, בהתאמה לילדים הקטנים, והחלק השני ירתק את הילדים הגדולים שיוכלו לתכנת אותם.

המתנה המנצחת, לבנים וגם לבנות.

לרכישה של מגוון הרובוטים במחיר הזול ביותר בארץ לחצו כאן.

5. שמלה מסתובבת

המתנה האידיאלית לחג, לתאומות בנות ה-4 שלי היא שמלת נסיכות יפה.

לקראת החג ועונת הקיץ יצאתי לסבב בכל רשתות ההלבשה לילדים, בחיפוש אחר השמלה המושלמת. מושלמת, זאת אומרת שתענה על הפרמטרים הבאים: שתסתובב כמו שצריך, שתהיה עדינה אך נוצצת ובעלת נוכחות, שיהיה בה אלמנט ורוד אך לא ורוד מדי, שתהיה שונה ממה שיש בבית, מיוחדת ומעניינת, וכמובן שלא תהיה יקרה מדי, כי צריך 2 שמלות כאלה.

6. בובות הרדורבלס

שתי הבובות שבתמונה שלעיל, עם השמלות, שייכות למותג הרדורבלס שהגיע לאחרונה לארץ, אחרי הצלחה בחו״ל. מדובר בעולם שלם של בובות חמודות עם שיער מפואר ואקססוריז, שמביאות איתן גם סט של ערכים, כגון חברות, הגשמה עצמית והמון המון גירל פאואר אמיתי.

כתבנו עליהן בהרחבה בידיעה הזו, ומדובר ברעיון מושלם למתנה לילדות קטנות.

לרכישת המשחק במחיר הזול ביותר לחצו כאן.

7. סכין לילדים של ארקוסטיל

במותג ARCOSTEEL חושבים על דור העתיד של הקולינריה, ומציעים פטנט חדש, לראשונה בישראל – סכין Mini Chef לשפים הקטנים. הסכין החדשה בעלת להב נירוסטה איכותית ובטיחותית לילדים, חדה מספיק לטובת חיתוך פירות וירקות רכים, אך לא חדה מידי כך שאין סכנת חיתוך לידיים העדינות של הילדים. ידית הסכין ארגונומית, נוחה לאחיזה ונעימה למגע. העבודה עם הסכין, היא הזדמנות לשיפור הכישורים המוטוריים של הילדים בסביבת המטבח המסקרנת, ויכולה לתרום לחיזוק הקשר בין ההורים לילדים, וגם כמובן עם סבא וסבתא. הסכין, שמעוצבת באופן משעשע בצורת תנין, מוצעת באריזת מתנה, ומגיעה בארבעה צבעים לבחירה: אדום, ירוק, כתום וכחול.

לגילאי 3+

מחיר: 29.90 ₪

מתאים לימניים ולשמאליים.

בשימוש במוצר זה במטבח עם ילדים קטנים מומלצת השגחת הורים.

להשיג ברשת Arcosteel Kitchen (ארקוסטיל קיטצ'ן)              

תרצי שנשלח לך למייל קופוני הנחה לחנויות צעצועים ומוצרי תינוקות?

מזמינים אותך להרשם לניוזלטר שלנו:

[newsletter_signup_form id=4]
חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב