מילקשייק: חנות אונליין לפיצ׳פקעס מדליקים

בימי הקורונה, בזמן השהייה האינטנסיבית בבית עם שלושה ילדים, גילינו חנות אונליין מדליקה של פיצ׳יפקעס מיוחדים המיובאים מאנגליה.

החנות, שנושאת את השם הקליט מילקשייק, מציעה מגוון של משחקים, ערכות יצירה, קישוטים לימי הולדת וציוד משרדי פרימיום שאי אפשר למצוא בחנויות אחרות.

שוטטנו בחנות הוירטואלית ועשינו הזמנה של הפריטים הבאים:

ערכה לצילום סרטון אנימציה, רשמקול לילדים עם אופציה לעיוות של הקול, ערכת חותמות של דינוזאורים, סט של עטים בלתי נראים, מקרן נייד שמלמד איך לצייר כל מיני דברים וערכת עפרונות צבעוניים איכותיים דו צדדיים.

הערכה לצילום סרטון האנימציה הייתה כייפית במיוחד. היא כוללת 4 רקעים מקרטון, מארז פלסטלינה לפיסול הדמויות לסרטון ומגוון אקססוריז יפים להעשרת הסצינות. על מנת שיצא לכם סרטון אנימציה אמיתי יש להוריד לנייד אפליקציה כלשהי של סטופ מושן, שהופכת תמונות סטילס לסרט.

הערכה הזאת, לדעתנו, נמכרת בארץ רק בחנות מילקשייק. אנחנו בכל אופן לא ראינו אותה באף חנות אחרת.

הילדים עפו גם על הרשמקול, שמקליט ומעוות את הקול, ולא הפסיקו להתלהב ממנו ולהקליט כל דבר.

באתר תמצאו גם מארזים מדליקים לחגיגות ימי הולדת גם של ילדים וגם של מבוגרים. המארזים כוללים אקססוריז מיוחדים לצילומים, מסגרות, כתרים מתנפחים לבעל השמחה, ועוד דברים שיעשו לכם יומולדת יפה ופוטוגני.

ולקראת החזרה ללימודים, כשזה יהיה אקטואלי, תוכלו למצוא מלא פריטים מיוחדים שאין באף מקום אחר – קלמרים, עפרונות, מארזים יפים של מחקים, מחברות פרוותיות מעוררות השראה ועוד.

מוזמנים להיכנס לאתר של מילקשייק ולראות בעצמכן, ובימים האלה יש לנו גם 30 ש״ח במתנה לתת לכם לרכישה באתר + הפתעה בכל קנייה!

(בקנייה מעל 150 ש״ח, בהקלדת קוד הקופון milkgift30)


בואי אלינו לאינסטגרם:

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב