המתנה המושלמת לחג – חלק ג׳: בובות ועוד

שוברים את הראש איזו מתנה לקנות לילדה, שתהיה יפה, מעניינת, מפתחת ומפתיעה? קבלו כמה רעיונות, שנבדקו בהצלחה על התאומות בנות ה-4 שלנו.

בובות

בובה זו מתנה שקל ליפול בה, גם אם הילדה אוהבת לשחק בבובות. רוב הבובות שתיתקלו בהן בחנויות לא מחדשות הרבה – בובות תינוק גנריות, בובות נסיכות בעלות אותה הבעה, ובובות בד.

תכירו 2 סוגי בובות חדשות יחסית עם טוויסט, שרוב הסיכויים – לילדה עדיין אין אותן:

סדרה של בובות גבוהות, בגובה 71 ס״מ, כמעט בגובה של הפעוטה עצמה. הבובות בסדרה מגיעות לבושות בבגדים אופנתיים ויש להן שיער ארוך שניתן לסרק ולקלוע לצמות. מבין הבובות שבסדרה, הכי כייפית היא ערכת הבייביסיטר, שבה מלבד הבובה הראשית תמצאו עם בובת תינוקת קטנה שלבושה בבגדים תואמים.

אהבנו.

מחיר:99 ₪. להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

סדרה של בובות עם אמצעי תחבורה, גם זה משהו שבטוח עדיין אין לכם: בובה שרוכבת על תלת אופן, my red trike ובובה שנוסעת עם הכלב שלה על עגלה, my red wagon.

שימוש בצילום באישור יח״צ

הבובה רכה ואיכותית, יש לה הבעת פנים חביבה, והבגדים שלה ניתנים להורדה והלבשה מחדש.

גם בתלת האופן וגם בעגלה משולב מוט טלסקופי בעזרתו ניתן להסיע את הבובות. לשתי הערכות מצורפים מסרק ומראה. מחיר: 149 ₪. להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

בובות פאייטים

טרנד הפאייטים מתרחב, ומהחולצות המתחלפות מגיע גם לבובות. ילדות שאוהבות פייטים על הבגדים כנראה יאהבו גם את בובות הפאייטים, שמגיעות במגוון גדלים, החל מבובות ינשופים קטנטנות שישמשו כתליונים לתיק וכלה בבובות גדולות בגודל של כרית.

ראו לדוגמה את ״שימיז״, בובות הפאייטים מבית דיאמנט טויס.

מחיר 69.90 ש״ח

ערכת חרוזים

הזמנו באלי אקספרס ערכות חרוזים מקסימות שהילדים שלכם ישמחו לקבל, ויעסיקו אותם למשך הרבה שעות. באתר קיים מבחר של ערכות לבחירה, לפי סוג החרוזים והגוונים שלהם. מלבד החרוזים העגולים הפשוטים תמצאו בקופסה גם חרוזים בצורת לבבות, פרפרים, פרחים ואפילו את סמל השלום.

מה שהכי כיף זה שעשו עבורכם את העבודה ובחרו את תמהיל החרוזים הנכון מבחינת הצורות והגוונים, כך שגם אם אתן לא יצירתיות במיוחד, תצליחו ליצור שרשראות יפות.

כל ערכה עולה כ-30 ש״ח, וזה די משתלם – תחשבו שמכל ערכה תוכלו להרכיב כמה וכמה שרשראות, שבחנויות בארץ עולות לבדן בסביבות ה-30 ש״ח.

לערכה מצורף גליל גדול יחסית של חוט סיליקון נמתח, שאפשר פשוט להשחיל עליו את החרוזים ולקשור בחוזקה כשמסיימים, ללא הצורך לחבר סוגר.

הזמנתי את הערכות שבתמונה לבנות שלי ואנחנו סופר מרוצות. פרטים והזמנה בקישור הבא

אהבת? אל תפספסי את הניוזלטר הבא שלנו.

הירשמי לאתר כדי לקבל את כל העדכונים –

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

אנחנו גם כאן, בעמוד הממליצות בפייסבוק. 

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב