מתנות לחג: הצעצועים הכי שווים לעונה

מי שעוקב אחריי באינסטגרם היה חלק מהמסע של הילדים ושלי, בין מגוון תערוכות הצעצועים שנפתחו לקראת החגים הקרבים.

בתערוכות הציגו עשרות יבואנים ויצרני צעצועים את כל מה שחדש בתחום. צעצועים אינטראקטיביים חדשניים, משחקי קופסה מיוחדים, גימיקים ולהיטים מכל העולם שעשו עלייה לכבוד החגים. את כל המוצרים שהתרשמנו מהם, תוכלו לראות כאן באתר, בסדרה של כתבות על הצעצועים הכי מעניינים, משחקי קופסה חינוכיים, ומשחקים לילדים הגדולים, שהם כידוע הקהל הכי קשה להתאמת מתנות. (לחצו על המילים המודגשות למעבר לכתבה).

בונים רובוט

נתחיל מצעצוע אינטראקטיבי מתוק שהתאהבנו בו מהרגע הראשון.

 BUILD A BOT היא סדרה חדשה של רובוטים להרכבה עצמית. אחרי שמרכיבים אותם הם מגיבים למשמע מחיאות כפיים, קול ומגע, מקפצים, רוקדים, וגם משמיעים קולות וצלילים. אבל לפני כל הפונקציות האלה – הם פשוט חמודים נורא ומגיעים במגוון צבעים ומינים – חד קרן, כלבלב, חרגול, נמלת אש, דינוזאור ונמר.

המארז מכיל את כל החלקים שמהם מרכיבים את הרובוט. לאחר סיום ההרכבה, אותה ילדים בני 6 ומעלה יכולים לבצע לבד, מעצבים את הבובה כרצונכם – הערכה מכילה גם מדבקות וניתן להתאים לרובוט שלכם את צבע העיניים, צורת כפות הידיים ועוד.

אחרי ההרכבה והעיצוב ניתן להתחיל לשחק – מוחאים כפיים והרובוט מתחיל לקפץ ולרקוד. נוגעים בו באף והוא יחל לרוץ.  

הרובוטים מגיעים בשלושה גדלים שונים, הנבדלים בפעלולים שהם מבצעים.

חרגול ונמלת אש – רצים קדימה ומזיזים כנפיים – המחיר הוא כ- 80 שקלים

חד קרן, כלבלב ונמר – מגיבים למחיאות כפיים וקול – מחיר כ 120 שקלים

דינוזאור שהופך לדרקון – זז ומזיז כנפיים  -מחיר כ 160 שקלים

הרובוטים פועלים באמצעות מנגנון תנועה פשוט וקל וחיישני קול ומגע. בובת הרובוט פועלת על בסיס 3 סוללות AA ומתאימה לילדים מגיל 4 ומעלה. 

להשיג ברשתות והחנויות השונות ברחבי הארץ.

play do – ערכות של נסיכות

פרוזן 2 בדרך אלינו, זוכרים? לכבוד יציאת הסרט, מותג הבצק פליידו משיק ערכות יצירה בשילוב בובות של אנה ואלזה, ונסיכות דיסני בכלל. הערכה שבתמונה למשל, כוללת בובה ומגוון אביזרים ובצק איכותי, על מנת שתוכלו ליצור את הארמון שלה. התלהבנו, והאמת זו לא חוכמה, כי אנחנו בעד לשלב את אלזה בכל דבר.

בובות BFF

עוד צעצוע מדליק שהתאומות שלי התלהבו ממנו זו בובת BFF. מדובר בסדרת בובות מקסימה שמגיעה אלינו מאוסטרליה, ושמה BFF , כשבמקרה זה אלה ראשי התיבות של Best furry friends.

הסדרה כוללת 3 בובות חמודות וצבעוניות, כ- 60 סוגים של חיות מחמד קטנטנות (ארנבונים, חתלתולים, כלבלבים ועוד) ומגוון אקססוריז, כגון קישוטים לשיער, ותיקים.

כל מארז של בובה כולל, בנוסף לבובה ולאקססוריז שלה, גם את חיית המחמד שלה, תיק לנשיאתה וגם חיית מחמד סודית נוספת! על גבי אריזת כל בובה מתוארים תחביביה ושאיפותיה של כל אחת מהחברות הטובות. 

מחירים: 89.90 ש"ח לבובה בסדרה עם חיות מחמד; 149 ש"ח לבובת אנג'לינה בגודל מיוחד עם חיות מחמד; 59.90 ש"ח לערכה של חיות מחמד ואקססוריז; 14.90 ש"ח לחיית מחמד בודדת, במנשא מיוחד ותיק.

הסטודיו למחקים

הערכה ליצירת המחקים היא מוצר מעניין, פיתוח ייחודי של חברת הצעצועים דיאמנט. מדובר ברעיון מעולה למתנה, שכן מדובר בערכת יצירה מהנה ושבסופה מתקבל מוצר שימושי – חופן מחקים יפים.

הערכה מגיעה ב – 3 גדלים שונים, ובכל גודל יש מגוון רחב של דמויות להכנה עצמית: המבורגר, פירות, עוגיות, באולינג, חד קרן,  מכוניות ועוד. מכינים את המחקים בעזרת התבנית שמצורפת לכל ערכה, מחומר דמוי פלסטלינה, שגם הוא בערכה. 

לאחר יצירת הצורה הרצויה מוציאים מהתבנית ואופים בתנור, לפי ההוראות.

מה חשבנו:

אחלה ערכה. אחרי שתיצרו את המחקים תוכלו להמשיך להשתמש בתבניות עם פלסטלינה או בצק, ליצירת דמויות ומשחק.

קחו בחשבון שכדי שיצאו תוצרים יפים ומדוייקים, הילדים יצטרכו קצת את עזרתכם, וכמובן גם בתהליך האפייה.

CUTIE STIX – מכינים צמידים ממחקים

אנחנו עדיין בענייני מחקים. מסתבר שמחקים יכולים לשמש גם כחרוזים ולהשתלב בתכשיטי ילדות, צמידים ושרשראות.

המותג cutie stix מביא לנו ערכות להכנת צמידים בעיצוב אישי, העשויים ממחקים צבעוניים ומפוסלים במגוון עיצובים וצורות – פרחים, חיות, פירות, אימוג'י, פרפרים ועוד. 

הערכה כוללת חוט ארוך וגמיש וגליל-מחק ארוך, מעוצב וצבעוני, עם חור באמצעו. כל גליל מתפרק בקלות למספר רב של חלקים, מהם מעצבים ומרכיבים צמיד. 

מחיר: 15 ש"ח לערכה.

ערכות משחק בתוך בטרולי

ההתלהבות שלי מסדרת המוצרים הבאה נבעה לא מהתוכן אלא מהצורה. משחקים שמגיעים בתוך מזוודה. אחרי שמסיימים לשחק – מסדרים הכל בפנים, סוגרים, ומכניסים מתחת למיטה.

מה אתם אומרים על זה?

המבחר של ערכות המשחק האלה, בתוך מזוודות טרולי, ממצה את רוב תחומי העניין של הילדים – תוכלו לבשל במטבח של חד קרן, לשחק בסלון יופי של פרוזן, ולתקן דברים בנגרייה של ספיידרמן.

הערכות מתאימות מגיל 3 ומעלה.

מחירים: מזוודה רגילה: 60 ש"ח;  מזוודת טרולי: 120 ש"ח.

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

קרדיט תמונה ראשית – רובוט חד קרן. צילום יחצ חול באדיבות ריטקו


קופון הנחה למשחקים וצעצועים – בלעדי לעוקבות שלנו!

טוילנד – חנות אונליין ענקית עם מבחר עצום של משחקים, צעצועים ומוצרים לתינוקות, ומשלוחים לכל רחבי הארץ:

הקוד goodmother מקנה 5% הנחה על כל האתר www.toyland.co.il

*אין כפל קודים ומבצעים.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב